Het resultaat mag er zijn...

ik heb zonet ffe gechekt naar de pen van men cb balhoofd en ik heb gemerkt dat de pen gewoon in 1 stuk is met de cb kroonplaat, is dus met geen mogelijkheid eruit te krijgen. :N
Dus dan zal ik toch wel moeten verdergaan met 1 van me andere opties
Ofwel een nieuwe pen laten maken
Ofwel met een huls.
( de draad op de pen van m'n upsd is lang genoeg hoor , ik kan het balhoofd nog genoeg aanspannen.)
Nouja we zien wel ik zal ze miss wel eens beide proberen en we zien dan wel weer verder
 
ik heb zonet ffe gechekt naar de pen van men cb balhoofd en ik heb gemerkt dat de pen gewoon in 1 stuk is met de cb kroonplaat, is dus met geen mogelijkheid eruit te krijgen. :N
Dus dan zal ik toch wel moeten verdergaan met 1 van me andere opties
Ofwel een nieuwe pen laten maken
Ofwel met een huls.
( de draad op de pen van m'n upsd is lang genoeg hoor , ik kan het balhoofd nog genoeg aanspannen.)
Nouja we zien wel ik zal ze miss wel eens beide proberen en we zien dan wel weer verder


is niet 1 geheel hoor ;)

waarschijnlijk erin geperst en onderaan gezegeld met een las. zo zit het tenminste bij mijn cb750 balhoofdstel en tevens bij het cbr1000 stuk wat erin gaat komen.

gewoon uit het t-stuk dat erin moet komen de balhoofdpen uit (laten) halen en een passend (voor jou balhoofd) in (laten) zetten :)
 
jullie zijn wel eng bezig zeg |(

draai een as op de lengte en brete die je nodig heb.
pers heb in hey mito kroonstuk en voila.

geen gezeur, geen gezeik.

misschien moet roel maar eens foto's gaan maken zodat we is kunnen kijken of het mogelijk is.

ik heb het zelf ook gedaan van een fzr naar cbr. werkt perfect :)

groeten steven
 
jullie zijn wel eng bezig zeg |(

draai een as op de lengte en brete die je nodig heb.
pers heb in hey mito kroonstuk en voila.

geen gezeur, geen gezeik.

misschien moet roel maar eens foto's gaan maken zodat we is kunnen kijken of het mogelijk is.

ik heb het zelf ook gedaan van een fzr naar cbr. werkt perfect :)

groeten steven

Jep dat was ook m'n eerste gedacht.
De ori cb pen late namaken en dan het laten persen in die andere kroonplaat.
Maar ik vroeg het me gewoon af of het ook mogelijk zou zijn met een huls erond.
Ik heb ook niet alle benodigde machine bij de hand :N en daarom zocht ik gewoon de simpelste oplossing :P
 
ik ga zogauw ik tijd heb ff wat fototjes maken van de pennen enzo en dan maak ik denk ik ook een tekening(solidworks) voor een cb350-pen die dan in het mito kroonstuk moet komen

nu nog ff vakantie viere
 
okej hier ff ´n megaupdate voor de brikkenzijde ;) , heb lange tijd in het SFgedeelte gezeten ivm voorvork overzetten enzo hier komtie dan, beetje willekeurig gequote uit m´n andere topic,

nah balhoofdpen verlengen lijkt me ook de makkelijkste oplossing... maar eens even gaan rondbellen..

hier alvast fototje van m'n cockpitje, zal direct nog wat meer sfeerfoto's posten :P

DSC00111.JPG

Roel5.jpg


Roel4.jpg


Roel3.jpg


Roel2.jpg


Roel1.jpg


ik zeg :9~ , al zeg ik 't zelf!! *D

klein updatje met fototjes

kabelboom zoals ik 'm uit de koplamp trok:
DSC00286.JPG


hier een klein hoopje van wat ik er heb uitgeknipt:
DSC00185.JPG


de kabelboom zoals hij er nu bij hangt... bijna klaar(nog niet helemaal tevreden):
DSC00189.JPG


en hier het resultaat :) (bij groot licht, stadslicht is 1 lamp):
DSC00188.JPG


grootlicht/kleinlicht werkt, startmotor werkt, remlicht werkt.. en algemene schakelaar voor koplamp(voor zwakke accu bij starten).. meer zit er niet op en komt er niet op, dus alleen rechts op het stuur 2 knopjes, links geen schakelaar erop *D

net m´n nieuwe carbsetje(opgeboord naar 0.9m *thanx gerrit* eraan gehangen... 5 minuutjes trappen en lopen!!! :9~ :9~ zonder luchtfilters nog wel *D dus het opboren heeft zeker geholpen!, alleen cilinder 3 loopt minder goed '( .. morgen even op m´n gemak uitzoeken wat het kan zijn.. heb benzine en heb vonk dus snap ´t nog niet zo goed... wel weer lekker om hem eens te horen zo na 3 maanden!! *O*
 
Jammer van die twee lampjes boven elkaar. Het mag dan wel meer "streetfighter" zijn, op zo'n brik hoort toch een mooie, enkele, lamp vind ik.
Anyway, jouw keuze, mooi werk al hoor :)
 
Jammer van die twee lampjes boven elkaar. Het mag dan wel meer "streetfighter" zijn, op zo'n brik hoort toch een mooie, enkele, lamp vind ik.
Anyway, jouw keuze, mooi werk al hoor :)

jaaaa ik zit er zelf ook nog over te twijfelen.... eerst maar eens gaan kijken hoe het smoelt als de voorvork ern spatbord enzo erop zit... kan altijd nog terug naar een lamp of iets anders...
 
Terug
Bovenaan Onderaan