Reanne2312
MF veteraan
Ooh ja. Ik ga ook niet heen. Kan beter motor rijdenDenk die van de jaarbeurs, hoorde dat die zeer teleurstellend was, van horen zeggen dan ben zelf niet geweest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ooh ja. Ik ga ook niet heen. Kan beter motor rijdenDenk die van de jaarbeurs, hoorde dat die zeer teleurstellend was, van horen zeggen dan ben zelf niet geweest.
Ben nu onderweg naar huis met de trein daarvandaan, vond het idd tegenvallen.Denk die van de jaarbeurs, hoorde dat die zeer teleurstellend was, van horen zeggen dan ben zelf niet geweest.
Hallo allen,
Zijn er toevallig mensen die verhoogde clipons hebben ?
Of is het verstandig om er dan maar een superbike stuur erop te zetten.
Vraag is een superbike stuur er zelf handig op te zetten ?
Beurs vond ik wel oké, wel erg weinig Suzuki’s bijna geen sv,s gezien.
Ik heb een setje originele suzuki verhoogde clip-ons liggen moet ze nog monteren zullen beter zitten dan de originele.Hallo allen,
Zijn er toevallig mensen die verhoogde clipons hebben ?
Of is het verstandig om er dan maar een superbike stuur erop te zetten.
Vraag is een superbike stuur er zelf handig op te zetten ?
Beurs vond ik wel oké, wel erg weinig Suzuki’s bijna geen sv,s gezien.
Hallo allen,
Zijn er toevallig mensen die verhoogde clipons hebben ?
Of is het verstandig om er dan maar een superbike stuur erop te zetten.
Vraag is een superbike stuur er zelf handig op te zetten ?
Beurs vond ik wel oké, wel erg weinig Suzuki’s bijna geen sv,s gezien.
Hoeveel kosten zulke verhoogde clip-ons?Ik heb een setje originele suzuki verhoogde clip-ons liggen moet ze nog monteren zullen beter zitten dan de originele.
Had een sb stuur reed wel oke maar vond het er niet zo mooi uit zien.
Hoeveel kosten zulke verhoogde clip-ons?
Heb ze toen op MP kunnen kopen.
Suzuki nummer Clip-on Tour Match 990D0-17G00-090 deze zijn voor de 650, wellicht zijn zevoor de 650 en 1000 via de Suzuki dealer te koop.
Weet je toevallig ook hoe hoog die van jou zij ?
Goedemorgen ,
Ik lees hier altijd trouw mee maar post niet zoveel, mijn brommer staat wel ergens aan het begin van het topic. Er is al een en ander aan verklust, en aangezien hij / zij (laten we het genderneutraal houden ) nu wat onderhoud kan gebruiken moet dat verklussen worden doorgevoerd.
Het onderhoud gaat vooral om de klepspeling, die moet gecontroleerd worden, en omdat je dan toch je halve brommer moet slopen heb ik 4 glimmende nokkenassen van een SV650 uit 2003, dus 2e generatie, op de plank gelegd. En nou heb ik zelf toevallig (of niet) een SV650 van de 1ste generatie uit 2002.
Dus dat betekend dat de inlaat nokkenassen van de 2e generatie op de plek moeten van de inlaat nokkenassen van de 1ste generatie en inlaat nokkenassen van de 1ste generatie verkassen naar de uitlaatzijde van de 1ste generatie . De overige 4 nokkenassen kunnen dan in de kliko ofzo... En dan maar eens de klepspeling meten en bijstellen waar nodig, want daar was het tenslotte om begonnen.
De bovenstaande wisseltruuk zou dan een wat sterkere SV moeten opleveren. Hoeveel sterker? geen idee. gaan we achter komen, het gaat in ieder geval niet uitgebreid op een vermogensbank met voor en na meting gebeuren, moet een beetje low budget blijven.
Meest optimistische dat ik heb gelezen zou bijna 10% zijn, maarja.... dat is het meest optimistische.
Alles bij elkaar een vrij serieuze operatie en ik heb nog nooit zoiets gedaan. Dus moet het er maar eens van komen. Heel zorgvuldig en schoon werken zal het devies zijn. De merktekens op de nokkenassen kloppen met de wisseltruuk natuurlijk van geen kant meer, dus EXTRA goed opletten dan maar.
Er zijn vrij aardige beshrijvingen te vinden, maar die zijn oud en dus zonder plaatjes.... dus die moet ik zelf dan maar bedenken. Ik zal hier wel verslag doen MET plaatjes .
Of is er hier iemand die dit wel al eens heeft gedaan en nog goede tips en of foto's heeft?
Later,
Loek
zijn idd hele instructive over op internet, ook ergens een pdf file met duidelijke instructies en foto's moet niet heel anders zijn dan de originele nokken terug plaatsen alleen ze zal wat shims moeten heben i.v.m andere hoogte noken.
staat veel info op internet:
Swapped cams on my SV650 - Honda-Tech - Honda Forum Discussion
gaat om verstelbare tandwiel maar principe is het zelfde.
APE - SV650 Sprocket Instructions
Ik zie dat het nog steeds niet in de OP staat.Goedemorgen ,
Ik lees hier altijd trouw mee maar post niet zoveel, mijn brommer staat wel ergens aan het begin van het topic. Er is al een en ander aan verklust, en aangezien hij / zij (laten we het genderneutraal houden ) nu wat onderhoud kan gebruiken moet dat verklussen worden doorgevoerd.
Het onderhoud gaat vooral om de klepspeling, die moet gecontroleerd worden, en omdat je dan toch je halve brommer moet slopen heb ik 4 glimmende nokkenassen van een SV650 uit 2003, dus 2e generatie, op de plank gelegd. En nou heb ik zelf toevallig (of niet) een SV650 van de 1ste generatie uit 2002.
Dus dat betekend dat de inlaat nokkenassen van de 2e generatie op de plek moeten van de inlaat nokkenassen van de 1ste generatie en inlaat nokkenassen van de 1ste generatie verkassen naar de uitlaatzijde van de 1ste generatie . De overige 4 nokkenassen kunnen dan in de kliko ofzo... En dan maar eens de klepspeling meten en bijstellen waar nodig, want daar was het tenslotte om begonnen.
De bovenstaande wisseltruuk zou dan een wat sterkere SV moeten opleveren. Hoeveel sterker? geen idee. gaan we achter komen, het gaat in ieder geval niet uitgebreid op een vermogensbank met voor en na meting gebeuren, moet een beetje low budget blijven.
Meest optimistische dat ik heb gelezen zou bijna 10% zijn, maarja.... dat is het meest optimistische.
Alles bij elkaar een vrij serieuze operatie en ik heb nog nooit zoiets gedaan. Dus moet het er maar eens van komen. Heel zorgvuldig en schoon werken zal het devies zijn. De merktekens op de nokkenassen kloppen met de wisseltruuk natuurlijk van geen kant meer, dus EXTRA goed opletten dan maar.
Er zijn vrij aardige beshrijvingen te vinden, maar die zijn oud en dus zonder plaatjes.... dus die moet ik zelf dan maar bedenken. Ik zal hier wel verslag doen MET plaatjes .
Of is er hier iemand die dit wel al eens heeft gedaan en nog goede tips en of foto's heeft?
Later,
Loek
Ik zie dat het nog steeds niet in de OP staat.
Ik heb een uitgebreide handleiding geschreven voor het kleppen stellen van de 1G inclusief foto's.
Hij is wel in het engels geschreven, omdat hij ook gebruikt wordt op de facebook pagina.
klikkerdeklik
Mede MF'ers,
Ik ben nog steeds op zoek naar een SV650N GEN 2. Als iemand wat weet let me know!
Budget is 2000/2500 euro.
Zo'n vermoeden had ik ook al een beetje, en ik heb ook erg veel over deze mod gehoord!En die heb ik al gevonden ;-) heel erg fijn. Die ligt klaar voor gebruik. Maar de beetje gebrekkige info ging vooral over de merktekens bij de alternatieve nokkenassen. Jouw handleiding is prachtig, daar zal ik naar verwijzen als ik wat schrijf over dat nokkenassen gewissel.
Later,
Loek
Er wordt op marktplaats een abm kroonplaat met sbk stuur aangeboden, teab.Hallo allen,
Zijn er toevallig mensen die verhoogde clipons hebben ?
Of is het verstandig om er dan maar een superbike stuur erop te zetten.
Vraag is een superbike stuur er zelf handig op te zetten ?
Beurs vond ik wel oké, wel erg weinig Suzuki’s bijna geen sv,s gezien.
Zo'n vermoeden had ik ook al een beetje, en ik heb ook erg veel over deze mod gehoord!
Ik wil hem ook graag uitvoeren, want ik wel alles uit de SV krijgen
Wat ook een verbetering is, maar dat is alleen voor de racers, zijn 3 van de 6.voeringen eruit halen bij de dynamo.
Je hoeft geen lampen aan te hebben, en door 3 vieringen eruit te halen, kan je het aantal pk hoger hebben zonder dat de krukas kapot gaat, je hebt immers minder massa dat ronddraait
Onzin, ik rij zelfs tijdens de TT met een ingekorte Leo zonder killer, zolang je je gedraagt kom je echt niet in de problemen. Als je je daarentegen niet gedraagt dan pakken ze je op alles waar ze je op kunnen pakken zoals een uitlaat.Geluk