Het SRAD topic #21: Still ride the winds of change!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi ding man!!
Precies zoals die van mij er twee jaar geleden uitzag,ik vind het nog steeds een gave kleurstelling!
 
Hierbij mijn motor
Gsx-r 600cc ( nu nog effe beginnersrijbewijs ) over 22 dagen mijn volledige.
2 dagen voor mijn verjaardag dus dit is een vervroegd cadeau, die ik voor me eigen heb gekocht :P


Als niemand je verwend dan is dit het beste wat je kan doen }) Doe ik namelijk ook ;)
Hierbij wat foto's
( nog van de vorige eigenaar )
Nu heeft ie rechts hele lichte valschade ( zo gekocht ) Helaas
en een zwart kuipruitje

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Mooie kleurstelling je ziet deze zelden :Y Welkom alhier :W
 
Laatst bewerkt:
jaa iemand moet jezelf verwennen.

Had op mijn 19e een Mitsubishi Fto laten overkomen vanuit japan.
Heerlijke wagens, en deze word voor mijn 22e verjaardag.
Tevens van het weekend een Zwart Revit pak gekocht icm een mat zwarte helm en donker zwart vizier.
 
Hierbij mijn motor
Gsx-r 600cc ( nu nog effe beginnersrijbewijs ) over 22 dagen mijn volledige.
2 dagen voor mijn verjaardag dus dit is een vervroegd cadeau, die ik voor me eigen heb gekocht :P

Hierbij wat foto's
( nog van de vorige eigenaar )
Nu heeft ie rechts hele lichte valschade ( zo gekocht ) Helaas
en een zwart kuipruitje

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Eindelijk weer eens een nieuwe

Motorlichten

iemand ervaring met dit achterlicht?


Wel zoiets ik had er1 onder de GSX zitten en nu 1 op de TL.

Ik vind ze wel mooi maar het mag niet.
De afgelopen 7 jaar ben ik er nog niet voor aan de kant gezet
 
Ik heb zelf een ander achterlichtje, icm met deze "underseat"

Met in de achterlichten ook de knipperlichten, maar het nadeel is, het is niet echt links of rechts dat ie knippert het is en blijft in het midden.
10435745_789694391080679_3631280261924546012_n.jpg
 
jaa iemand moet jezelf verwennen.

Had op mijn 19e een Mitsubishi Fto laten overkomen vanuit japan.
Heerlijke wagens, en deze word voor mijn 22e verjaardag.
Tevens van het weekend een Zwart Revit pak gekocht icm een mat zwarte helm en donker zwart vizier.


Ben zelf nu even gestopt met mezelf te verwennen ( met motors ) :+ _O-
 
Gecondoleerd willem altijd naar zoiets vd week ook een jongen die ik goed kende30 jaar en een hardstilstand, altijd klote zoiets
 
Je wilt gewoon de confrontatie niet aan met je vriendin dat is wat anders :P

_O-

:X

En dat mag volgens mij niet ;)

Ik weet het zeker, het mag niet... Moet 18 cm tussen het linker en rechter knipperlicht zitten aan de achter zijde. Aan de voorzijde minimaal 35 cm.




Btw, zitten over de 2500 posts... Tijd voor een nieuw deeltje... Aangezien ik geen SRAD meer heb, geef ik het stokje over! :)
 
_O-

:XIk weet het zeker, het mag niet... Moet 18 cm tussen het linker en rechter knipperlicht zitten aan de achter zijde. Aan de voorzijde minimaal 35 cm.




Btw, zitten over de 2500 posts... Tijd voor een nieuw deeltje... Aangezien ik geen SRAD meer heb, geef ik het stokje over! :)


Ik mag het niet meer doen :+
 
_O-

:XIk weet het zeker, het mag niet... Moet 18 cm tussen het linker en rechter knipperlicht zitten aan de achter zijde. Aan de voorzijde minimaal 35 cm.




Btw, zitten over de 2500 posts... Tijd voor een nieuw deeltje... Aangezien ik geen SRAD meer heb, geef ik het stokje over! :)




Een K5 is ook een SRAD :P
 
Nee, k5 hééft SRAD zoals elke Gixxer vanaf 1996 (en misschien daarvoor ook al wel maar die modellen ben ik niet mee bekend) de bolkonten zijn de enige die officieus SRAD genoemd worden ;)
 
Nee, k5 hééft SRAD zoals elke Gixxer vanaf 1996 (en misschien daarvoor ook al wel maar die modellen ben ik niet mee bekend) de bolkonten zijn de enige die officieus SRAD genoemd worden ;)


Ja oke dat wist Roy :P .Daarom hou ik de bolkont ook :9 :9~

Vind hem ook mooier ogen als de K4 enkel de K4 heeft best wel wat plus dingentjes daarom hou ik deze motor nog.

Eventjes weet nog niet voor hoelang :X |||De GSXR 750 k4 is nu technisch 110% en ook af en naar mijn zin :9 :9~ hij gaat als de brandweer :] Wel zet ik hem zo en dan in de verkoop denk ik. -O-

Vier motors gaan het nu even niet worden dat besluit staat definitief vast.Ben op dit moment ook al mijn plannen die ik had aan het omgooien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan