Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Ik ben er uit, alles wordt doorverwezen bij cmsnl naar het nieuwe type met de grote gaten.
Dus tegenwoordig is er 1 type pakking voor alle modellen.
 
Zijn er mensen die ervaring hebben met het plaatsen van een ignitech CDI? Zit ee standaard al een map in, of zijn er hier mensen die al een map hebben die eventueel kunnen delen? Ik zit te denken om deze te nemen voor op mijn circuit bike zodat ik ook een quickshifter kan opbouwen.
Ja, check!
 
Ik ben er uit, alles wordt doorverwezen bij cmsnl naar het nieuwe type met de grote gaten.
Dus tegenwoordig is er 1 type pakking voor alle modellen.

Heb je een link die verwijst naar de pakking met een plaatje van de grotere gaten met een PN?
 
Dezelfde die jij hebt neergezet. Probeer zelf maar bij CSMNL, bij elk bouwjaar kom je bij die pakking terecht.
 
Dezelfde die jij hebt neergezet. Probeer zelf maar bij CSMNL, bij elk bouwjaar kom je bij die pakking terecht.
Ja maar blijkbaar was de oude pakking met kleinere gaten,die zal misschien wel passen op de VJ21 ,maar niet op de VJ22,
de grote gaten zullen dan wel op de VJ21 passen,en de RS is in feite een gemodificeerd VJ22 blok,hij moet dus de grote gaten
pakking hebben.
 
Hij heeft een nieuwe met kleine gaten gekregen die is niet meer leverbaar, oude voorraad waarschijnlijk.
 
Laatst bewerkt:
Dezelfde die jij hebt neergezet. Probeer zelf maar bij CSMNL, bij elk bouwjaar kom je bij die pakking terecht.

Klopt. Vanmorgen meerdere types geprobeerd en je ziet overal dezelfde foto. Daarom is het ook verwarrend of tenminste onduidelijk. Er is maar 1 oplossing en dat is contact opnemen met de Suzuki dealer als je koppakkingen nodig hebt. Dat is de enige die uitkomst kan bieden. (De Appie dealer heb ik geen ervaring mee).
 
Klopt. Vanmorgen meerdere types geprobeerd en je ziet overal dezelfde foto. Daarom is het ook verwarrend of tenminste onduidelijk. Er is maar 1 oplossing en dat is contact opnemen met de Suzuki dealer als je koppakkingen nodig hebt. Dat is de enige die uitkomst kan bieden. (De Appie dealer heb ik geen ervaring mee).
Dat hoeft degene waarover het hier gaat niet te doen want hij moet het type hebben dat overal aangeboden wordt.
 
Ik niet nee, RH zou ze eigenlijk moeten terugnemen. Tenminste als jij duidelijk hebt aangegeven wat je moest hebben
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Klopt dat is het correcte. Ik dacht dat 22d00 wees op latere modellen. Als ik via RH niet kan omwisselen bestel ik ze via CMSNL. Ben niet onbekend met ze ☺

Ok, dan wordt het me duidelijk :t Als er ergens in de buurt een Suzuki dealer zit, of als je een lease auto hebt, kun je ze beter bij de Suzuki dealer bestellen. Maar daar kom je vanzelf achter als je de cmsnl verzendkosten ziet.
 
Ik niet nee, RH zou ze eigenlijk moeten terugnemen. Tenminste als jij duidelijk hebt aangegeven wat je moest hebben

Het feit dat hij niet reageert, zegt alweer iets (zonder te vroeg een conclusie te trekken). Maar als je mailt dat je een motor wilt kopen, dan reageert hij echt wel.
 
Ok, dan wordt het me duidelijk :t Als er ergens in de buurt een Suzuki dealer zit, of als je een lease auto hebt, kun je ze beter bij de Suzuki dealer bestellen. Maar daar kom je vanzelf achter als je de cmsnl verzendkosten ziet.

Ja ik weet het.. Had onderdelen nodig voor mijn wallaroo. Was ongeveer 10 euro extra aan verzendkosten 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan