Hoe krijg je je vriend(in) achterop?

Tjee, doen jullie alles wat schoonmama zegt :?
Ik neem aan dat je hiermee niet mij maar de topicstarter bedoelde? ;)

Dit vind ik persoonlijk onzin. Rekening houden met is natuurlijk niet meer dan normaal, maar ik laat me echt niet vertellen wat ik allemaal wel en niet mag omdat ik nog thuis zou wonen. (klinkt harder dan ik het bedoel)

Tuurlijk moet je je aan bepaalde regels houden, maar daar heeft dit niks mee te maken :)
:^ Rekening houden met eten, bellen, afspraken etc. is niet meer dan normaal als je nog thuis woont. Je dingen laten ontzeggen door je ouders vind ik wat anders...
 
eh, waarom zou ze nog luisteren als ze 20 is :X

Mijn moeder vind het nog steeds eng dat ik motor rij, maar ze went eraan :)

Zolang ik heelhuids thuiskom vind ze het best.
 
Nog nooit geen gezeik mee gehad,en de zus van m'n vriendin rijd ook motor dus dan zal het al wel schelen :}

Maar nou is het probleem sowieso niet meer aan de orde omdat m'n achterveer alleen nog maar geschikt is (klinkt toch beter als "zo ver versleten") om alleen mee te rijden!

Nou vind ik dat niet altijd erg,want alleen rijden is inderdaad leuker :9~ maar af en toe is het wel jammer.
 
Zoals ook al door anderen gezegd: zorg voor goeie beschermende motorkleding en een goeie helm.
Ga na een motorritje even koffie bij ze drinken en rij daarna weer heel rustig weg (doe net alsof je altijd zo rijdt ;) ). Kunnen ze zien dat je heel beheerst rijdt :P
blablabla

Dus ik had mijn schoonouders niet met een wheely in moeten halen op de ring met 120 km/u :X

Nou ach, ze mag nog steeds achterop mits beschermende kleding van haar ouders! Laat ze die nu net niet hebben O-) :]
 
Mijn vriendin vertelde aan haar ouders dat we, toen we elkaar net hadden leren kennen foto's waren gemaakt van ons....dus haar moeder komt bij mijn vriendin thuis en mijn vriendin laat de volgende foto zien.....
VFR_kneedown3.jpg

Sja, ik zie die moeder voor t eerst en mompel iets van : zo hard rij ik niet, en ik rij al vele jaren zonder schade enz enz.
Die ma keek wel bedenkelijk maar heeft daar nooit moeilijk over gedaan, ook niet tegen mijn vriendin.
Jaren later haar zelfs mee achterop genomen en wat denk je? zegt d;r moeder halverwege: "rij je altijd zo rustig?" nahhh toen ff wat meer gas erop en die moeder kreeg aan t eind de helm niet meer af, zo'n grote smile zat er onder die helm....

Maar je moet t treffen denk ik, maar (schoon) ouders moeten wel aan het idee wensen en dat kan soms lang duren.

VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
vondt het achteropzitten zo erg!!! dat ik zelf mijn rijbewijs heb gehaald en nu rij ik mee......(maar ik baal nu nog als ik soms achterop spring omdat ik liever zelf rij....hihi dus mij krijg je niet nog een paar keer achterop!)
 
Tsjeee stelletje softies. Wat heeft die schoonmoeder nou te vertellen over een dochter van 20. Haar mening is niet relevant, gewoon achterop dus en lekker rijden
 
Ja , je gaat toch niet die schoonmoeder liggen douwen??
Of haalt je vriendin inkomsten uit het fotomodel zijn?? Dan zou ik ook eieren voor mijn geld kiezen.
Motorrijden maakt je er namelijk niet knapper op he?
Anders gewoon mee8rop nemen en opkomen voor haar en jezelf.

Wel goed nuanceren he ;) en vermijdt de discussie over wat veiliger is.
Meestal zit je in een auto veiliger maar Koos Alberts reed ook in een Mercedes en reed tegen een boom, nu ziet tie te huilen want hij rijdt nu op stroom! })
 
Ja , je gaat toch niet die schoonmoeder liggen douwen??
Of haalt je vriendin inkomsten uit het fotomodel zijn?? Dan zou ik ook eieren voor mijn geld kiezen.
Motorrijden maakt je er namelijk niet knapper op he?
Anders gewoon mee8rop nemen en opkomen voor haar en jezelf.

Wel goed nuanceren he ;) en vermijdt de discussie over wat veiliger is.
Meestal zit je in een auto veiliger maar Koos Alberts reed ook in een Mercedes en reed tegen een boom, nu ziet tie te huilen want hij rijdt nu op stroom! })
wat ben jij de laatste tijd aan t provoceren ..... :? Nieuwe hobby?

ben oprecht geintresseerd he is niet provocerend ;)
full
 
M'n moeder vindt motorrijden niet leuk, m'n schoonmoeder ook niet, m'n schoonzus ook niet.

En m'n vriendin vindt achterop geweldig B| Ze is er dus ook niet vanaf te slaan B|
Ik zou wel eens een keer alleen willen knallen '(
 
mijn laatste vriendin vond het eerst een beetje eng, maar werd juist aangespoord door schoonouders :}

"hij heeft zn rijbewijs, dus hij zal best wel kunnen rijden"

hadden een grenzeloos vertrouwen in me O-)
 
M'n schoonmoeder vindt het harstikke eng, mijn vriendin vindt het prachtig en heeft gelukkig zelf een motor gekocht, tenminste met z'n tweeen toeren. Gewoon je schouders ophalen als ze zeggen dat het eng en gevaarlijk is
 
Gewoon een oude motor kopen die goed trilt ;) . Je schoenmoeder achterop meenemen voor een rustig rondje van een half uur. En daarna mag waarschijnlijk je vriendin wel achterop mee nu ze zelf ervaren heb hoe leuk (lekker) het rijden is. :P
 
als je vriendin zich zo onder laat sneeuwen door haar moeder en jij bent daar e dupe van dan zijn er twee mogelijkheden.
1 of ze krijgt ruggegraat en zal een hartig woordje met mamsie spreken dat ze dat zelf wel uit maakt.
2 ze doet dat niet en je zoekt een nieuwe vriendin die jou niet in je hobby belemmerd.
 
ach kan schoonmams wel begrijpen. lijkt mij erg moejlijk verwerken als je al een kind aan de motor bent verloren. ik kan alleen je toekomstige ex nie begrijpen dat die nog naar d'r moeder luistert. maarja ik heb al heel lang problemen met het begrijpen van de gemiddelde vrouw dus het zal wel aan mij liggen. maar als jij en je toekomstige ex het bijden leuk vinden op een motor zal moeders vanzelf wel bijdraaien al zal dat in dit geval waarschijnlijk wel even gaan duren. maar geef het tijd alle wonden helen of worden minder pijnlijk met de tijd.
 
Ik heb ook zo'n schoonma..
heb het opgelost door een zijspan te kopen, schoonma in't bakkie
vriendin achterop.. na een tweetal keren vond schoonma het genoeg.
sindsdien geen problemos meer....
alleen ben ik nu zijspan verslaafd..........
 
Terug
Bovenaan Onderaan