Hogere boetes

@downsider
get your point
echter gaat het hier over de extreme verhoging van de boetes voor bagatelovertredingen
geflipte personen op de mij.loslaten is een ander topic

Ik leg slechts een link,met het aantal niet natuurlijke doden in nederland : elke is er 1. :')

;)
 
of nog zoiets
|(
vr 30 apr 2010, 22:15

Man overleden na ontvangst lintje
AMSTERDAM - Eén van de mensen die donderdag nog een lintje ontving op het gemeentehuis in Raalte is diezelfde avond overleden.

laten ze dat eens aanpakken :+
 
Laatst bewerkt:
of nog zoiets
|(
vr 30 apr 2010, 22:15

Man overleden na ontvangst lintje
AMSTERDAM - Eén van de mensen die donderdag nog een lintje ontving op het gemeentehuis in Raalte is diezelfde avond overleden.

laten ze dat een aanpakken :+

Te ver doorgeschoten met de speld? :?

Klein gaatje in de aorta of zo?
-O- -O- -O-
 
Laatst bewerkt:
Ik vind enkel dat de boete verhogingen nergens op slaan
en wanneer men zich de moeite zou nemen zich te organiseren door een duidelijk signaal
af te geven dat het genoeg is met die aanstelleritis in Den Haag,dat enkel symbool politiek met de knoet werkt.
 
Laatst bewerkt:
Je dacht toch niet dat leden van het motorforum echt achter hun toetsenbord vandaan komen hè? Dream on!

:+

Mocht iemand tijd hebben om het te organiseren en ik kan het in me rooster inpassen kom ik wel hoor.

Zit alleen @ work achter me toetsenbord daarbuiten liever op de motor *O*
 
ik heb een heele zwarte fiets gewoon geen plaat en knallen met die handel :P
ff zwart pak regelen
 
Gewoon demonteren is de beste optie. Als je die snorren zo nu en dan eens zoek rijd zijn de rollen eens omgekeerd met die onzin regels en bijbehorende stinkboetes.
 
Ik denk dat wanneer leden hier van het forum samen een standaardbriefje zouden opstellen waarmee we een soort van petitie kunnen starten dat dat al een hele mooie voorzet zou kunnen zijn.
Samenkomen kan dan altijd nog.Als er maar een aanzet is ,dat wij als motorrijders en lid van dit forum en als groep van ons willen laten horen.Ik ben van mening dat Motorforum best wel als graadmeter serieus genomen zal worden.
Ik denk ook dat we met zo'n actie de andere belangenverenigingen zullen kunnen aansporen om ook iets van zich te laten horen.
 
Nou las ik vandaag het bericht dat zelfs de advocatuur naar het binnenhof is getrokken om te protesteren.

Ben er eigenlijk wel klaar mee.

Zijn er mensen die mij eventueel willen helpen om inderdaad iets van een demonstratie op te zetten?
Gecombineerd met een petitie om eventueel aan te bieden?

Iemand die hier misschien al ervaring mee heeft?

PM me maar.
 
Tja krom beleid hier....bedragen gaan nergens meer over...
Ik had enige tijd geleden op maandag zo,n zin om weer te gaan werken dat ik dacht gassss dan ben ik er wat eerder..... ;) compleet lege 2 baans provinciale overzichtelijke weg.
Het was 5.30 in de ochtend :Z volgens de beste man kon ik m,n briefje inleveren,maar van de zenuwen had hij geen correcte piek meeting.
Hij had 160 gereden en volgens hem liep ik uit,toen kwam hij met een gemiddelde meeting van 46 km te hard na correctie. (heb overigens vraagtekens bij de meeting)
Meneer had me op m,n werk pas te "pakken " en in no time was er versterking die al onderweg was :+
Gisteren de boete gehad 500 euro rond,leer ik hier wat van :? nope je kunt in dit land beter niet werken flink jatten en van alles slopen zo,n hoge boete krijg je nooit !
 
Jammer dat ik dit topic gisteren ff gemist had. Heb niet alles doorgenomen, maar het gaat écht te ver.

Alles is wel zo'n beetje gezegd.

Emigratie: Ik denk er dagelijks aan. Weet nog niet hoe ik het kan financieren.
Betutteling: Ik heb er mijn buik van vol.
Extreme boetes: Jammer dat Peter R de Vries is gestopt. Ik zou graag zien dat meneer Opstelten gevolgd wordt. Ik garandeer je dat hij (of zijn chauffeur) ERGENS binnen 24H een fout begaat die als "hufterig" bestempeld kan worden.

Roxio's idee is prima, het volk mag ook een keer de straat op. Overal demonstreren ze, kijk die Grieken b.v. nog de straat op gaan! Maar wij? Nee.... makke lammetjes, zo richting slachtbank. Heb zelf alleen vrij weinig tijd om actief mee te helpen met een demonstratie op te zetten. Zit ook qua woonplaats niet echt op een ideale locatie. -O-

Door die f*cking hoge boetes heb ik geen lol meer om op de weg te zitten. Niet met mijn bike, maar zelfs niet met mijn 3-cylinder groene auto. Want zelfs daar rijd je al snel veel te hard (cruise control werkt niet <50km/h). Weet je wat, ik verkoop mijn 1000F en ga gewoon 80/90 op de snelweg rijden met mijn 125cc oldtimer! Het is niet verboden, scheelt mij geld, oke het is wat gevaarlijker ("hij rijdt te langzaam") en zal aggressie opwekken (inhalende vrachtwagens)... Ach ja, dan maar investeren in fluor pak met e-keur neonverlichting....

Makkelijkste is wellicht om een "Actie-MFMM" te organiseren. Natuurlijk houden wij ons dan aan de regeltjes. Voorstel... laten we dan ook maar op de aanvoerroutes 10km langzamer op de teller gaan rijden als veiligheidsmarge... je weet maar nooit he.
 
Zelf al helemaal geen tijd. Maar iemand moet dan toch het initiatief nemen?

Zat zelf te denken om gewoon met een heel zooi naar het binnenhof te gaan en daar de boel vast te zetten.......

Allemaal gewoon binnen de wettelijke regels.

Ik wacht de PM-metjes wel af.
 
Zelf al helemaal geen tijd. Maar iemand moet dan toch het initiatief nemen?

Zat zelf te denken om gewoon met een heel zooi naar het binnenhof te gaan en daar de boel vast te zetten.......

Allemaal gewoon binnen de wettelijke regels.

Ik wacht de PM-metjes wel af.
Het binnenhof of al een 1.5 jaar niet meer te bereiken ivm het verkeerscirculatieplan O-)
 
Helemaal mee eens :)Binnenhof vast zetten valt denk ik niet binnen de regels :N ;)


Nee maar het blokkeren van wegen door langzaam te rijden of zelfs stil te gaan staan met de motor vind ik geen veilig idee. 1 idioot in een vrachtwaggel en we hebben 10 doden |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan