Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Zo die staat snel weer voor heel veel geld te koop. Stond eerst bij de bekende "piet" op 2ehands. Voor 8000 euro

Hij gebruikt zelfs nog een paar oude foto's van de advertentie van piet.
 
voor sommigen ook 20 keer minder rijplezier . zijn dus eigenlijk ook véél te duur O-)
Tja liefhebbers he,je kan ze de mooiste superbike aanbieden:? en dan nog hebben ze liever een oude 2takt🥰🤪
Als iemand mij gratis een superbike of een heel nette RG500 aanbied kies ik ook voor de laatste :9
Maar word de keuze een RS250 of een superbike dan neem ik de superbike,een250 is leuk voor er bij maar
vergeleken met een 500 is het net een opgevoerde brommer.
 
Laatst bewerkt:
Maar word de keuze een RS250 of een superbike dan neem ik de superbike,een250 is leuk voor er bij maar
vergeleken met een 500 is het net een opgevoerde brommer.

de 250 is de ideale straatmotor : gaat hard genoeg en je voelt dat je hard gaat. enkel als véél pk's je ding zijn is zo'n 250 "kaka" :+
alle moderne sportmotoren gaan een pak harder, rijden een pak beter maar je merkt er nougabollen van. rijdt supergoed, maar ik zou begot niet weten waarom ik 1 zou willen. boring as hell :Z ik haat platte koppelkromme's voor een fun-motor, en ik doe alleen maar fun-ritten .
 
Laatst bewerkt:
de 250 is de ideale straatmotor : gaat hard genoeg en je voelt dat je hard gaat. enkel als véél pk's je ding zijn is zo'n 250 "kaka" :+
alle moderne sportmotoren gaan een pak harder, rijden een pak beter maar je merkt er nougabollen van. rijdt supergoed, maar ik zou begot niet weten waarom ik 1 zou willen. boring as hell :Z ik haat platte koppelkromme's voor een fun-motor, en ik doe alleen maar fun-ritten .
Nou mijn GSX-R was alles behalve boring,meer te veel van alles,maar ik heb ook een tijd lang alleen een 50cc gehad en
als je daar 100 mee reed leek het net als 200 met de GSX-R,dat is de snelheidsbeleving,vermaakte me daar ook prima mee.
Verder van alles gehad wat 2 takten betreft,RS250,KR1-S,TZR,RGV,TDR,RD250,350,500,RG500,T350,T500,GT750,RS50,RM125,CR500,
de meest spectaculaire blijft toch de RG500 gevolgd door de RD500,de CR500 is ook een beest maar onberijdbaar op
de openbare weg,bokte te veel bij lage toeren.
 
Laatst bewerkt:
en dan bedenken dat ik mijn chesterfield voor iets van 3000,- heb verkocht 9 jaar geleden |(

Klopt. Heb hier nog foto’s van een in 2012 te koop staande rgv en rs: E 3250,- ongeveer. Zal zo eens kijken of ik ze nog kan vinden. Hoe is het nou?
 
Foto's zijn van 29 december 2012:

1589914971465.jpeg




1589914935080.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Gek he, hoe die prijzen gegaan zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan