Is wel meer gras, alleen veel saai rechtdoor.Iemand ervaringen met het stuk van duitse grens tot valthe/odoorn/Emmen? Is dat veel zand?
ik ben laatst met een mede tetter van Zwolle tot Almelo gereden en dat vond ik best veel zand ik vind die paadjes door het gras/blubber zoooo veel leuker/mooier
Mensen die op of nabij de route wonen en iets kunnen en willen betekenen voor de (praktisch) gestrande TET'er geven hun woonplaats op en linkje naar hun profiel in de OP. TET'ers die een handje nodig hebben, een stuk gereedschap nodig hebben of misschien een bijna onberijdbare motor voor een dag moeten stallen kunnen dan een privé bericht sturen die de pleisterplaats eigenaren dan via MF in hun email ontvangen. Kunnen ze reageren en helpen, super, zo niet, helaas.
Hoe zit dat met de TET en Belgie? Ik dacht dat je daar uberhaubt niet offroad mag?Voor blubber moet je goed zoeken in deze tijd, graspaden heb je in NL niet zo veel, dan moet je naar Belgie
Hoe zit dat met de TET en Belgie? Ik dacht dat je daar uberhaubt niet offroad mag?
Dames, heren en andere TET'ers,
Even een vraag voor de verbeelding, wat is het minst geschikte genre motor voor de TET...?
Ik denk zo'n superdeluxe bankstel. BMW K1600GT, Honda Goldwing. Dat soort formaten.Dames, heren en andere TET'ers,
Even een vraag voor de verbeelding, wat is het minst geschikte genre motor voor de TET (Nederland in dit geval)...?
(Naked, Racer, Chopper, Tour etc etc)
Ik denk zo'n superdeluxe bankstel. BMW K1600GT, Honda Goldwing. Dat soort formaten.
Want:
- Megazwaar, als het eenmaal gaat is er geen houden meer aan
- Geen geschikte banden
- Minimale veerweg
Mja, dat soort paden pakte ik ook wel met m'n Vulcan als ik ze tegen kwam. Maar dat kun je overal mee toch?
Ik heb weleens een verhaal gelezen van iemand die op een Goldwing ook niets uit de weg ging (Oranje Tupperware noemde hij dat ding zelf). Kan het ff niet meer vinden helaas... maar ben met je eens dat het wel een uitdaging gaat worden met zo'n zwaar en log ding.Ik denk zo'n superdeluxe bankstel. BMW K1600GT, Honda Goldwing. Dat soort formaten.
Dat iemand het gedaan heeft betekend niet dat het een goed idee is.Ik heb weleens een verhaal gelezen van iemand die op een Goldwing ook niets uit de weg ging (Oranje Tupperware noemde hij dat ding zelf). Kan het ff niet meer vinden helaas... maar ben met je eens dat het wel een uitdaging gaat worden met zo'n zwaar en log ding.
Ik kan me voorstellen dat hij dat zelf ook over twijfelde op dit moment:Dat iemand het gedaan heeft betekend niet dat het een goed idee is.
Ik kan me voorstellen dat hij dat zelf ook over twijfelde op dit moment:
Ik had zoiets laatst al toen ik met m'n 250kg lichte ZRX onderuit ging omdat ik zonodig een heuveltje met vochtig gras op moest rijden.Dat is wel het moment dat je na begint te gaan welke levenskeuzes geleid hebben tot dit moment...
Heb met mijn eigen bankstel (Royal Venture) wel eens dat gravelpad bij Radio Kootwijk gereden. Stapvoets uiteraard, want ik ben een waardeloze chauffeur.