Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En daarom rijd jij op een vederlichte V-Max die hoogstens 5 liter benzine in de tank heeft zitten en niet te vergeten het minimale aan olie en daarbij hijs je jezelf voor de veiligheid nog net in een lederen string als je gaat motorrijden. We moeten tenslotte wel op de kilootjes letten...Zo'n schakelaar voor je jifty is alleen maar extra gewicht,.. en alle grammen helpen !
Het wordt eentonig, maar ook mijn instructeur heeft mij geleerd nooit de knop te gebruiken, altijd de sleutel. Volgens hem heeft het met een extra belasting vande bobines te maken....
Of dat waar is weet ik niet, maar ja, sleuteltje functioneert goed...
Het wordt eentonig, maar ook mijn instructeur heeft mij geleerd nooit de knop te gebruiken, altijd de sleutel. Volgens hem heeft het met een extra belasting vande bobines te maken....
M'n instructeur heeft me ook verteld dat 'k maar 120 km/u mocht rijden.
Moraal: niet alles geloven wat die gasten zeggen.....
Mijn instructeur zei ook altijd dat je door oranje nog door kon rijden. Kon de motoragent gisteravond niet zo waarderen toen hij het me 2x zag flikken en het net rood werd toen ik onder de verkeerslichten door reed (was met het autootje)
De opmerking 'Maar als ik bot op de rem ga staan is dat ook gevaarlijk' hielp niet want 'er reed niemand achter mij' zei hij Al met al geen boetes Oranje is stoppen zei hij Nou dat is al een 2e bevestiging dat je niet altijd naar instructeurs moet luisteren
lolIk maak altijd een stoppie, op het moment dat mijn achterwiel in de lucht gaat, laat ik mijn gas en koppeling los waardoor de motor uitvalt, tegelijkertijd klap ik ook mijn middenbok naar beneden. Dus als ik weer naar beneden kom met de achterkant sta ik gelijk geparkeerd.
Wegrijden precies andersom. Op middenbok, starten, in 1 zetten, op pedalen gaan staan, gas 1 derde open, even een tikkie naar achter terwijl je de koppeling in 1 keer los laat, tadaa middenbok klapt in door schok en je maakt gelijk een mooie wheely
(Psst, niet doorvertellen hoor, maar ik kan helemaal geen wheely's en stoppie's )
Op dinsdag 20 augustus 2002 16:33 schreef Nick Name het volgende:
bla bla bla
(Psst
Ik maak altijd een stoppie, op het moment dat mijn achterwiel in de lucht gaat, laat ik mijn gas en koppeling los waardoor de motor uitvalt, tegelijkertijd klap ik ook mijn middenbok naar beneden. Dus als ik weer naar beneden kom met de achterkant sta ik gelijk geparkeerd.
Wegrijden precies andersom. Op middenbok, starten, in 1 zetten, op pedalen gaan staan, gas 1 derde open, even een tikkie naar achter terwijl je de koppeling in 1 keer los laat, tadaa middenbok klapt in door schok en je maakt gelijk een mooie wheely
(Psst, niet doorvertellen hoor, maar ik kan helemaal geen wheely's en stoppie's )
Dan ken je toch ook gewoon je kontakt uitzetten?? Zit maat 30cm. verderop!
Kleintje maar hooroh, tevens een schoppie, zie ik
oh, tevens een schoppie, zie ik
Op zondag 13 juli 2003 16:30 schreef Limbojoop het volgende:
Ben net ff naar buiten gesjeesd om te kijken hoe het zat met mijn jiffy(ben er sinds een half uur achter dat ik er een heb)...