Het Suzi GS 500 Topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hierbij ook ff een piccie van mijn GS'je:
full
 
Leuke GS hoor, maar die valbeugels..... en dan nog chroom ook! Er zit verder geen spatje chroom op een GS behalve op die beugels! Ieder zijn smaak, ik had ze er vanavond nog afgehaald... 8-)

Scheureend: die motorspoiler HEERSCHT!!! :} :9~

[edit]Ik zie nu dat de uitlaat nog origineel is en dus ook een verchroomde bescherming bezit. Best mooi zelfs de originele uitlaat van een GS. Maar die beugels gingen er net zo hard af!!! }) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Nou dan plaats ik ook nog maar ff een foto van mn motor.
Ben van plan om hem over te laten spuiten en er een onderkuip op te laten zetten.

full
 
valbeugels........

DIE ZITTEN TOCH ALLEEN OP LESMOTORS???? :r


ik had ze dr ook vanavond nog afgehaald..... ;)



Heerlijke motorspoiler btw.. richting streetfighter??

Heb vanaaf nog ff 5o luttele km gereeje, was prachtig weer. Misschien nog geflitst op de ring van groninge, flitspaaltje vergete... Krijg je als je gaat spele met autootjes!:p

Greetz piede
 
Het zijn niet echt valbeugels, meer sierbeugels.

Bij mij lesmotor waren die ook veel breder, deze zitten
best strak om het blok heen.
Ik vind het eigenlijk wel mooi en het haalt het zwarte geheel
van de motor een wat ander idee. Omdat het blok ook zo zwart is :D
 
Kom op Richard, "sierbeugels"... :+ :+ :+

Nou ja, het is maar net hoe je het noemt inderdaad en als je het nog mooi vind ook, lekker laten zitten. Persoonlijk vind ik het je motor ontsieren, het is tenslotte geen chopper, 't is geen één geheel met de rest van je motor, heeft geen enkele functie, ze hinderen wanneer je bv door een tuinhek of een schuurdeur naar binnen wilt rijden, ze veroorzaken extra wervelingen rond je onderbenen, ze zitten met van die dikke bouten aan je frame vastgeschroefd (maar inderdaad, bouten kun je ook mooi vinden ;) ) en zorgen voor weer extra gewicht.
Als laatste lijken het ook net valbeugels... :+

Schroef je sierbeugels er eens af, maak dan nog eens dezelfde foto's en bekijk eens of het zonder toch niet ineens een stuk strakker, sportiever en volwassener staat? Je kunt het altijd proberen en vind je het mét beugels toch mooier, zet je ze er toch weer op?? ;)
 
kan de foto er niet helemaal afhalen van die mooie vrouw en mij :p
Maar hierbij nogmaals de close-up van mijn master blaster uitlaat dan! |(

full
 
jawel die doet het dan wel, bij mij zat het standaart niet helemaal dicht en daarom startte ie niet :? hij stond wel in zen vrij.
heb zo langer dan een minuut bij elkaar gestard maar hij deed niet veel, toen ik die schakelaar dicht deed startte ie in 2 seconden
 
Die eerste foto van die getunede bike was nog een oudere, maar deze uitlaten zijn er dus op gegaan.

full


Die master blaster pijp die klinkt zeer goed. Het is wel de legale versie dus hij had nog harder/beter gekund, maar wilde het ff normaal houden. Als je de motor terug laat lopen van 7000 naar 6000 toeren dan maakt die achter elkaar een paar knallen :] Vooral leuk om op de boulevard in Vlissingen te doen :X Of had je het toevallig over die foto bovenaan de pagina, anders moet je het verhaal in een iets ander verband lezen :+

Zometeen zal ik het ff checken van die jiffy-schakelaar. Heb hem nog nooit gezien eigenlijk op deze motor.
 
Nou het is niet de jiffy-schakelaar, heb zojuist nog ff verder gekeken en volgens mij is het toch zoals mn pa ook voorspelde dat de startmotor het tandwieltje bij de koppeling niet pakt. Alleen als ik die zijkant nou openmaak waar moet ik dan rekening meehouden en wat tref ik dan allemaal aan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan