Het machtige Bandit topic - Deel XV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat dan? Hij knippert extra goed? :?


Het is wat makkelijker (stekker los stekker vast) maar je hebt niks meer hoor :P Ja, een oud relais over...
 
mag ik dank vragen welke kwaliteit dat spul is dat je koopt?

Aangezien dat spul zelf al normaal gesproken boven de 100euro uit zal komen...

MDI geloof ik :)

de uren worden al bij taartschep ding en grote beurt gerekend eh :) ze zijn dan toch al bezig met de motor ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat dan? Hij knippert extra goed? :?


Het is wat makkelijker (stekker los stekker vast) maar je hebt niks meer hoor :P Ja, een oud relais over...

het is gelijk bruikbaar voor alle verschillende knipperlichten...

Maar stekkerlos en stekkervast was het ook nie hoor, kheb alsnog stekkertjes moeten maken eraan enzo :P

scheelt wel kwa aantal stekkers. zijn nu 2 kabeltjes ipv 2 kabeltjes per knipperlicht :P
 
MDI geloof ik :)

de uren worden al bij taartschep ding en grote beurt gerekend eh :) ze zijn dan toch al bezig met de motor ;)

zo moet je niet kijken, want het wordt OPGETELD erbij, dus je betaald het gewoon... zelf zou ik het echt zonde vinden, maarja het is je eigen keuze
 
MDI geloof ik :)

de uren worden al bij taartschep ding en grote beurt gerekend eh :) ze zijn dan toch al bezig met de motor ;)
Naja, het kost ze bij de grote beurt extra manuren omdat ze die dingen moeten doen, en ze zijn er alles bij elkaar toch wel een uur mee bezig, kost je dus gewoon 40 euro extra. De ene grote beurt kost ook meer dan de andere, afhankelijk van hoe lang ze ermee bezig zijn...

Ook een grote beurt kost vooral veel tijd, kwa materiaal valt het allemaal wel mee. Keer een filtertje hier en daar, wat olie en verders is het klussen. Ik was voor 70 euro volledig klaar. Ok, dat je een grote beurt niet zelf aandurft kan ik nog wel begrijpen, maar ik spaar dus mooi wel 200 euro aan manuren uit door zelf m'n handen vuil te maken :)

Oh wacht, de remblokken had ik ervoor al vervangen... Naja, tel er nog 70 euro bij op, ben ik nog een stuk goedkoper uit :)
 
Laatst bewerkt:
Mjah, regel dan een meet met iemand die er verstand van heeft :P Als je nou zondag bij Vester langsknalt legt die dat achterlicht er in een paar seconden in... tenminste, zodra ie een verlengsnoer heeft _O-

Dat heb ik nog nooit gedaan moet ik toegeven... maar ja, ik ben ook niet zo van de LEDjes...
koplamp zit erop en er komt een puist licht uit *O*
maar vooral: het licht zit op de goeie plek :Y misschien vanaaf toch maar met de motor, kan ik het ff uitproberen :P
 
vooraanzicht
full
 
ik verwacht alleen arbeidsloon 100euro, echt zonde van het geld.

@Mud: als je het had gevraagd hierzo kon het allemaal wel bij een mini-meet gedaan worden dan was je veel goedkoper af, leer je nog wat en heb je lol ook!

nou, wanneer is er weer een mini meet dan? zal toch denk ik binnenkort ook voor een beurtje moeten! :)
 
koplamp zit erop en er komt een puist licht uit *O*
maar vooral: het licht zit op de goeie plek :Y misschien vanaaf toch maar met de motor, kan ik het ff uitproberen :P

jeej *O*

heb je ook een foto van het lichtbeeld zelf? kben dat stomme vierkantje achtig iets van de originele ook beetje zat :P
 
valblokken

ik denk dat ze eigenlijk 1 gat naar onderen moeten (van het frame) maar dan zit mn onderkuip in de weg :(


[afbeelding]

zien er netjes uit die valdoppen, past goed bij het blok zo te zien. Misschien dat ik zelf die dingen ook nog een keertje koop, het is een investering maar het scheelt wel schade aan het blok enzoow...
 
De Bandit topic Bandits

De foto's van onze geliefde machines
t]



Bandit 650 uit 2008 van fabstar81
[afbeelding]
Mods:
  • Wit gespoten
  • Laserpole shotgun poppy zwart uitlaat
  • Zwart superbike stuur
  • Zwarte LED-integrated spiegels
  • zwart reflecterende rim stripingp
Wishlist:
  • witte rimstriping naast zwarte
  • undertail (besteld)
  • hugger (besteld)
  • bugspoiler (besteld)
  • LED-achterlicht met geïntegreerde knipperlicht



[irritant]spelfout alert![/irritant]
 
nou, wanneer is er weer een mini meet dan? zal toch denk ik binnenkort ook voor een beurtje moeten! :)

kbedoelde (gaan we weer _O- ) niet een beurtje bij de minimeet, maar knipperlichten en achterlicht enzo is wel iets wat we kunnen doen...

Als iemand met wat meer ervaring erbij is(unruled? :P) zou het idd ook wel leuk zijn om beetje te leren wat je moet doen bij een berut.
 
het wordt trouwens echt kloteweer komende week zeg. toch maar niet met de motor denk ik :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan