YamahaLevi
Die hard MF'er
Alvast even een kijkje nemen hier. Volgende week een CBR 600 RR ophalen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ooow dat is goed nieuws!Alvast even een kijkje nemen hier. Volgende week een CBR 600 RR ophalen
Staat nog altijd stil , is echt zonde ….Maarja ️️en heb je het spul nog naar buiten getrokken
als je vandaag niet bent geweest dan kan je het spul beter
altijd laten staan
ja man je moet wel knallen met dat apparaatStaat nog altijd stil , is echt zonde ….Maarja ️️
honda is niet kapot te krijgen dus dit gaat nog wel even mee!Goedenavond CBR eigenaren!
Nadat ik ben begonnen op een pc37 (niet perse een beginnersmotor, maar stond in de garage..) en mn eerste pc40 werd gestolen, ben ik nu trotse eigenaar van mijn tweede blauwe pc40.
Inmiddels staat bij mij de klok op bijna 105.000 mooie kilometers. Ik vroeg mij af hoe lang z'n motor dan eigenlijk meegaat, aangezien ik vrijwel geen CBR's zie met zn hoge kilometerstand.
Wat zijn jullie ervaringen?
Hij loopt bij mij nog als een zonnetje en als ik de garage mag geloven ziet het er intern ook nog allemaal goed uit Optisch zijn er natuurlijk wel gebruikerssporen, maar dat kan mij weinig deren.
Groeten!
Mooi ding man!Inmiddels een hoog maar doorzichtig kuipruit. Verder is ie gelijk gebleven
Mooie kleur!Inmiddels een hoog maar doorzichtig kuipruit. Verder is ie gelijk gebleven
Iemand toevallig nog op zoek naar een bovenste zijkuipdelen van een CBR600RR pc40 2007/2008 (aansluitend onder de tank tot onder de koplamp) in de kleur zwart?
Heb een onbeschadigde voor links en een iets beschadigde (enkel krassen) voor rechts, compleet met de 3 poot onderkuip en de tussenliggende delen. Voor zover bij mij bekend ook passend op de 2009-2012 modellen, al ontbreekt dan het extra kapje waar het abs gedeelte achter blijft.
Neem gerust contact op via PM of via telefoon nul zes twee vier 99 77 vijf drie
Niet mee bekend, maar je voorgestelde idee lijkt me juist.Betreft CBR600RR PC40 (2007). Hier al eens iemand last gehad van olielekkage aan de "cover" aan de rechterzijde van het blok. Het lijkt rondomrond wat te zweten tussen blok/cover/pakking. Het loopt er zeker niet uit, eerder wat damp/vloeistof die er opdroogt tot smurrie.
Enkel rechts onderaan de cover (inspectieglas oliepeil en oliecontact) daar zijn er wat druppels te vinden.
Ik heb hem net in bezit, dus kan ook niet zeggen op hoeveel tijd het er is gekomen. Netjes maken en opnieuw laten ontstaan is ook mijn idee, maar wil toch even luisteren of er hier al iets soortgelijk is geweest.
Het is geen groot olielek, maar tegelijk onverwacht voor een Honda wat mij betreft.
In het service handboek van de CBR600RR PC40 staan 2 type (vrij dure) iridium bougies voorgeschreven.
Voor zover ik weet is het voordeel van die iridium bougies dat ze langer mee gaan, maar voor circuit gebruik is het mogelijk beter om 'normale' bougies te gebruiken en dan vaker te wisselen.
Ik kom het volgende bijvoorbeeld ook tegen: Champion Bougie zoek op motor
Wie heeft er tips en/of ervaringen m.b.t. het wel of niet toepassen van iridium bougies?
Hai, meestal de NAKS......maar kan ook iets anders zijn.Hai zit met rare rammel in de motor cbr600 f2 komt uit cilinderkop ergens?
peter
Tips niet, heb ooit op mijn F2 de normale vervangen door irridium. Merkte geen verschil.In het service handboek van de CBR600RR PC40 staan 2 type (vrij dure) iridium bougies voorgeschreven.
Voor zover ik weet is het voordeel van die iridium bougies dat ze langer mee gaan, maar voor circuit gebruik is het mogelijk beter om 'normale' bougies te gebruiken en dan vaker te wisselen.
Ik kom het volgende bijvoorbeeld ook tegen: Champion Bougie zoek op motor
Wie heeft er tips en/of ervaringen m.b.t. het wel of niet toepassen van iridium bougies?
Tips niet, heb ooit op mijn F2 de normale vervangen door irridium. Merkte geen verschil.
Ben wel benieuwd waarom je op een circuitfiets ieder jaar de bougies zou vervangen ?