Het JM-Racing Topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoest met jouw bike dan?

@Arnold
Sterkte man, zit je niet mee dit jaar :( Volgens mij moet je niet meer in frankrijk rijden :+
Bezig met opknappen. Voorvork heb ik al laten fixen.. koste me twee ribben uit me lijf maar ze zijn weer 120% ok, nu de rest nog :/ Hopelijk kan ik in September nog een dagje boeken. Tis voornameliojk dat ik goed moet zoeken om niet de hoofdprijs te betalen. Lijkt wel of alleen alle dure onderdelen verrot zijn :(

ze hebben ze alletwee vannacht proberen te jatten, thyfusvolk.

is gelukkig niet gelukt....

maar nog geen legale koper nee....
Tering volk:( Echt geluk dat het ze niet gelukt is... damn wat ben je dan zuur zeg :r

reden aan eind rechte stuk met 2 man achter instructeur aan. Ik reed achter de instructeur en achter mij een mede cursist. Zoals het lijkt is het een ongelukkige samenloop van omstandigheden geweest:

We gebruiken het rechte eind normaliter om te wisselen en rijden daar max zo'n 140. Voorafgaand aan de sessie vertelde de instructeur dat we om de 2 ronden zouden wisselen als hij z'n hand omhoog deed (degene die achter hem reed zou dan naar rechts moeten). In deze ronden zouden we normaliter wisselen, maar hij deed z'n hand niet omhoog, dus dacht ik gewoon zo doorrijden. Degene achter mij twijfelde (denk ik) om nog wel in te halen en reed daarom misschien iets te dicht achter mij. Voor de bocht schakel ik naar 3, maar zat "tussen" 2 vesnellingen in. Ben dus helemaal naar links gegaan op de baan om daar snelheid te minderen en hem terug in de vesnelling te schoppen. Op dat moment wou m'n collega-rijder dus nog inhalen en dacht er, zoals afgesproken, aan de linkerkant aan voorbij te gaan.
Het snelheidsverschil was behoorlijk, zou daar eigenlijk niet zo moeten zijn.

Dus ja.... de oorzaak?? shit happens ;)

Ben de hele dag al beetje aan koelen hier met van die cool-packs, werpt al wel z'n vruchten af!

Zodra we weer in Nederland zijn toch maar de bike weer snel fixen voor de aanstaande crt dag en daarop volgende wedstrijd. Zal nu nóg wel minder gaan, aangezien ik hier 3 dagen ff wat lekkerre kilometers wou maken om vertrouwen wat terug te krijgen ;)
Echt een enrome ongelukkig gevolg van toevalligheden.. damn!!
Wel super dat je de motivatie houdt.. Opknappen en gaan! *O*
 
Ja hier een gevalletje koevoet. Zou je toch zeggen dat je dat moet horen :? Vraag me trouwens af wat ze in godsnaam in een kinderdagverblijf denken te halen :? Nog mooier, ze moeten eerst door een buitenhek inbreken en dan nog door de gewone deur. Al die moeite voor een paar knuffels en kinderspeelgoed :+
Werk dan op een buitenschoolse opvang en ook op een kinderdagverblijf, maar er is genoeg te halen hoor, meer als je denkt. ;)
 
Bezig met opknappen. Voorvork heb ik al laten fixen.. koste me twee ribben uit me lijf maar ze zijn weer 120% ok, nu de rest nog :/ Hopelijk kan ik in September nog een dagje boeken. Tis voornameliojk dat ik goed moet zoeken om niet de hoofdprijs te betalen. Lijkt wel of alleen alle dure onderdelen verrot zijn :(Tering volk:( Echt geluk dat het ze niet gelukt is... damn wat ben je dan zuur zeg :rEcht een enrome ongelukkig gevolg van toevalligheden.. damn!!
Wel super dat je de motivatie houdt.. Opknappen en gaan! *O*
wat moet je nog allemaal hebben dan?

@buuk
das mooi kut van die poging tot inbraak. Heb je net ervoor kijkers gehad voor de motor toevallig?
 
wat moet je nog allemaal hebben dan?

@buuk
das mooi kut van die poging tot inbraak. Heb je net ervoor kijkers gehad voor de motor toevallig?


nee dat niet. Buurman heeft iets gezien, die kwam om 4 uur 's nachts thuis en zag drie gasten net over het hek springen. Die reed er achteraan en zag daarna een BMW wegrijden met een noodvaart.

Politie heb ik echt 0,00000000 vertrouwen in!!
 
nee dat niet. Buurman heeft iets gezien, die kwam om 4 uur 's nachts thuis en zag drie gasten net over het hek springen. Die reed er achteraan en zag daarna een BMW wegrijden met een noodvaart.

Politie heb ik echt 0,00000000 vertrouwen in!!
politie kan alleen bekeuringen uitschrijven voor snelheid, verder niet :X
daar ben ik na 3 aangiftes ivm vandalisme schade's aan onze auto's ook wel achter :X
 
nee dat niet. Buurman heeft iets gezien, die kwam om 4 uur 's nachts thuis en zag drie gasten net over het hek springen. Die reed er achteraan en zag daarna een BMW wegrijden met een noodvaart.

Politie heb ik echt 0,00000000 vertrouwen in!!

klote volk moet je met een stukkie touw achter die R1 aanbinden })


gek hé pliesie is veel te druk met andere dingen :X
 
damn buuk, heb je wel een beetje mazzel gehad :X


@ de kwaak rijders, damn mannen... mooi qut... :X Sterkte met het fixen enzulks... voor Arnold in het bijzonder natuurlijk :o
 
in zulke gevllen mot je de politie ook niet bellen :N :N

gewoon uurtje later de hond uitlaten en zeggen dat je 3 dronken sjappies in de greppel hebt gevonden :+


nou, je ken beter die gasten helemaal de pleures slaan met een stijgerpijp ofzo en dan ergens in de polder dumpen ;)
 
Heerlijk als je water zit te drinken (of nog erger thee of koffie want dan blijft de vlek zichtbaar) en je morst op je spierwitte broek precies waar je kruis zit :') Loop je ook helemaal niet voor schut ofzo :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan