Het grote rossi topic

onze champ
full
 
Wel G#$%*^% !!!!!!!!

Kon niet kijken en nu blijkt de video recorder de geest te hebben gegeven, dag geplande opnames!!!!!!!!

Iemand nog een idee of het nog herhaald wordt ???

Maar Rossi :}

[edit] zie net dat ik op Eurosport iig nog de highlighs kan zien, is iig beter dan niets.
heb het op band stuur hem zo op als je wilt
 
Wat dat klote-commentaar betreft; helemaal mee eens! Maar Olaf Mol onpartijdig?
Als je hem zo hoort heeft hij aandelen in die club!
Dan liever dat engelse dubbelcommentaar van de BBC! De Hugo Walkers van de motorsport, zo enthousiast, met wel ter zake doende achtergrond info.
of het engelse com op eurosport met 1ne mamola :)
 
Dat had ik nou ook. Begin van het seizoen had ik hem zeker de titel gegund, maar door je zo zielig op te stellen na de race, verpest je het wel bij een hoop mensen. Sterker nog, ik was er van overtuigd dat Gibernau dit jaar kampioen werd, ondanks dat ik zwaar fan ben van Rossi. Maar het leek een beetje een onbegonnen zaak te zijn met de Yamaha. Hoop dat Rossi de overstap maakt op een Kawasaki.(tja, je moet toch een droom hebben he.........)

Yep, jij scoort nu honderd punten bij MarkSan maar wel reëel blijven; Kawa heeft heeft niet zo'n goede basisfiets en minstens zo belangrijk als de coureur: niet zo'n goede chefmonteur.
Want die kan ook niet toveren.
 
Rossi is gewoon de absolute CHAMP :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Die gozer kan echt zo super rijden, SPECTACULORE, wat een held, mijn held!!!!!!

Maakt niet uit waar die op rijd, al is de YAMAHA dan iets minder snel, O-) het ligt gewoon echt aan de vent die erop zit.
En wat is die Giebernau een ontiegelijke BAD LOOSER zeg!!! 8-)

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
al jaren de beste en ook nu weer fenomenaal.

en over die gibernau tis dan wel niet leuk om te verliezen maar om zo te gaan zitten zikkeneuren wat een trut zeg :r , tja je kan ook achteraan eindigen op de einduitslag, lijkt me veel erger.
wel triest dat ie waarschijnlijk nooit kampioen kan worden :9
 
Rossi negeerde Gibernau de vorige race omdat het Gibernau was die had geklaagd over het rubberen van de startplek door monteurs van Rossi, dus Rossi had zoiets van "Fuck You" en terecht.

Rossi :}

En voor die andere topics, waar was Gibernau nou vorige race met de 7e plek, waar was Tamada????

Sorry hoor, maar moets nog effe natrappen })
 
Valentino wereldkampioen met de Yammi! :}

Ik had er eerlijk gezegd mijn twijfels over bij aanvang van het seizoen.
De RCV leek mij absoluut oppermachtig en nog steeds denk ik dat de Honda 'beter' is dan de Yamaha. Kun je nagaan wat er gebeurt zou zijn als #46 ook dit jaar nog RCV gereden had!

Hulde voor Valentino dus die imo bewijst dat ie simpelweg de allersnelste is.
Ook zonder RCV.
Op welke plaats komt de volgende yam?

Hulde ook aan Capirossi die met een onwillige Duc toch maar ff een 3de plek pakte vandaag.
 
Valentino wereldkampioen met de Yammi! :}

Ik had er eerlijk gezegd mijn twijfels over bij aanvang van het seizoen.
De RCV leek mij absoluut oppermachtig en nog steeds denk ik dat de Honda 'beter' is dan de Yamaha. Kun je nagaan wat er gebeurt zou zijn als #46 ook dit jaar nog RCV gereden had!

Hulde voor Valentino dus die imo bewijst dat ie simpelweg de allersnelste is.
Ook zonder RCV.
Op welke plaats komt de volgende yam?

Hulde ook aan Capirossi die met een onwillige Duc toch maar ff een 3de plek pakte vandaag.


Niets teveel gezegd :} :} :}
 
Kijk dit vind ik nou weer onzin. Natuurlijk reageerde Gibernau een beetje overdreven, maar het was toch zeker Rossi die begon door z'n felicitaties in een eerder gereden race volledig te negeren. Dan zou hij Rossi niet mogen negeren :? Neeee, Rossi mag alles, want Rossi is de man :X

Precies,hoe een groot man klein kan zijn. Als je een uitgestoken hand niet wil schudden dan kan je het wat mij betreft op de motor ook schudden.
Maar iemand die zich irriteerd aan een ander heeft vaak te maken met angst.
Rossi was bang
 
Misschien moet hij voor de grap overstappen naar Suzuki of Kawasaki team. Als hij daarna weer de GP wint dan is hij echt onverslaanbaar.
 
Goed gedaan Rossi......


Hopelijk wint volgend jaar iemand anders de titel..... :}
 
vind rossi goeie gozer altijd instaat om te dolle :} :} :} :} :}

sete beetje een drol mag hem niet

zelfde als schumacher ook de beste maar mag hem niet ook een drol

maar hulde aan rossi hopelijk volgend jaar weer :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Kijk dit vind ik nou weer onzin. Natuurlijk reageerde Gibernau een beetje overdreven, maar het was toch zeker Rossi die begon door z'n felicitaties in een eerder gereden race volledig te negeren. Dan zou hij Rossi niet mogen negeren :? Neeee, Rossi mag alles, want Rossi is de man :X

Helemaal mee eens. Op dat podium en de persconferentie was de spanning te snijden of ze elkaar de handen zouden schudden, is uiteindelijk niet gebeurt maar Rossi is de beste rijder, geen twijfel mogelijk.
 
Overduidelijk, die man is gewoon de beste en ik denk dat als je 'm ( met dit team ) op een minder presterende Kawa zet, hij nog hoge ogen gooit. die man is gewoon fenomenaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan