Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Suzuki niet en die zullen het wel beter wetenok, vreemd dat athena hetzelfde pakking nummer gebruikt voor de 21, 22 en de rs
Die nummers worden altijd doorverwezen naar een nieuwer nummer,in het geval van de vj21 koppakking zijn er 2 nieuwere nummers,maar geenMaar blijft soms lastig, Japanners gebruiken vaker verschillende nummers voor dezelfde onderdelen.
Als het model verandert veranderen ook onderdeel nummers terwijl ze hetzelfde zijn. In de bijna 30 jaar dat ik CBR rijdt regelmatig meegemaakt.
Zal wel een logistiek dingetje zijn.
Dat onderdeelnummer is van de VJ22,het is allemaal makkelijk op te zoeken op de site van CMSNL ,daar zie je dat zowel de cilinder,kop en pakking verschillende nummers hebben,er word ook niet doorverwezen naar VJ22 nummers dat betekent dat ze verschillend zijn.En toch blijft het een raar verhaal, op deze site zijn de pakkingen voor beide modellen ook officieel Suzuki
Suzuki RGV 250 Top End Engine Parts
www.pjme.co.uk
En toch blijft het een raar verhaal, op deze site zijn de pakkingen voor beide modellen ook officieel Suzuki
Suzuki RGV 250 Top End Engine Parts
www.pjme.co.uk
Dan is mijn vraag: Zijn de pakkingen online besteld zonder vragen te stellen of wist RH dat het voor een RS is? Just curious.
Zou dan nog maar eens contact met RH opnemen en zeggen dat je nu pas aan het blok begonnen was en dat ze niet passen.RH wist dat het om een rs ging. Heb zelfs een telefoongesprek ermee gehad.
RH wist dat het om een rs ging. Heb zelfs een telefoongesprek ermee gehad.
Waarom verbaasd dit me niet? Als ze echt niet passen dan heeft hij de verkeerde gestuurd en dan is het aan hem om het voor jou op te lossen.
Heb al contact opgenomen via e-mail maar ik denk dat hij misschien gesloten is tijdens de feestdagen. Zal hen nog eens proberen te bereiken na nieuwjaar.
Ben momenteel al enkele maanden bezig trouwens. Heb een nieuwe beugel voor het subframe laten lassen, nieuwe carter gekocht, krukas laten herbalanceren, nieuwe drijfstang en zuigers, nieuwe powervalves,... De koppakkingen zijn het laatste wat ik moet doen voor ik alles terug in elkaar kan steken nog wat werk maar die gaat zo goed als nieuw zijn!
Leuk man. Je maakt er geen half werk van
[/QUOT
Zeker niet ik heb graag dat mijn machines in orde staan
Wat is er eigenlijk anders aan die RH koppakkingen?Ben momenteel al enkele maanden bezig trouwens. Heb een nieuwe beugel voor het subframe laten lassen, nieuwe carter gekocht, krukas laten herbalanceren, nieuwe drijfstang en zuigers, nieuwe powervalves,... De koppakkingen zijn het laatste wat ik moet doen voor ik alles terug in elkaar kan steken nog wat werk maar die gaat zo goed als nieuw zijn!
Wat is er eigenlijk anders aan die RH koppakkingen?
Zie fotos : er moeten 2 bussen zitten tussen de cylinder en de kop. De plaats waar de 2 bussen door moeten in de pakkingen zijn te smal ivm de oude pakkingen. Bussen zijn 11mm en bij oude pakking is de doorgang 11.2 en bij de nieuwe 9.5mm