Het grote Wat-ik-vandaag-onderweg-meemaakte-topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff nog hierheen verplaatst naar deeltje IX

Gisterochtend in het donker. Wist eerst niet wat ik zag. :?
Motorjas met ledverlichting. Moet niet gekker worden. _O-

Is dat het antwoord op de fluorhesjes. -O-

Overigens is dat legaal op die manier verlichting te voeren in Nederland? Zal vast wel niet mogen hoop ik. :+


102211_00_front.jpg


102211_00_back.jpg
 
Laatst bewerkt:
Een kleine verrassing mag toch wel? Waarom standaard deel 9 na deel 8 als je ook gewoon meteen naar deel 11 kan gaan ;)
 
ff nog hierheen verplaatst naar deeltje IX

Gisterochtend in het donker. Wist eerst niet wat ik zag. :?
Motorjas met ledverlichting. Moet niet gekker worden. _O-

Is dat het antwoord op de fluorhesjes. -O-

Overigens is dat legaal op die manier verlichting te voeren in Nederland? Zal vast wel niet mogen hoop ik. :+
Volgens mij mag dat niet in Nederland. Iedere vorm van verlichting die niet standaard op het voertuig zelf zit wordt niet toegestaan. Een helm van Shark met een remlicht er in werd ook erg moeilijk over gedaan, dacht ik.
 
Extra remlicht is juist prachtig. Ik vind het derde remlicht bij een auto echt een fantastische uitvinding.

Andere verlichting zorgt alleen maar voor verwarring, waardoor je allicht eerder ondersteboven wordt gereden.
 
@Blogem: Ja maar met dat derde remlicht ging het ook zo: het was verplicht in de USA op basis van onderzoek. Sommigen gingen het hier ook toepassen en kregen een bekeuring. Toen al het onderzoek nog eens was herhaald en bleek dat ze gelijk hadden in de USA werd het hier eerst gedoogd en daarna verplicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan