Het Knee-Down topic, voor alle tips en trucs deel IX

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te ver gedraaid??? Hij kijkt juist goed de bocht door. Alhoewel we niet kunnen zien hoe de bocht loopt. Het is iig juist goed.

Enige punt van kritiek is dat het bovenlichaam meer in de bocht mag gaan hangen.

Ik zeg ver, niet te ver. Maar ik lette erop de 1e keer dat ik keek, dan ziet het er wel geinig uit, alsof die wegkijkt :+ Was geen kritiek, vond het er alleen leuk uitzien :Y
 
Gister weer wezen oefenen bij de Steeg. Ging stukken beter, ipv 1 keer een tikje gleed hij nu een aantal keer mooi over het wegdek. Alleen foto's mogen beter, volgende keer maar wat meer overdag doen :P

Touchdown :)








Allemaal klikbaar voor irigineel
 
Te ver gedraaid??? Hij kijkt juist goed de bocht door. Alhoewel we niet kunnen zien hoe de bocht loopt. Het is iig juist goed.

Enige punt van kritiek is dat het bovenlichaam meer in de bocht mag gaan hangen.
:/ nog meer? heb het idee dat ik er zo vanaf glij _O-
 
Laatst bewerkt:
zo bestaat dit topic nog :P

paar jaar geleden voor het laatst gepost met de gsx-r1000
nu met de 600 voor het circuit dan maar :)
[afbeelding]
[afbeelding]

nu ik ook circuit rij is die knee down drang op straat echt bijna weg :) meer van lekker sturen en een dagje weg met de motor :)
de hellingshoeken kan je beter met de circuitfiets pakken :)

het meer met het hoofd naar beneden duurde me wel even, is lastig ook want denk elke keer dat ik tussen het voorwiel draai :P
ben niet de korste (2.00m) maar dagje met de 600 circuit gaat goed :)

Ik moet zeggen, op deze foto's valt het niet echt op of zou je niet zeggen dat je 2 meter bent, en zo'n 600 Suz is nou ook niet echt een grote motor te noemen (ben zelf 1,98 m. en als ik mezelf zie op een foto denk ik altijd "Wat is die motor toch eigenlijk klein" :+ ).

Mooie piccies btw. :Y
 
Kent er iemand mooie kneedown oefen-locaties in regio Den Bosch e.o.? Ik ben op zoek om deze techniek me ook maar eens eigen te maken, echter is er altijd wel iets niet helemaal ideaal met de bocht om het daar nou rustig te gaan leren.

Ik zoek dus een paar bochten waar:

- Veilige uitloop (geen vangrail/bomen/etc.)
- Niet al te snelle bocht (geen 1e kneedown met 160km/h) :-)
- Bochten rechtsom en linksom
- Bij voorkeur rustige locatie waar niet te veel verkeer komt, zodat foto's en video's makkelijk gemaakt kunnen worden.

Iemand bepaalde locaties aan te raden?
 
Kent er iemand mooie kneedown oefen-locaties in regio Den Bosch e.o.? Ik ben op zoek om deze techniek me ook maar eens eigen te maken, echter is er altijd wel iets niet helemaal ideaal met de bocht om het daar nou rustig te gaan leren.

Ik zoek dus een paar bochten waar:

- Veilige uitloop (geen vangrail/bomen/etc.)
- Niet al te snelle bocht (geen 1e kneedown met 160km/h) :-)
- Bochten rechtsom en linksom
- Bij voorkeur rustige locatie waar niet te veel verkeer komt, zodat foto's en video's makkelijk gemaakt kunnen worden.

Iemand bepaalde locaties aan te raden?
Assen, Zandvoort schijnen een aantal mooie bochten combo's te liggen, zonder struikrovers

11%20AN1-6099-712.jpg


Van de week ff wat pics bestellen :9
11%20AN1-4811-221.jpg
 
Kent er iemand mooie kneedown oefen-locaties in regio Den Bosch e.o.? Ik ben op zoek om deze techniek me ook maar eens eigen te maken, echter is er altijd wel iets niet helemaal ideaal met de bocht om het daar nou rustig te gaan leren.

Ik zoek dus een paar bochten waar:

- Veilige uitloop (geen vangrail/bomen/etc.)
- Niet al te snelle bocht (geen 1e kneedown met 160km/h) :-)
- Bochten rechtsom en linksom
- Bij voorkeur rustige locatie waar niet te veel verkeer komt, zodat foto's en video's makkelijk gemaakt kunnen worden.

Iemand bepaalde locaties aan te raden?

Dit is in Den Bosch :)
 
Ik zie dat je in Vlijmen woont, dit is ook heel dichtbij:

Google Maps

Ik heb er zelf nooit gereden, maar schijnt ook goed te lukken daar, ziet er alleen niet heel ongevaarlijk uit :P

Verder zijn de meeste op en afritjes rondom DB ideaal.
 
Kent er iemand mooie kneedown oefen-locaties in regio Den Bosch e.o.? Ik ben op zoek om deze techniek me ook maar eens eigen te maken, echter is er altijd wel iets niet helemaal ideaal met de bocht om het daar nou rustig te gaan leren.

Ik zoek dus een paar bochten waar:

- Veilige uitloop (geen vangrail/bomen/etc.)
- Niet al te snelle bocht (geen 1e kneedown met 160km/h) :-)
- Bochten rechtsom en linksom
- Bij voorkeur rustige locatie waar niet te veel verkeer komt, zodat foto's en video's makkelijk gemaakt kunnen worden.

Iemand bepaalde locaties aan te raden?

Elke hoek van de straat toch???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan