Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Qua banden...

ik heb de 125 hier bij me. Setje BT090 110/70 en 150/60 en voor mijn gevoel op een industrieterrein al echt èrg plat en nog deze schaamranden.

Formaat zegt niet alles dus.

9D6DDFC2-2B56-4D2F-ADE5-57311A42561D.jpeg
8C56EFDE-162F-4179-BF47-0FE0ECAD8260.jpeg
 
Roy ms eens met 2the experience op lelystad oefenen met vrij rijden. Kidstraining kan natuurlijk ook maar daarvoor ben je ws te oud.
 
Volgens mij is voor 0.5 J breder maar achter zou gelijk moeten zijn. Al heb ik op de mk1 wel 110/150 (metzeler m7rr)
 
Roy ms eens met 2the experience op lelystad oefenen met vrij rijden. Kidstraining kan natuurlijk ook maar daarvoor ben je ws te oud.

_O- _O- Ja @Roy "R"acing is een circuitdag bij Racecracks anders niks voor je? Achter de marshal aan rijden in groep 1 daar leer je veel van!

;) }) _O-
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: coyo
Hopelijk leren ze hem dan ook dat die zwarte ronde dingen op het asfalt moeten blijven 8-) :P
 
Waarvoor zijn die idioot lange slangen op de membranen eigenlijk? Die 10mm dikke zegmaar.

Kom er ook achter dat het standaard luchtfilter "opgevreten" is.

Is er nog wat winst te halen uit je luchtfilter bak? Ding ademt nu door een rietje met die 2 kleine gaatjes😪.

Nu die open ligt misschien ook maar gelijk betere membraamkleppen monteren en andere sproeiers erin "tijdelijk groter"
 
Waarvoor zijn die idioot lange slangen op de membranen eigenlijk? Die 10mm dikke zegmaar.
Ik dacht voor het soort van balanceren tussen de carbs ofzoiets.
Is er nog wat winst te halen uit je luchtfilter bak? Ding ademt nu door een rietje met die 2 kleine gaatjes😪.
Ligt eraan wat je zoekt. Ik heb me een ongeluk gezocht waarom de mijne niet normaal wilde lopen tussen de 6.500 en 8.000 toeren. Totdat ik een keer opmerkte dat de tussenplaat, in de filterbak, er niet meer in zat.
Nadat ik een goede luchtfilterbak gemonteerd had, was het ding normaal te rijden op de straat. Nadeel is wel dat de brommer minder hard doortrekt na 12.000 toeren.
Dus als je veel op het circuit rijdt, dan zou je die tussenplaat kunnen wegslopen of de mijne kopen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan