- 26 feb 2009
- 30.152
- 104.424
- Onderwerp starter
-
- #1.176
daar kun je zo lastig bij dus “even” de radiateur eraf en dat beugeltje laten vastlassen..Bekijk bijlage 1425171
Kwam er tijdens het schoonmaken van de drainage achter dat de radiateur aan de onderkant niet meer vast zit
Ho. Nie voâh mèn héh!? Maah voâh @ChieloNou je wordt op je wenken bediend.
De SV650 special van @bradpiet zijn vrouw.≥ Custom sv650 streetfighter - Motoren | Suzuki - Marktplaats.nl
Hele mooie unieke sv650 met special paint we verkopen deze schoonheid van de vrouw, omdat er niet meer op gereden wordt. Onze zoon krijgt namelijk nog een broertje of zusje. Meer foto's volgen nogwww.marktplaats.nl
Dan kan het ook met MIG al is TIG veulllll mooierOogje aan radiator is staal
Ho. Nie voâh mèn héh!? Maah voâh @Chielo
Ho. Nie voâh mèn héh!? Maah voâh @Chielo
Misschien leuk voor m'n vriendin ooit maar niet helemaal waar we nu naar op zoek zijn...
We gaan morgen ochtend bij deze kijken
Zeer mooie Suzuki SV 650 S
€ 2.800,00
≥ Zeer mooie Suzuki SV 650 S - Motoren | Suzuki - Marktplaats.nl
Na 12 jaar trouwe dienst te hebben gedaan zoekt mijn suzuki sv 650 s uit 2005 een nieuw baasje er zitten veel extra's op zoals in de kleur meegespoten onderspoiler en bubbyseat afdekking,link.marktplaats.nl
Klopt, is een beetje ruk geworden ja :pHeel raar dat mf, zie het bericht van de toerenteller als laatste bericht ook na reactie staat die er onder en ineens zitten er 2 pagina's tussen, raar mf de laatste tijd krijg ook geen pop-ups meer.
Je had er toch al een ooit?
ik heb eigenlijk geen flauw idee of de mijne het nog doet XDFantastisch. Thermoswitch in de radiator kapot. Vorige week of die week daarvoor. Je weet wel, met dat warme weer. Voor de lol mijn koel temperaturen gemeten. Mijn thermostaat huis kwam neer op 103 graden en de radiator zelf op een kleine 110 graden. Tja, ik had al zo'n vreemd vermoeden, nadat ik m'n cabs armer had gezet.
Gelukkig kost een nieuwe SV switch slechts 75 euro! Ik heb echter een switch van een BMW E30 voor 12 euro gekocht en erin gedraaid.
Toen bedacht ik me dat het verstandig was om ook de fan te testen. Man, dat was ook om te huilen. Draaide hij een beetje, daarna hard en vervolgens helemaal niet meer. De fan maar gedemonteerd en uitelkaar gehaald met een schroevendraaier en hamer. Daar kwam het probleem gauw naar voren. Één van de draden was niet al te best meer. Tevens zat er ook wat rotzooi in de behuizing. Helpt ook niet echt mee. Een beetje tin helpt een hoop.
Bekijk bijlage 1425617
Eenmaal weer in elkaar met een hamer, het moment van de waarheid. Aangesloten en de fan doet het goed en hard. Primaaaaa. Hele koelsysteem weer geüpdate incl nieuwe vloeistof. Fan gaat nu aan na 10 minuten stationair lopen op 95 graden en weer uit op 90 graden
Great Succes. Dat op circa 95k.
ik heb eigenlijk geen flauw idee of de mijne het nog doet XD
Ik heb een olietemperatuurmeter, en die blijft mooi constant
Het enige dat je echt in de olie kwijt zou kunnen is een sensor via de olieaftapplug. Er lopen geen oliekanalen buiten het blok als voorbereiding op een oliekoeler of zo waar je iets mee zou kunnen om echt in de olie te meten. Die temperatuurmeters op de plaats van de vuldop kunnen ook, maar die meten niet echt de olietemperatuur natuurlijk. Volgens mij heeft prut zo'n dingetje. Als het echt fout gaat zul je het echter wel zijn op zo'n dingetje, maar het werk vergelijkbaar met mijn indirecte koelvloeistoftemperaruurmeter.
Indicatief en als je weet waar ie 'normaal' op staat prima bruikbaar om een afwijking te constateren.
Op de 2nd gen is mogelijk iets via de leiding naar de oliekoeler realiseerbaar, maar daarmee ben ik niet bekend.