Het JM-Racing Topic deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh trouwens :W
Nikki_Nova.jpg
 
Karten was zeker leuk :Y Zoals 't sletje hierboven zegt, geen nieuwe PR's, maar wel goede adviezen van de Race Coach *D

En Junior, die pipo weet vanaf Maarssen niet eens hoe ie thuis moet komen B| Eerst een rondje Utrecht gedaan en toen toch maar de snelweg opgegaan... Bij Maarssen de A2 op richting het zuiden, want volgens hem was ie ook langs dat gebouw van Hessing gekomen :z Toen zijn we via de A15 over Tiel, Nijmegen, Arnhem, Apeldoorn in Deventer gekomen... Even karten met Junior; 380km rijden, normaal 180 a 200 :(


_O- _O- aardig zitten slapen :X
 
Avond :W :W
Karten was weer gezellig!
Soup, Junior en Dani zijn wezen karten.
Geen nieuwe PR's gereden, wel 5 heats O-)
Snelste van mij was een 48.6 geloof ik.

1e 2 á 3 heats veel langzaam verkeer + ongelukken. 4e en 5e Heat lekker kunnen knallen met die 'snelle' jongens. Langzaamste was toen een 50.2 voor de laatste 2 rijders. De rest zat allemaal tussen 47 en 49 *O*

Basje; Leuk je gezien te hebben :WWim goes wild in Europe :? :+Pitbox piemel... ;)_O- Mr. Question 8-)Ik blijf karten met jou, mafkees! :+
Ps. Koop een Tom-Tom _O- _O- _O-

Soup doet Maarssen - Deventer via de A27, A2, A15 en A50 _O- _O- :+
5 heats :? . WTF is er de vorige keer misgegaan dan _O-
Zo te horen hebben jullie in ieder geval ook een leuke terugreis gehad _O- _O- _O-
 
Karten was zeker leuk :Y Zoals 't sletje hierboven zegt, geen nieuwe PR's, maar wel goede adviezen van de Race Coach *D

En Junior, die pipo weet vanaf Maarssen niet eens hoe ie thuis moet komen B| Eerst een rondje Utrecht gedaan en toen toch maar de snelweg opgegaan... Bij Maarssen de A2 op richting het zuiden, want volgens hem was ie ook langs dat gebouw van Hessing gekomen :z Toen zijn we via de A15 over Tiel, Nijmegen, Arnhem, Apeldoorn in Deventer gekomen... Even karten met Junior; 380km rijden, normaal 180 a 200 :(
Hahahaha _O-
Altijd lekker om zondagavond een rondje Nederland te doen :+
Zonder adviezen rijdt je dus harder.....Goede coach :P
 
Zat gisteravond ff wat dingetjes op te ruimen ( :X :X ) en kwam daar ook m'n c licentie tegen ;)

Als ik het goed lees moet ik er een handtekening op zetten en een pasfoto erop plakken :? :? Staat ook iets van een club-stempel, kan ik die gewoon bij eerst volgende evenement scoren?
 
Karten was zeker leuk :Y Zoals 't sletje hierboven zegt, geen nieuwe PR's, maar wel goede adviezen van de Race Coach *D

En Junior, die pipo weet vanaf Maarssen niet eens hoe ie thuis moet komen B| Eerst een rondje Utrecht gedaan en toen toch maar de snelweg opgegaan... Bij Maarssen de A2 op richting het zuiden, want volgens hem was ie ook langs dat gebouw van Hessing gekomen :z Toen zijn we via de A15 over Tiel, Nijmegen, Arnhem, Apeldoorn in Deventer gekomen... Even karten met Junior; 380km rijden, normaal 180 a 200 :(
Whahahahahahahaha _O- _O-
 
Zat gisteravond ff wat dingetjes op te ruimen ( :X :X ) en kwam daar ook m'n c licentie tegen ;)

Als ik het goed lees moet ik er een handtekening op zetten en een pasfoto erop plakken :? :? Staat ook iets van een club-stempel, kan ik die gewoon bij eerst volgende evenement scoren?
Ik heb er nog nooit een pasfoto op geplakt hoor. Volgens mij niemand.
 
altijd commentaar die baas, leuke meid met mooi gezichtje, goede uitstraling en leuk karakter.
Zo zonde dat alleen maar op uiterlijk letten :N














:+
 
altijd commentaar die baas, leuke meid met mooi gezichtje, goede uitstraling en leuk karakter.
Zo zonde dat alleen maar op uiterlijk letten :N



:+

Meiden die niet epileren zijn psychopaten, dat weet je toch wel ;)
 
Zat gisteravond ff wat dingetjes op te ruimen ( :X :X ) en kwam daar ook m'n c licentie tegen ;)

Als ik het goed lees moet ik er een handtekening op zetten en een pasfoto erop plakken :? :? Staat ook iets van een club-stempel, kan ik die gewoon bij eerst volgende evenement scoren?

Ik heb nog noooit een handtekening of foto op dat papiertje gezet/geplakt. Nooit wat over gehoord. Heb eerlijk gezegd ook nooit gelezen wat er op dat dure vodje stond :X

Heb ze er even bijgezocht...
Staat op geen van de licenties een stempel op van de vereniging, dus lekker niets mee doen zou ik zeggen... Deze vorm van licenties had ik vanaf 2002, dus is 5 jaar goed gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan