Ik ben zelf totaal geen fan van de K60 scout, en ga om die reden de metzeler sahara 3 monteren, ipv de tkc80's.We zijn aan het voorbereiden op de TET Noorwegen/Zweden.
Daar horen ook voor vertrek nieuwe banden bij. Mijn keuze was al gemaakt voor de K60 Scout. Echter is de 150/70-18 niet te krijgen. 90-90-21 wel.
Nu ben ik vooral te spreken over de achterband.
Wat zijn jullie alternatieven, de Mitas E-07 vind ik gewoon serieus minder.
Ik heb de link hier al eens gepost denk ik maar kijk hier eens naar. Zelf wil ik de volgende maand ook de Zweedse TET gaan rijden.We zijn aan het voorbereiden op de TET Noorwegen/Zweden.
Daar horen ook voor vertrek nieuwe banden bij. Mijn keuze was al gemaakt voor de K60 Scout. Echter is de 150/70-18 niet te krijgen. 90-90-21 wel.
Nu ben ik vooral te spreken over de achterband.
Wat zijn jullie alternatieven, de Mitas E-07 vind ik gewoon serieus minder.
Ik ben over de K60 scout juist erg tevreden. Die band in het midden zorgt ervoor dat hij een hele vakantie mee gaat. Met TKC80 achtige banden moet ik veel te snel wisselen.Ik ben zelf totaal geen fan van de K60 scout, en ga om die reden de metzeler sahara 3 monteren, ipv de tkc80's.
Maar maakt het met een 701 wel iets minder uit door het gewicht
....de Mitas E-07 vind ik gewoon serieus minder.
De E-07 ligt er op dit moment op.Ik neem aan dat je ermee gereden hebt in het verleden, of niet? Ik vond deze band (toen onder m’n XT660Z) echt een fijne en hele slijtvaste band. Maar ieder z’n eigen voorkeur natuurlijk.
Nu (onder mijn 701) de TKC80, maar die achterband en ik zullen geen vrienden worden.
Voor wat voor motor is het eigenlijk?
Edit: lees nu net je nieuwe post, voor de 990 dus. Nee, geen ervaring met de Motoz.
In de bouwvak, volgens mij gaan we 27 juli oid weg.
Ik ben 150/70-18 nodig. Ik heb hem als Scout gehad en vind ik geweldig. Ik zou hem direct bestellen als ik hem kon bestellen, dat is waarom ik opzoek ben naar alternatieven. Vergeleken met de Mitas E-07 is dit een heerlijk soepel bandje met op- en afleggen.
In zand vind ik m ook lekker, in modder zelfs beter dan de TKC 80, gezien de K60 modder heel aardig lost.
Ben ik effe blij met tubeless sloffen!Als je zeker weet dat je ‘m er gewoon afkrijgt als je een keer een lekke band hebt in de bush dan zou het wat mij betreft een no brainer zijn (als ze tenminste te bestellen zouden zijn..).
We zijn aan het voorbereiden op de TET Noorwegen/Zweden.
Daar horen ook voor vertrek nieuwe banden bij. Mijn keuze was al gemaakt voor de K60 Scout. Echter is de 150/70-18 niet te krijgen. 90-90-21 wel.
Nu ben ik vooral te spreken over de achterband.
Wat zijn jullie alternatieven, de Mitas E-07 vind ik gewoon serieus minder.
ai zuur manZijn er hier mensen die met een crossbrill rijden en ook een normale bril (op sterkte) op hebben?
Voor zover mijn geringe zoektocht me vertled heeft zijn de brillen van 100% daar erg geschikt voor.
Klopt dat of zijn er nog andere tips voor merken?
Voor mij niet voor het crossen (ben mijn wonden nog aan het likken) maar voor op de Vespa GTS bij mijn pot helm.
Oh en misschien leuk ter info:
Elles van J&J Suspensions heeft gisteren gebeld, ze had mijn voor vork uit elkaar gehaald.
Binnen en buiten poten zijn niet meer te redden, en ook de glijbussen zijn beschadigd.
Die onderdleen nieuw, + keeringen, olie en meteen een set Hyperpro progresieve veren komt het totaal op 1650 euro.
Met mijn helm die ik ook moet vervangen was het dus een duur dagje off road..
Hoop geld, maar eerlijk gezegd valt het me nog mee, gezien de 1000 euro voor één poot die je in de eerste instantie noemde. Blijft natuurlijk zonde geld...Elles van J&J Suspensions heeft gisteren gebeld, ze had mijn voor vork uit elkaar gehaald.
Binnen en buiten poten zijn niet meer te redden, en ook de glijbussen zijn beschadigd.
Die onderdleen nieuw, + keeringen, olie en meteen een set Hyperpro progresieve veren komt het totaal op 1650 euro.