hoeveel motoren waren er op de megameating

Ik schat ca. 2517 politie agenten.


Geen KAWA marthhh gezien.
Kijk , dat vind ik nou echt echt spijtig.

Nou ja ... volgend jaar dan maar. (Afbeelding)
heb je toch niet goed gekeken motor stond vooraan bij de mc,iemand heeft deze foto gemaakt .ben een trouwe mm ganger
full

8-) 8-)
 
ja dan moet er iemand van de catering komen.
denk wel dat er een paar mensen zijn die wat willen verdienen :Y
 
de meeste motoren reden elders in Nederland rond .

megameeting is alleen voor Blinq blinq en andere blitse figuren interesant.
 
de meeste motoren reden elders in Nederland rond .

megameeting is alleen voor Blinq blinq en andere blitse figuren interesant.
Alsof een 15 jaar oude FJ1200 ook maar enige bling bling-aspiraties heeft _O-


Ik vond et in ieder geval leuk en mijn motor ook :9
 
Er is al eens geoppert om het op een vliegveld te doen (bij Radio Kootwijk)
Maar dat is niet verder doorgezet.

Als je zoiets wilt organiseren moet je diverse instanties inlichten (politie, brandweer, ambulance)
Dat kost volgens mij ook geld, zo niet, dan kosten de huur van Dixi's het afhuren van de ruimte e.d. geld.
Dan zou er dus entree betaald moeten worden...

Er zijn zeker mensen te vinden die met hun patatkraam, belgische wafels, hot dog kraam aanwezig willen zijn om even goed te verdienen.

Voordeel van een vliegveld: asfalt voor stunts. *O*
 
Er is al eens geoppert om het op een vliegveld te doen (bij Radio Kootwijk)
Maar dat is niet verder doorgezet.

Als je zoiets wilt organiseren moet je diverse instanties inlichten (politie, brandweer, ambulance)
Dat kost volgens mij ook geld, zo niet, dan kosten de huur van Dixi's het afhuren van de ruimte e.d. geld.
Dan zou er dus entree betaald moeten worden...

Er zijn zeker mensen te vinden die met hun patatkraam, belgische wafels, hot dog kraam aanwezig willen zijn om even goed te verdienen.

Voordeel van een vliegveld: asfalt voor stunts. *O*

Ik blijf er bij dat een MM gewoon een 'spontane' ontmoeting moet zijn van forummers die ff bij willen kletsen en wat gezichten bij nicks willen zien. Niet één of andere georganiseerde commerciële happening. Daar zijn er al zat van.
 
Ik blijf er bij dat een MM gewoon een 'spontane' ontmoeting moet zijn van forummers die ff bij willen kletsen en wat gezichten bij nicks willen zien. Niet één of andere georganiseerde commerciële happening. Daar zijn er al zat van.
waarom dan wel bij mcdonalds. :?
 
Omdat het (in den beginne, iig) praktisch was. Veenendaal ligt centraal, het is makkelijk te vinden aan de A12, ze hebben een grote parkeerplaats en je hebt koffie en voedsel bij de hand.
de vraag ging voor mij meer om het commerciele.
als er iets commerciel is dan is het mcd wel.
maar goed, het is gemakkelijk.
 
dit lijkt mij een strak plan kan de rest van motorrijdend nederland ook eens kennis maken met de beste terrasjes van nederland in de gezelligste stad van nederland :+ :+

Waalkade in Nijmegen bijvoorbeeld. Heb je tenminste een fatsoenlijk terras..............
 
GSX 1300 R Hayabusa100% PUUR EGO :N :N :N :N je hebt toch geen shit in je ogen????? :+ :+ :+ KAWAMART heeft bijna de hele tijd op de rotonde gestaan :Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan