Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Ja Bas,als je al die tijd die je besteed aan het linkjes opzoeken nou eens aan een project besteed had dan was het al
klaar geweest 8)7 :Y
 
Ja je blijft lachen met die Bas:+
Nu ga ik ff verder met mijn eigen project ,die vrachtwagen van mij gooit er koelvloeistof uit|(,dus ff kijken waar het lek zit.
 
Een Honda die lekt :? Heb je er teveel ingegooid :+
Nou daar zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben,wat ik zo kon zien lekte hij uit het overloopslangettje,
ik vermoed dat de dop niet goed afdichtte,er zat nogal wat troep tussen,heb het schoongemaakt, morgen maar ff proefrijden.
 
Had ik nog niet eens gezien. Er zat wel een soort bon bij van fischer. Maar dit was zelf gemaakt in excel. En navraag bij fischer kende hij de man of order niet. Maar hier een close up
 

Bijlagen

  • 20191123_180607_compress75.jpg
    20191123_180607_compress75.jpg
    193,7 KB · Weergaven: 12
Precies. Mooi meegenomen. Kan dat geld ergens anders heen :p

Wat gebruiken jullie om de pvs en zuigers schoon te krijgen? Heb all carb cleaner wd40 ontvetter enz gebruikt.
Las al ergens pakkingverwijderaar? Of gewoon ultrasoon?
 
Hoop gelul... hang die 500 nu al in dat frame??? ;)


@mona-toetje
Idd, lijkt er wel op. En wie weet op wie zijn naam die reparatie uiteindelijk gedaan is of hoe lang geleden.
Overigens vind ik het persoonlijk geen erg mooie fix maar dat is het originele Aprilia werk ook niet.
 
Precies. Mooi meegenomen. Kan dat geld ergens anders heen :p

Wat gebruiken jullie om de pvs en zuigers schoon te krijgen? Heb all carb cleaner wd40 ontvetter enz gebruikt.
Las al ergens pakkingverwijderaar? Of gewoon ultrasoon?

Zuigers ??? Heb je ze er uitgehaald dan ?
 
Dit is inderdaad de Fischer modificatie. Hij past het middenstuk aan en plaatst er een stalen ring in. Hierin monteerd hij weer de spanstiften. Hij geeft er 30.000km garantie op. Jouw powervalves zijn dus goed in order👍
 
Ik weet niet wat dat allemaal is met die powervalves,mijn RGV had 34000km gelopen met de originele powervalves
en zuigers,kwestie van goed afstellen en heel goede olie gebruiken.
 
Ben ik de enigste die vind dat die cotter pin nogal open staat :? Lijkt me nogal uitgelubberd of de foto vertekend .
 
Terug
Bovenaan Onderaan