Het machtige Bandit topic - Deel XV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga mijn taartschep trouwens laten weghalen, knippers ook eraf.

Komt een nieuwe kap op de achterlicht, licht wordt vervangen door leds met geintegreerde knippers

Voorop ook 2 nieuwe knippers, van die 3 hoekjes :)

Gebeurt straks gelijk met de grote beurt @ dealer *O*
 
Ik ga mijn taartschep trouwens laten weghalen, knippers ook eraf.

Komt een nieuwe kap op de achterlicht, licht wordt vervangen door leds met geintegreerde knippers

Voorop ook 2 nieuwe knippers, van die 3 hoekjes :)

Gebeurt straks gelijk met de grote beurt @ dealer *O*
Ook al zo'n held die nog geen knippertje zelf kan vervangen :')



Ok, toegegeven, da's nog niet zo erg als niet zelf je spiegel kunnen vervangen _O-
 
done, welke bandjes heb je er eigenlijk onder liggen?

geen idee dutchie...gewoon de standaard denk ik. waar kan ik dat zien? kijk ik morgen ff, dan ga ik denk ik op de moto naar mn werk.

heb nog geprobeerd om reiskosten voor met de motor los te krijgen, maar helaas... :(
 
Ik ga mijn taartschep trouwens laten weghalen, knippers ook eraf.

Komt een nieuwe kap op de achterlicht, licht wordt vervangen door leds met geintegreerde knippers

Voorop ook 2 nieuwe knippers, van die 3 hoekjes :)

Gebeurt straks gelijk met de grote beurt @ dealer *O*

kosten?

ik krijg deze week hopelijk mn spul binnen vanuit duitsland. zit nog te twijfelen of ik een LED achterlicht neem met geintegreerde knippers. heb voor de zekerheid iig een complete undertail besteld met nummerplaathouder en knippertjes enzo.
 
ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind motorrijden leuker als autorijden hoor. en heb een auto van de zaak...
Dat zei je er niet bij :+ Als je rijkosten krijgt voor met de auto maar je gaat met de motor ben je goedkoper af. Als je een leasebak hebt moet je niet zeuren... Die krijg je voor een reden, en die is niet dat je dan alsnog met de motor naar je werk kan :P
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind motorrijden leuker als autorijden hoor. en heb een auto van de zaak...

helemaal mee eens.

Ik krijg zelf ook helaas geen reiskosten, dat geld voor zowel auto als motor als openbaar vervoer. omdat ik in almere woon en mn werk hier ook is -_-

oftewel als ik op mezelf ga wonen ga ik wel in muidenberg ofzo wonen, scheelt kwa afstand eigenlijk niks maar dan krijg ik het als het goed is wel vergoed })
 
Ook al zo'n held die nog geen knippertje zelf kan vervangen :')

2 linkerhanden eh :) Daarnaast moet er bij het achterlicht nogal wat gebeuren met stroom enzow en ik heb het niet zo op stroom :)

kosten?

ik krijg deze week hopelijk mn spul binnen vanuit duitsland. zit nog te twijfelen of ik een LED achterlicht neem met geintegreerde knippers. heb voor de zekerheid iig een complete undertail besteld met nummerplaathouder en knippertjes enzo.

Iets van 100 euro ofzow :)
 
2 linkerhanden eh :) Daarnaast moet er bij het achterlicht nogal wat gebeuren met stroom enzow en ik heb het niet zo op stroom :)

stekkertje los en stekkertje vast _O-

enne zoveel stroom gaat er ook weer niet door een motor heen hoor, :P
en als je dan ook nog je accu loskoppelt gebeurd er al helemaal niks
 
@mudchains: nou, daT valt nog mee. is dat inclusief je gear of niet?
 
Laatst bewerkt:
Mjah, regel dan een meet met iemand die er verstand van heeft :P Als je nou zondag bij Vester langsknalt legt die dat achterlicht er in een paar seconden in... tenminste, zodra ie een verlengsnoer heeft _O-

Dat heb ik nog nooit gedaan moet ik toegeven... maar ja, ik ben ook niet zo van de LEDjes...
 
stekkertje los en stekkertje vast _O-

enne zoveel stroom gaat er ook weer niet door een motor heen hoor, :P
en als je dan ook nog je accu loskoppelt gebeurd er al helemaal niks

Er moest ook een special relai tussen ofzow :? (ivm dat anders het licht te snel ging knipperen enzow)

Nah, zulke dingen laat ik netjes aan mensen over die er verstand van hebben ;)
 
stekkertje los en stekkertje vast _O-

enne zoveel stroom gaat er ook weer niet door een motor heen hoor, :P
en als je dan ook nog je accu loskoppelt gebeurd er al helemaal niks
Nee, dat is met ledjes ietsje anders, moet je nog solderen en dat soort ongein (tenzij je lampie er helemaal op gemaakt is, maar dat is niet altijd zo). Maar anders wel ja... En vergeet die drie schroefjes niet :+
 
ik regel een mini meet met mijn vader zodra ik mn gear binnen heb...
dan gaat ie in 1 keer over de kling.

stuur vervangen
spiegels met knippers
hugger
bugspoiler
undertail met nieuwe knippertjes

:)
 
Er moest ook een special relai tussen ofzow :? (ivm dat anders het licht te snel ging knipperen enzow)

Nah, zulke dingen laat ik netjes aan mensen over die er verstand van hebben ;)
Kijk, dat krijg je dus als je geen verstand ervan hebt, dan gaat je dealer je dingen aansmeren :P Gewoon een weerstandje werkt ook, en die kosten een paar cent :+
 
Er moest ook een special relai tussen ofzow :? (ivm dat anders het licht te snel ging knipperen enzow)

Nah, zulke dingen laat ik netjes aan mensen over die er verstand van hebben ;)


Nee, dat is met ledjes ietsje anders, moet je nog solderen en dat soort ongein (tenzij je lampie er helemaal op gemaakt is, maar dat is niet altijd zo). Maar anders wel ja... En vergeet die drie schroefjes niet :+

Het lijkt me dat als je een bandit achterlicht koopt met die drie mooie schroefjes enzo dat hij al de dingen ingebakken heeft om zo aangesloten te worden.

Owkee, het kan zijn dat je knippers te snel gaan, had ik ook met mijn knipperlichten. Maar dat is of een weerstandje ertussen of een nieuwe knipper relais, maar dat is ook totaal nie lastig.

Kijk, dat krijg je dus als je geen verstand ervan hebt, dan gaat je dealer je dingen aansmeren :P Gewoon een weerstandje werkt ook, en die kosten een paar cent :+

Weerstandjes werken ook, maar knipper relais vind ik toch wat makkelijker werken. Ik heb er eentje die eigenlijk voor alle knipperlichten gelijk goed is enzo. Kost wat meer, maar dan heb je eigenlijk ook wel wat meer.
 
is die 100 euro inclusief je undertail of haal je alleen je taartschep weg?

oftewel: betaal je alleen 100 euro aan arbeidsloon of is dat inclusief al je materiaal (LED licht)

ik verwacht alleen arbeidsloon 100euro, echt zonde van het geld.

@Mud: als je het had gevraagd hierzo kon het allemaal wel bij een mini-meet gedaan worden dan was je veel goedkoper af, leer je nog wat en heb je lol ook!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan