Hoeveel totaallos motoren heb je achter je naam

Mijn Total-Loss score is :

  • 1 Motor Total-loss bij eenzijdig ongeval

    Stemmen: 2 33,3%
  • 1 Motor Total-loss door (botsschade met) medewegebruiker

    Stemmen: 1 16,7%
  • 2 Motors Total-loss bij eenzijdig ongeval

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2 MotorsTotal-loss door (botsschade met) medewegebruiker

    Stemmen: 1 16,7%
  • 3 of meer Motors Total-loss bij eenzijdig ongeval

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3 of meer Motors Total-loss door (botsschade met) medewegeb

    Stemmen: 1 16,7%
  • 4 Ben zelfs lopend een gevaar op de weg

    Stemmen: 1 16,7%
  • 5 Als baby reed mijn moeder mijn wieg al Total-Loss

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6
1 motor naar de filistijnen gereden. Was ook mijn eerste motor, een GSX600F. Heb ik nog in de buurt van woonplaats gedaan ook, normaal kan ik die bocht dromen, nu lag er een beetje zand. Ik begin te glijden, na veel worstelen in de berm heb ik de motor weer onder controle, zit er een greppel |( Was de soes niet voor gebouwd...
 
Officieel 2 stuks,

1e Suzuki Intruder 700. Tegemoetkomende lelijke-doos-in-blik zag aan mijn kant
een parkeerplaats en besloot af te slaan. Met een vaartje van ong. 65km/h
over de auto gegaan. Ook auto totalletje..

2e Honda CBR600F. knappe-doos-in-blik zat op de snelweg schuin voor me niet
op te letten. Schrikt van remmende wagen voor haar en besluit het stuur om te
gooien terwijl ze heveig snelheid minderde. Helaas zat ik op de snellere baan en stond net op het punt haar in te halen.

Gelukkig doet het CBRetje het weer!

Gr
Stingray
 
Damn, dat vertel je heel fijn maar volgens mij was dat "hup het ravijn in" best scary of...?

zoals ze dat zo mooi verwoorden: "ik zag mijn juf uit de eerste klas.... " ja, die heb ik toen ook gezien en nog veel meer. gelukkig ben ik er met een sleutelbeenbreuk en een vermiste kruisband (schijnt nog ergens in de lasagne te liggen in italie) van afgekomen
 
1 motor platgereden, Yamaha FJ1100. Op het "heerlijke" circuit Nurnbergring.
Dacht dat als ik die Porche zou volgen ik mooi kon zien hoe de weg liep, helaas na een heuveltje ging hij met de handrem door de bocht. Heb de remschijfjes nog blauw geremd maar helaas was de vangrail t einde voor de motor. :(
Heb de rontgen foto's opgehangen, met de tekst "vakantie foto's zomer 2000" :)
 
2 :P

Kawa ER5: Van achter aangereden bij stoplicht door dement wijf in volvo (jawel)
Honda CBR600 '98: Uit de bocht gevlogen motor ondersteboven tegen vangrail geprakt.
 
1 (sie signature), m'n ZX10r tegen de nissan sunny van een 80 jarige bestuurder die op het allerlaatste moment besloot om me toch maar geen voorrang te verlenen... :(
 
Eentje pas. :P Ik heb net de centjes van de verzekering binnen, dus ik kan een nieuwe uitzoeken om in de puinpoeier te rijden. ;)

Ik wil polletje!
 
Ik rij op een ex-total loss fiets *D

Zelf nog geen motors gesloopt.

[me]Bjorn Entius klopt heel hard tegen de onderkant van zn bureau[/me]
 
Eentje echt technisch totallos gereden en een vrouw er aan overgehouden, werd wakker in het ziekenhuis..en ik keek in een paar mooie ogen...

Goeie inruilwaarde had die kut chopper, ik bedoel ...deal van mijn leven ...motor weg ...mooie vrouw terug, die van motorrijden houdt.

Sindsdien nooit meer een chopper aangeraakt...kan een beetje lastig worden dat soort deals..

Kun je nagaan jongens zelfs toen ik totaal in de kreukels lag in het ziekenhuis was ik nog aantrekkelijk.

lelijke honden, hehehe ;)
 
Ja klopt heb ik ook last van !!!!!!!!!!!
ben gewoon ziek

Als k thuis lig te neuken en ik hoor een paar naaldhakken voorbijgaan,................. moet ik toch ff gaan kijken.

maareuh je bike los rijden en daar een lekker wijfie aan over houden is een versiertruuk die ik nog niet kon


GR haya hiihi
 
Ja klopt heb ik ook last van !!!!!!!!!!!
ben gewoon ziek

Als k thuis lig te neuken en ik hoor een paar naaldhakken voorbijgaan,................. moet ik toch ff gaan kijken.

maareuh je bike los rijden en daar een lekker wijfie aan over houden is een versiertruuk die ik nog niet kon


GR haya hiihi


Les een:
Moet je niet zo hinniken als een paard. knappen ze allemaal op af.. Denken ze was dat voor een kleuter? Ik denk het al.. ;)

Een echte vent.. doet hehehe (dat was les twee trouwens)


Les drie:
Naaldhakken zie je ook op www.matures.com.

Les vier:
De enige die wijfie zegt over mijn vrouw ben ik.


Les vijf:
Naaldhakken en opblaaspoppen gaan nie samen..

Les zes:
Koffie halen en en de steentjes uit mijn profielen halen dan ga ik verder..

;)

hehehe..



Maar ik geef toe ...het leek wel een doktersroman..Ik heb er nog last van...


 
Laatst bewerkt:
He struisvogelkop ::jammer dat jij niet bepaalt wat ik zeg of schrijf lullekop
snap niet wat dat wijf in z'n humorloos type ziet

gr haya
 
Laatst bewerkt:
0 , *KLOP**KLOP*

hoop dit nog een poosje zo te houden ook :) , kan ik misschien nog over een paar lange tenen rijden in dit topic :+
 
Ermmm nou 1 motor TL gerede... me FZX750

ik was onderweg naar school en een auto kreeg ineens het stomme idee om voor mijn neus maar eens gewoon te gaan keren... :X :X

ik keek naar de auto..opeens drong het tot me door dat ik em zou gaan raken...dik in de ankers.......maar t mocht niet baten...BOEM!
 
He struisvogelkop ::jammer dat jij niet bepaalt wat ik zeg of schrijf lullekop
snap niet wat dat wijf in z'n humorloos type ziet

gr haya


Snap ik ook niet. Maar ja het zal wel natuurlijke aantrekkingskracht zijn..anders kan het niet zijn..Geen geld, geen humor, geen hayabusa ...tja wat hou je dan over?.

Ik moet er gewoon ontzettend geil uit zien ..

Laat ik dat nou toevallig nou ook net zijn...DAS BOFFEN!

Zo weer mijn gemiddelde weer boven het landelijk gemiddelde getrokken...stel je voor dat ik er onder zit...

nu nog 1 keer aan sex denken "sex sex m w smit...nah aaarghhhhhhhhhhhh daalt me gemiddelde weer verdomme.."


Weet je trouwens wat baffen is?


Als je niet hoeft te beffen


Wacht es ff ik heb natuurlijk een lullekop...dat moet het zijn!

En die condoom met vizier dat is natuurlijk van je het....

yep dat moet het zijn.
 
Laatst bewerkt:
En toen werd het dus stil.......... :X

Tja los rijden is ook een apparte vak.

Pas geleden nog.
1x id 20 jaar vind ik genoeg.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan