DUCKI3S
Het verre oosten
Makkelijkste opties zijn met een tankdop ring of magneten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, heb nog een complete liggen die op me 2008 zat, ik heb hem wit gespoten maar daarvoor was ie blauw. Ook de beugel en zeer gewilde afdekkapjes (origineel wit) erbij.Iemand nog een tail tidy liggen voor een tweede generatie sv650? Of een buddyseat (2003) in een nette staat voor niet teveel geld?
Zo te zien iets dat is ingekort. De popnagels bevestigen dat. De strips me E-nummers komen mogelijk helaas niet van deze uitlaat. En als de uitlaat is gemodificeerd zijn die toch niet meer geldig. Ik herken er niets aan. Googelen van de E-nummers wilt wel eens werken.Vandaag een SV gereserveerd :D
Enige raadsel is van welk merk de uitlaat is. Zitten wel een aantal e keur nummers op maar geen merk oid. Toevallig iemand een idee?
Bekijk bijlage 1513678
Bekijk bijlage 1513679
Bekijk bijlage 1513680
Ja, heb nog een complete liggen die op me 2008 zat, ik heb hem wit gespoten maar daarvoor was ie blauw. Ook de beugel en zeer gewilde afdekkapjes (origineel wit) erbij.
Kan je vanmiddag wel een foto sturen als er behoefte is
Lijkt hierop:Vandaag een SV gereserveerd :D
Enige raadsel is van welk merk de uitlaat is. Zitten wel een aantal e keur nummers op maar geen merk oid. Toevallig iemand een idee?
Bekijk bijlage 1513678
Bekijk bijlage 1513679
Bekijk bijlage 1513680
Mijn eerste generatie die speelt met z'n olie als een kleuter. Dan komt er nogal wat olie via de carter ontluchting omhoog. Er zit wel een soort van 'catchcan', maar dat voorkomt niet dat de olie in het luchtfilterhuis komt en zodoende meeverbrand wordt. Gebeurt overwegend alleen met hoogtoerig rijden.
Ik moet dus goed letten op mijn olie. Alles boven de half vol spettert dat kleine kind naar boven. Onder de low maak maak je de kans om je krukas droog te leggen (geen good time). Vandaar.
Vraag 2: kan ik twee tweedehands goede schijven monteren? Een online onderdelenhandel heeft gebruikte schijven met 4,1 en 4,3mm dikte.
Thanks
Goed, het is even stil geweest rond de spanningsregelaarproblematiek, omdat ik het te druk had met andere dingen en het niet echt een probleem is tot het weer kouder wordt
Maar ik heb nog een probleempje met m'n 1999 SV650s - als ik voor rem, dan voel ik dat de remkracht onregelmatig is. Remmen gaat schokkerig. Ik voel géén trilling in de remhendel. De remmen slepen heel lichtjes, de schijven blijven wel gewoon koud als ik niet rem - volgens mij is dit normaal. De schijven zitten gemonteerd op een drager met een soort holnieten/klinknagels die een klein beetje speling hebben. Lijkt me ook normaal gezien de schijf uit zal zetten als ie erg heet wordt.
Ik vermoed een kromme schijf. De schijven hebben ook aardig wat groeven. Kilometerstand +- 43.000.
Vervangen is duur - nieuwe schijven zitten zomaar op 200 euro en ik heb er waarschijnlijk twee nodig.
Nu vind ik de originele voorremmen best wel klote. Genoeg kracht om een stoppie te doen maar ik moet flink hard knijpen en het voelt precies zoals een youtube review het beschreef - alsof je twee blokken hout op een metalen pannekoek knijpt.
Vraag 1: Ik heb wel gehoord dat mensen ze vervangen door de remmen van een gsx-r. Als ik dat doe, welke kosten kan ik verwachten? Kan ik simpelweg de remschijven, klauwen, slangen en hendel/pomp overzetten zonder dingen te moeten modificeren/passend te moeten maken?
Vraag 2: kan ik twee tweedehands goede schijven monteren? Een online onderdelenhandel heeft gebruikte schijven met 4,1 en 4,3mm dikte.
Thanks
Na mijn SV325 debacle (alweer een tijd geleden) inmiddels aan de slag geweest met mijn SV650S Gen1 en heb dit hele draadje bijgelezen.
Blok liep op 1/ 1,5 cylinder, achterste deed stationair niet mee. Reed niet vloeiend, vooral op lage snelheden heel vervelend zoals op rotondes. En altijd vibraties merkbaar tijdens het rijden, ook op hogere snelheden.
Ze is inmiddels voorzien van nieuwe bougies (NGK CR9E) en voor de zekerheid de voorste bobine vervangen met een gebruikt exemplaar. Maar dit loste het probleem niet op. Iemand heeft de fiets nagekeken, de carbs gereinigd en kwam erachter dat hij soms olie lijkt te lekken en dat de luchtfilter verstopt zat met motorolie. Dit zal vooral gekomen zijn omdat er teveel motorolie in het blok zat. Met wat olie eruit en een nieuwe (originele) luchtfilter erop draaide hij weer een stuk beter. Maar na mijn tweede rit, waarbij ik de tank heb volgegooid (BP Ultimate) rook ik bij thuiskomst een benzinegeur en lekte er benzine, waarschijnlijk uit de carbs. Morgen breng ik hem weer weg om wederom na te laten kijken.
@grrtjuhh heb je dit probleem nog steeds? Ik gebruik een K&N Oliefilter en Procycle 10W40 halfsyntheet motorolie van Louis, dit deed het altijd prima in de GS500. Maar misschien is dit wel niet de beste combi voor de SV?
Ik gebruik Castrol volsyntheet met OEM suzuki filter. Maakt voor het blokje niet zo veel uit. Rijd en schakelt met 101.000km prima.
Mijn rijstijl en gebruik zijn niet anders geworden.Afhankelijk van de rechter pols / toerental. Komt gewoon via de carter ontluchting in het luchtfilterhuis op hoge toeren.
Ik zie dat je in hoogezand woont - ik ben erg vaak in Groningen. Zou leuk zijn als ik 'ns kon langs komen, de garage waar ik eens was, vond het allemaal niet zo bijzonder vreemd, maar ik denk dat dit gewoon beter moet kunnen.Afhankelijk waar je woont is hulp altijd mogelijk.