Het SRAD topic #21: Still ride the winds of change!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar geen 'oer'-SRAD..., heeft wel 'het systeem'. Jij hebt ze alle twee... ;)


Morgen mag de oer SRAD weer even met de baas mee ;)

Zeg Boy, aangezien niemand het SRAD Topic stokje van jou wil overnemen zal ik het dan maar doen ? Heb liever dat jij het blijft doen maar goed als jij ermee wil stoppen.

Weet alleen niet hoe het moet _O- Hoe ik alles moet overzetten etc ?
 
Iemand nog wat gedaan aan de motor?

Paar keer langs afgelopen om gereedschap te pakken uit de schuur.
Tussendoor gat in de muur gemaakt voor een bedstee.
blijft nu voorlopig even stilstaan aangezien ik een nieuwe NAKS moet maar hier even geen
tijd voor heb. Vrouw 28 weken zwanger en bezig met verbouwing.

Gelukkig nog een weekje en dan vakantie.
 
Paar keer langs afgelopen om gereedschap te pakken uit de schuur.
Tussendoor gat in de muur gemaakt voor een bedstee.
blijft nu voorlopig even stilstaan aangezien ik een nieuwe NAKS moet maar hier even geen
tijd voor heb. Vrouw 28 weken zwanger en bezig met verbouwing.

Gelukkig nog een weekje en dan vakantie.

Proficiat gewenst dan :Y Dat je vrouw zwanger is en geraakt is zo te lezen buiten de bedstee :+

Jullie eerste kindje of ?
 
Morgen mag de oer SRAD weer even met de baas mee ;)

Zeg Boy, aangezien niemand het SRAD Topic stokje van jou wil overnemen zal ik het dan maar doen ? Heb liever dat jij het blijft doen maar goed als jij ermee wil stoppen.

Weet alleen niet hoe het moet _O- Hoe ik alles moet overzetten etc ?

Als SRAD 'oudste' lijkt me dat een goeie...

Wat je kan doen is de OP quoten, dan moet je wel het een en ander bewerken natuurlijk, omdat de afbeeldingen en linkjes niet meekomen... Maar ik zal je helpen door de post OP te kopiëren, ff in een PB naar je... Dan kan je die overzetten... Dan zal je een stuk minder hoeven aanpassen... ;)

Willem, you've got mail!!
 
Laatst bewerkt:
Als SRAD 'oudste' lijkt me dat een goeie...

Wat je kan doen is de OP quoten, dan moet je wel het een en ander bewerken natuurlijk, omdat de afbeeldingen en linkjes niet meekomen... Maar ik zal je helpen door de post OP te kopiëren, ff in een PB naar je... Dan kan je die overzetten... Dan zal je een stuk minder hoeven aanpassen... ;)

Willem, you've got mail!!

Okay bedankt voor je uitleg Boy, ik denk dat het helemaal goed gaat komen :Y

Heb geen mail van je gehad :N
 
Nee dit is onze 2e. Nu dus bedstee maken voor nr 1 Die komt gedeeltelijk in de andere kamer. Je moet wat he met de beperkte ruimte.

Je bent dus al paps en mams. *O* Leuk om dat een tweede te verwachten hopelijk is het geslacht anders als de eerste da's het leukste.

Toch niet met het hoofd/borst in de ene kamer en de billen en benen in de andere kamer :+
 
Zal me ook maar even voorstellen !! :D Ralf uit Almere, Rijd sinds Februari een SRAD uit 97. Ben nog steeds druk op zoek naar een Rechter Kuipdeel in mijn kleurstelling.

Ook ben ik druk met het mede-beheer van CLUB GSX-R ( www.facebook.com/groups/c.gsxr ) en net begonnen met mijn eigen Facebookpagina voor motormeetings.. Meet My Bike. ( www.Facebook.com/groups/meetmybike )

Ik ga lekker meelezen hier!

Groetjes!

10434224_733463116720928_7900773808307534850_n.jpg


1979575_733686446698595_3106230072931952898_n.jpg


10329014_733686350031938_8231716493524646781_n.jpg
 
Zal me ook maar even voorstellen !! :D Ralf uit Almere, Rijd sinds Februari een SRAD uit 97. Ben nog steeds druk op zoek naar een Rechter Kuipdeel in mijn kleurstelling.

Ook ben ik druk met het mede-beheer van CLUB GSX-R ( www.facebook.com/groups/c.gsxr ) en net begonnen met mijn eigen Facebookpagina voor motormeetings.. Meet My Bike. ( www.Facebook.com/groups/meetmybike )

Ik ga lekker meelezen hier!

Groetjes!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Welkom Ralf :W


Wij alhier op MF zijn niet vh Feestboek ;) Je hebt wel een mooie SRAD.

Voor kuipdelen moet je eens kijken op Ebay.co.uk in Engeland dus daar zit soms wel iets leuks tussen.
 
Paar keer langs afgelopen om gereedschap te pakken uit de schuur.
Tussendoor gat in de muur gemaakt voor een bedstee.
blijft nu voorlopig even stilstaan aangezien ik een nieuwe NAKS moet maar hier even geen
tijd voor heb. Vrouw 28 weken zwanger en bezig met verbouwing.

Gelukkig nog een weekje en dan vakantie.

Je kunt er beter op gaan rijden straks is het gedaan met de rust :P
 
Zal me ook maar even voorstellen !! :D Ralf uit Almere, Rijd sinds Februari een SRAD uit 97. Ben nog steeds druk op zoek naar een Rechter Kuipdeel in mijn kleurstelling.

Ook ben ik druk met het mede-beheer van CLUB GSX-R ( www.facebook.com/groups/c.gsxr ) en net begonnen met mijn eigen Facebookpagina voor motormeetings.. Meet My Bike. ( www.Facebook.com/groups/meetmybike )

Ik ga lekker meelezen hier!

Groetjes!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

welkom :W
 
Dennis waar is die meeting ergens? en waar kan ik er info over vinden!
misschien dat ik even langskom begin van de middag ( einde van de middag een verjaardag )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan