indewegrijer
MF veteraan
Geeft bij jullie de koplamp van je NTV ook zo weinig licht? Bij mij lijkt het wel of er een kaars instaat...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geeft bij jullie de koplamp van je NTV ook zo weinig licht? Bij mij lijkt het wel of er een kaars instaat...
heb ik nog een oplossing voor liggen een mooie H4 kit, heb je binnen de kortste keren veel licht.
Heb je de reflector en binnen+buitenzijde van het koplampglas al schoongemaakt? Ze geven standaard al weinig licht, maar als deze vuil zijn wordt het praktisch 0 lumen...
Geeft bij jullie de koplamp van je NTV ook zo weinig licht? Bij mij lijkt het wel of er een kaars instaat...
Geeft bij jullie de koplamp van je NTV ook zo weinig licht? Bij mij lijkt het wel of er een kaars instaat...
meet even hoeveel volt er op je koplampje staat.
Ik ben al een tijd niet actief maar ik heb nu echt een probleem waar ik hulp bij nodig heb.
Mijn Hawk GT heeft een kuurtje. De achterste cilinder doet het niet. De voorste wel. En het rijdt voor geen meter.
Wie o wie heeft tips waar ik naar zou kunnen kijken.
Wat al gedaan is (door de Honda dealer) vorige keer toen hij een soortgelijk probleem had:
Brandstofpompcontact vervangen.
Carburateurs schoongekookt.
Bougies vervangen en vonken gewoon.
CDI unit verzonden naar Honda en teruggestuurd gekregen. Is goed.
Wat zou het in godsnaam kunnen zijn?
Het volgende wat ik wil na gaan kijken is of ie wel genoeg compressie maakt, maar ik tast hier een beetje in het duister.
Any tips?
Ik ben al een tijd niet actief maar ik heb nu echt een probleem waar ik hulp bij nodig heb.
Mijn Hawk GT heeft een kuurtje. De achterste cilinder doet het niet. De voorste wel. En het rijdt voor geen meter.
Wie o wie heeft tips waar ik naar zou kunnen kijken.
Wat al gedaan is (door de Honda dealer) vorige keer toen hij een soortgelijk probleem had:
Brandstofpompcontact vervangen.
Carburateurs schoongekookt.
Bougies vervangen en vonken gewoon.
CDI unit verzonden naar Honda en teruggestuurd gekregen. Is goed.
Wat zou het in godsnaam kunnen zijn?
Het volgende wat ik wil na gaan kijken is of ie wel genoeg compressie maakt, maar ik tast hier een beetje in het duister.
Any tips?
Geeft bij jullie de koplamp van je NTV ook zo weinig licht? Bij mij lijkt het wel of er een kaars instaat...
Zijn goede banden. Maar wel oppassen. Want omdat de velg te smal is staat de band heel erg bol. Daardoor heb je ook een kleiner contactvlak. Wat niet altijd goed uitpakt. Hij wordt erg nerveus van voren. Ik heb zelf inmiddels me voorvelg vervangen voor een 3,50 exemplaar.
De BT45's zijn vind ik prima, maar je hebt idd weinig keus binnen die maat. Ga ze nu zelf op de Xj900 zetten, want die macadams vind ik zo kut haha.
dat gaat het waarschijnlijk weer worden, heb zelf goede ervaring met die conti roadattacks op een kawa er6 (ik denk zelfs dat ze ook op de les motor hebben gezeten xj600n)
heb met deze banden nooit het idee dat ik echt grip heb maar misschien komt dat puur doordat ze al lang op zijn, heb er onderhand al alweer bijna 15.000 opzitten sinds de koop (idioot veel km op die banden), helaas vorige week gekeken hoe hard de grond was....
motor is nu weer redelijk spik en span toen ik toch bezig was, heb ik de kuip direct maar verstevigt met polyester, maar de scheurtjes ga ik pas weer weg werken in de lente/zomer dan word ie ook honda rood gespoten zodat de kappen niet meer afsteken in het zonnetje.
was wel een goed excuus om eindelijk die kromme koppelingshendel en straks het kromme stuur te vervangen haha had nu een nog krommere koppelingshendel en het stuur met beleid weer terug gebogen.....
nog niet aan het stuur toegekomen ben benieuwd hoe goed je het linkerhandvat vast hebt zitten