Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Hier gisteren weer alle vloeistoffen uit de rgv laten lopen (de koppelingsdekselpakking moest opnieuw vervangen worden). Vervolgens de radiateur en het overloop reservoir schoon gespoeld en het pompje gecheckt. Die lijkt ok. Vervolgens op t www. gezocht hoe rgv's nu precies ontlucht moeten worden. En nu zagen we geen luchtbellen meer. Een dezer dagen nog eens proberen en kijken of de temp. niet meer op loopt. Inmiddels een hulptankje aangeschaft, dat maakt het er een stuk makkelijker op :Y
 
Iemand hier nog een origineel voorspatbordje nodig voor een Rgv 250 van ,93?
Kleur is niet origineel verder nix mis mee.
 
Peter is de purist; dat laatste schroefje zal ook origineel zijn.
Ik ben meer van; lekker dingen veranderen om nog meer racer ervan te maken :] zoals dat 500 blok in de RGV lepelen :+
 
Peter is de purist; dat laatste schroefje zal ook origineel zijn.
Ik ben meer van; lekker dingen veranderen om nog meer racer ervan te maken :] zoals dat 500 blok in de RGV lepelen :+

Vind het gewoon mooi om hem origineel te maken. En idd om roestige schroefjes te vervangen, dat doet me goed. En ja 500 blok in RGV frame is ook gaaf idd :t
 
Hoor je dat 65x45.2 ,hij is om,de botte zaag kan er in:+

Ligt al in de auto :+
slijper.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan