Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Ik moet echt eens inventariseren wat ik nodig heb om de mijne weer origineel te maken.

Niet om te verkopen overigens, maar als het ooit zover komt is origineel beter.
Ik vind origineel het mooiste maar ben dan ook een purist. En denk dat origineel idd beter is voor de waarde op termijn. Maar een mooi geslaagd RGV500 project kan ook erg gaaf zijn om te zien.

Wacht niet te lang, de onderdelen worden er niet goedkoper op!
 
Eens, maar bling bling niet. En als je origineel erbij hebt is dat zeker goed voor de waarde.
:^

Ooit bij een handelaar geweest die een immense collectie aan tweetakt motoren had en ze bijna allemaal verkocht heeft. Ik kwam er voor 2 originele uitlaten, we raakten aan de praat en hij liet me toch een verprutste RGV 250 Lucky Strike Suzuki zien. Vol met protserig gouden onderdelen. Ook de tank was verkeerd gespoten. Maar handelaar dus zat die motor helemaal op te hemelen. En hij nam het me bijna kwalijk dat ik hem niet gekocht had. Heb overigens nog steeds contact met hem en later gaf hij ook toe dat die Lucky wel erg verprutst was _O-
 
Een motor opbouwen vanuit onderdelen is prijzig... maar zoveel hoef jij toch niet?
Ik heb net een spiegel besteld voor mn 999s....165 euro :P
Bij Ducati betaal je voor de naam en dat weet je als je eraan begint. Maar overal waar Gamma op staat betaal je tegenwoordig ook de hoofdprijs voor. Bij een RS zal het niet heel veel anders zijn.
 
Eens, maar bling bling niet. En als je origineel erbij hebt is dat zeker goed voor de waarde.
Nog eentje en nog wat duurder 😉 wel met een zeer lage kilometerstand
 
Show Me The Money GIF
 
Is toch gewoon van Roelof ?
Jij zegt wat ik dacht! Ze komen oorspronkelijk uit Staphorst. En zal een ieder de details deze keer besparen _O-

De bedrijfsnaam is in ieder geval nergens terug te vinden binnen NL.
 
Laatst bewerkt:
Van de week deze stickerset besteld. Kleurcodes van blauw&rode kuipdelen heb ik al.Ben alleen nog zoek naar het grijs/zilver van het zitje.Weet iemand waar ik kan vinden of is er iemand die weet welke kleur code dat is?
 

Bijlagen

  • FFE6F344-8388-4345-A6AE-823D9478D399.png
    FFE6F344-8388-4345-A6AE-823D9478D399.png
    122,9 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
Ben alleen nog zoek naar het grijs/zilver van het zitje.Weet iemand waar ik kan vinden of is er iemand die weet welke kleur code dat is?
Ooit een keer een stukje van mijn Reggiani kuip laten spuiten. Ik weet niet of dat hetzelfde grijs is, maar de spuiter had het over een moeilijke grijze kleur. Uiteindelijk bleek het een Ferrari grijze kleur te zijn.
Misschien heb je daar wat aan?
 
Op het aprilia forum zijn ook diverse topics over kleuren, probeer maar eens in Google Aprilia rs250 color codes.
 
Ik heb wel overzicht met diverse kleuren van Aprilia.Alleen wil ik weten wel zilvere kleur het zitje heeft.
 

Bijlagen

  • EB96AB3D-5831-416D-B93F-CC44757F7B82.png
    EB96AB3D-5831-416D-B93F-CC44757F7B82.png
    142,9 KB · Weergaven: 13
Terug
Bovenaan Onderaan