Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote VFR/RVF 400 topic deeltje 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je gaat toch niet mijn idee jatten

Ik heb alleenrecht op castrol op mf





 
Je gaat toch niet mijn idee jatten

Ik heb alleenrecht op castrol op mf





We starten een raceteam... VFR-Castrol Racing

Doe jij het Superbike equivelent... (volvermogen & NC30)
Doe ik het Supersport equivelent... (25kW & NC24)

Jij witte wielen, ik zwart
 
Oh, die...

Weet niet honderd procent zeker, maar dat kreng is volgens mij ook de reden dat de mijne t niet doet

Dus ik vrees dat ik je daar niet mee kan helpen, sorry

Dat is balen. Dit is een duidelijkere foto van de binnenkant, misschien heb je er wat aan:

 
No offence, maar je sleutelt 3 motor's uit elkaar, en je hebt geen idee wat een CDI is?
Jawel... maar ben (nog) vooral bromfiets-CDI's gewend
Geen idee dat dat kreng de CDI was... ben ze VEEL kleiner gewend...

@Barbarita...
Ziet er lekker gebakken uit.
 
CDI KAPOT? Heb ik ook gehad....breng m ff naar Carmo en die fixen hem weer.....

Terug van Circuito Almeria



















 
Net gecheckt op de site: 137,50 voor reparatie, vervanging 275... Best duur dus. Maar goed, als je nergens aan een andere unit kan komen, is het de moeite waard.
 
Ik weet niet meer wat t mij gekost heeft......je zou ook ff op ebay kunnen kijken of er toevallig een CDI op staat voor een leuk bedrag!


Heb geen glijer gemaakt gelukkig.....t is oude rotzooi wat om de schroefjes los is gebarsten waarna de kuipen er op t lange rechte stuk eraf vlogen...

Dusssssssss nu zoek ik nieuwe kuipdelen, heeft geen haast...naakt is ie netzo mooi en fijn
 
Mooi V4-blokje, vol in het zicht!
 
klote he dat oude uitgedroogde plastic ik ben al 2 zijpanelen kwijt en heb er nog 1 in 2en liggen.. is er al 3 keer afgewaaid en nergens meer te vinden dat spul
 
klote he dat oude uitgedroogde plastic ik ben al 2 zijpanelen kwijt en heb er nog 1 in 2en liggen.. is er al 3 keer afgewaaid en nergens meer te vinden dat spul
je verteld er stiekum niet bij dat je het kuipwerk slecht vast had gezet

@He piet, heb je een beetje rondetijd neer gezet in Almeria? Kon je ze bijhouden op de 400??
Versplinterd kuipwerk op het circuit ken ik
 
Rond de schroeven en rubber onderlegringen uitgebroken.....duss, beter kon ik t niet maken...zo vast LEEK het te zitten haha
Dat was nog niet alles wat losgetrilt is, de sluiting van de buddyseat is losgetrilt...weet niet of ik alle onderdelen nog in het bakje had liggen...

Beste ronde tijd zat in de laatste 3 ronden van de laatste dag: 2.09... min
(Het streven was 2.15min dus ik ben tevreden)

Zat nog steeds iets vooruitgang in, maar dan moest ik alle curbstones meepakken..
Meer uitmelken van de oude arme nc30 ging echt niet....wel frustrerend als ze op t rechte eind van je wegspurten en je ze later weer ophouden in het bochten gedeelte!

Dus voor op circuit komt er een andere motor, eentje die ik pijn mag doen en wat sneller is...
 
Dat over het vastmaken van het kuipwerk was om wiebel te plagen was niet aan jou gericht

Ken het fenomeen, op het rechte stuk je hard voorbij komen en in de bocht moeten wachten 2.09 is netjes denk ik of niet? Ken almeria niet, dus heb geen idee...Wat rijdt je eigelijk op Assen rond?

Wat voor banden rij je op?

Kep me voor 14mei MSL ingeschreven, groep 4. Kom je ook nog naar Assen?
 
Laatst bewerkt:
Assen nog nooit zelf op gereden...

Ga er eigenlijk steeds van uit dat het in NL te duur is?
En als ik ga, dan wil ik ook minimaal 2 dagen kunnen rijden.....

Banden op de weg... Bridgestone BT090
Op circuit & weg....... Pirelli Diablo Supercorsa SC1

Eind maart waarschijnlijk naar circuit Val Du Vienne in Frankrijk..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.