Hoeveel lessen ?

Gemiddeld twintig, denk aan de bijzondere verrichtingen: kijken waar je heen wilt en gewicht goed verplaatsen. Schakelbrommer en pizzakoerier scheelt wel maar niet zoals je denkt. ;(
Je zegt dat je dan de gevaarlijke situaties wel kent maar mogelijk dat een examinator je veel te roekeloos vind :( Examinators houden van brave tamme motorrijders die alleen opschieten in situaties dat dat veilig kan. Verder kan het goed zijn dat je nog problemen krijgt met je plaats op de weg!!! }) Mee eens dat je het echte motorrijden pas leert als je je rijbewijs hebt, maar voor het zo ver is: Goed oefenen, genoeg lessen nemen!!!! Beter de controle verliezen en schuiven met de motor van de rijschool dan met je eigen ;)
 
Heb mijn rijbewijs in 7 lessen gehaald, maar de meeste lessen waren 2 uur. Dus heb er 14 of 15 uren op zitten, en toen het roze papiertje gehaald. Was ondertussen ook bezig met autorijlessen, dus alle verkeersregels kende ik prima, had ook 3 jaar schakelbrommer gereden, dus ervaring zat om het roze papiertje te halen. Ben nog steeds bezig om meer ervaring te krijgen op de motor, en ik denk dat dat ook nooit stopt.
Heb in augustus een jaar m'n motorrijbewijs. En dan nog 1 jaar wachten en dan geen 25kw meer. Maar zo lang ga ik dus echt niet wachten :)

Begrenst zodat je niet meer dan 6000-7000tpm kan maken.. terwijl het rooie pas bij 11000 begint.. per versnelling kan je dan ook maar 2000tpm gas geven voordat je moet doorschakelen, dus veel schakelen :(
 
You're welcome 8-)
Als je een keer samen wilt rijden zeg je het maar,!!!
Snelweg Almelo en daar woon ik....!!!
Lijkt me leuk! Ik woon in Friesland (jaja, echte Fries :P )

Heb net een Yamaha FZR-400 gekocht, dus als ik slaag kan ik nog mooi lekker :] deze zomer.

Maar kunnen we misschien wel eens doen, samen rijden. :)

Zie btw dat je ongeveer dezelfde studie doet als mij.
/me leert/werkt ook in de IT. :)

edit: heb je net ff gemailed...
edit2: ongeldig email adres...


[ Dit Bericht is bewerkt door: Revolution op 2001-07-25 00:45 ]
 
Terug
Bovenaan Onderaan