Het instellen van spiegels op de motor

k mag al blij zijn dat ik een knopje voor dimlicht heb op die triumph... ze nemen "naked bike" wel erg letterlijk, die Britten. '(

Daar hoef ik geen knopje voor. Vee beter als je ze niet uit kan zetten behalve door het contact uit te zetten. Kun je ze ook niet vergeten aan te doen :+

Cb heb ik hele goede spiegels op, zie ik echt alles in en amper een dooie hoek, je ziet ze dan al vanuit je ooghoeken.
Met de gsx zit ik helaas wel tegen mn ellebogen aan te kijken.
 
Veiligheidstip: de protectors uit je jas halen, dan kijk je gemakkelijker langs je ellebogen.
 
Voordeel van chinese spiegels kopen op e-bay.....Instellen moet je met twee handen en licht geweld doen.... 1 x is dus voldoende :Y
Van de week met het op de bok zetten is mijn motor bijna omgevallen, spiegel schaafde langs de muur, maar staat nog precies in dezelfde positie _O-

even krasje bijwerken met wat zwarte spuitbus
 
Laatst bewerkt:
Voordeel van chinese spiegels kopen op e-bay.....Instellen moet je met twee handen en licht geweld doen.... 1 x is dus voldoende :Y
Van de week met het op de bok zetten is mijn motor bijna omgevallen, spiegel schaafde langs de muur, maar staat nog precies in dezelfde positie _O-

even krasje bijwerken met wat zwarte spuitbus
Je hebt zwarte muren :?

:+
 
Ik ben altijd de eerste paar kilometer aan het stoeien met m'n spiegels. Ik moet ze namelijk inklappen om mijn schuur in te kunnen..
Nu zat ik aan zoiets te denken, maar dan op m'n helm:
Zeeuws-Meisje-1.jpg


Die spiegeltjes, niet die mevrouw btw... (die's meer voor op de duitse helm :X )
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik heb mijn originele spiegels veranderd voor eind stuur spiegels.
Omdat ik de oude er uiteraard afgehaald hebt, zit ik nu met twee lelijke M10 schroefdraad gaten. Iemand enig idee om deze netjes af te dichten?

Bedankt!
 
Hallo allemaal,

Ik heb mijn originele spiegels veranderd voor eind stuur spiegels.
Omdat ik de oude er uiteraard afgehaald hebt, zit ik nu met twee lelijke M10 schroefdraad gaten. Iemand enig idee om deze netjes af te dichten?

Bedankt!
Gezien je nickname ben je met meerdere industriëlen. Heb je die al gevraagd ? Moet toch minstens wel ééntje zijn met een goed idee.
 
Een motorrijder in Stavoren
kon zich zó aan automobilisten storen
Hij kon niet verdragen
dat ze nooit in hun eigen spiegels zagen
dus monteerde hij zijn spiegels achterstevoren
 
Spiegels? Je gaat toch niet kijken naar waar je net vandaan komt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan