Honda Forza 350

Halleluja, eindelijk*O*. Dat heeft wel even geduurd alvorens je handvat verwarming gerepareerd was. Ik heb hem momenteel op standje 4 staan en geen koude handen meer. Werkt prima zo. Zeer tevreden ermee.
Poetsen met dit weer is ook niet mijn favoriet. Ik spuit hem bij deze temperaturen regelmatig af met de tuinslang en dan met de bladblazer grotendeels droog. Dan houd je hem redelijk schoon.
Bladblazer, dat is wel geniaal eigenlijk. Ik heb wel geen bladblazer...dat wordt dus toch met de föhn erop. })

Ja, de handvatverwarming ben ik ook dik tevreden van ondanks het eerste defecte setje. Totaal niet moeilijk gedaan over vervanging en ondertussen nog stiekem alles nagekeken. Klaar voor de winter! Vandaag goed gevroren maar de banen lagen er goed bij. Honderd keer liever de scooter/motor zelfs bij vriesweer. (Jammer als anderen vervoerd moeten worden). Wagen was langs buiten en binnen vastgevroren en heb al een bloedhekel aan 'krabben' van de wagen.

Lang leve de tweewielers met wat windbescherming in de winter~
 
Hondenfhön??? 🤣🤣🤣
Ter idee :t:t
Screenshot_20211222-080542_Chrome.jpg
 
Inmiddels een Honda Integra aanschaft, ik weet het de ruimte onder het zadel!!!
Mogelijk gaat dat me nog opbreken maar dat zien we dan wel weer, er zit een originele topkoffer van Honda bij (niet op de foto)
Proefrit was zeer goed bevallen ondanks de koude, wilde graag hetzelfde blok als onder de x adv, deze heeft dat.
Is van 2018 en heeft net geen 12 K gereden, ziet er onberispelijk uit.
Ik heb hem bij de verkoper (motor/scooter bedrijf) laten staan tot ca. begin maart.
Hopen dat ik hier langer plezier van heb!
 

Bijlagen

  • IMG_5705.JPEG
    IMG_5705.JPEG
    456,8 KB · Weergaven: 30
Veel plezier met de Integra. Het is een bijzondere motor? Scooter? Ik ben benieuwd hoe hij bevalt. Het is in ieder geval een Honda 😊
 
Een hondenfohn word ook nog wel is gebruikt voor een motor/scooter droog te blazen.
Heb hier al 8 jaar een groot langharig exemplaar lopen waarvoor zo'n ding ideaal is maar altijd vertikt van het te kopen. Misschien dan toch maar overwegen voor de moto's? :+
Inmiddels een Honda Integra aanschaft, ik weet het de ruimte onder het zadel!!!
Mogelijk gaat dat me nog opbreken maar dat zien we dan wel weer, er zit een originele topkoffer van Honda bij (niet op de foto)
Proefrit was zeer goed bevallen ondanks de koude, wilde graag hetzelfde blok als onder de x adv, deze heeft dat.
Is van 2018 en heeft net geen 12 K gereden, ziet er onberispelijk uit.
Ik heb hem bij de verkoper (motor/scooter bedrijf) laten staan tot ca. begin maart.
Hopen dat ik hier langer plezier van heb!
Proficiat! Integra is leuk, ik hoop dat je er inderdaad héél lang plezier van zult hebben. Voordeel van Honda is dat die tweedehands via dealer vaak nog semi-nieuw zijn als de eigenaar er zorg voor droeg. Mooi ding hoor! Ik kijk uit naar de fotootjes vanaf maart.

Hier nog altijd rustig aan het doorrijden. De Forza blijft een praktisch werkpaardje met genoeg fun factor voor in de vrije tijd. (Hij kan wel niet op tegen de nieuwste aanwinst maar dat kan geen enkele motor.) Dik tevreden van de Forza, weet niet of ik de wissel naar de ADV-reeks kan verantwoorden bij mezelf in de toekomst. Hieronder nog even saai fotootje van het mooie ding~♥ Ja, sorry. Hij is nat en vuil maar dat gebeurt nou éénmaal in de winter. *D

20211229_161700.jpg
 
Heb hier al 8 jaar een groot langharig exemplaar lopen waarvoor zo'n ding ideaal is maar altijd vertikt van het te kopen. Misschien dan toch maar overwegen voor de moto's? :+

Proficiat! Integra is leuk, ik hoop dat je er inderdaad héél lang plezier van zult hebben. Voordeel van Honda is dat die tweedehands via dealer vaak nog semi-nieuw zijn als de eigenaar er zorg voor droeg. Mooi ding hoor! Ik kijk uit naar de fotootjes vanaf maart.

Hier nog altijd rustig aan het doorrijden. De Forza blijft een praktisch werkpaardje met genoeg fun factor voor in de vrije tijd. (Hij kan wel niet op tegen de nieuwste aanwinst maar dat kan geen enkele motor.) Dik tevreden van de Forza, weet niet of ik de wissel naar de ADV-reeks kan verantwoorden bij mezelf in de toekomst. Hieronder nog even saai fotootje van het mooie ding~♥ Ja, sorry. Hij is nat en vuil maar dat gebeurt nou éénmaal in de winter. *D

Bekijk bijlage 1714448
Ga ik zeker doen en ja scooters zijn gemaakt om te rijden, ik rij het gehele jaar door.
Echter in deze C periode merk ik dat ik minder hoef te reizen dus vandaar dat ik eind febr/begin mrt heb gekozen de scooter op te halen.
Dan kan ik aansluitend (afhankelijk van het weer) de accessoires gaan plaatsen en aansluiten.
Ik blijf de 350 mooi vinden maar ja dat blok links onder stuur!
 
Nou zag ik half jaar terug een vrij nieuwe Honda staan met een kentekenplaat die op het eerste oog goed volgens regels aan de motor zat bevestigd. Toch zat de plaat alleen maar aan de bovenzijde met een soort asje vast. Ik dacht nog zal wel zo horen. Nu kwam me laatst een motor voorbij waarvan de kentekenplaat door de rijwind omhoog werd gedrukt en bij langzaam rijden weer omlaag hing. Is dat normaal of zag ik het niet goed ?
 
Nou zag ik half jaar terug een vrij nieuwe Honda staan met een kentekenplaat die op het eerste oog goed volgens regels aan de motor zat bevestigd. Toch zat de plaat alleen maar aan de bovenzijde met een soort asje vast. Ik dacht nog zal wel zo horen. Nu kwam me laatst een motor voorbij waarvan de kentekenplaat door de rijwind omhoog werd gedrukt en bij langzaam rijden weer omlaag hing. Is dat normaal of zag ik het niet goed ?
lol. die wil niet geflitst worden ,, als ze hem pakken is ie wel 3 x zo zuur als met een paar km te hard
 
lol. die wil niet geflitst worden ,, als ze hem pakken is ie wel 3 x zo zuur als met een paar km te hard
Ja als je niet geflitst wil worden kun je beter de kentekenplaat van je scooter afhalen. Dan riskeer je een verkeersboete van rond de 140€ voor het kenteken + de rest als je wordt aangehouden. Met een hele opzettelijke constructie wordt het inderdaad een ander verhaal met een strafblad erbij en mogelijk je motor kwijt ook nog.
 
Ja als je niet geflitst wil worden kun je beter de kentekenplaat van je scooter afhalen. Dan riskeer je een verkeersboete van rond de 140€ voor het kenteken + de rest als je wordt aangehouden. Met een hele opzettelijke constructie wordt het inderdaad een ander verhaal met een strafblad erbij en mogelijk je motor kwijt ook nog.
ik hoor ook wel eens dat sommige met poolse platen rond rijden voor een paar honderd te koop met jouw chassis nr op het poolse kenteken bewijs.. dus als je aan de kant word gezet bij een algemene controle is er weinig aan de hand , ze kijken dan niet meer op chassis nr in de RWD database.

maar of dat nou verstandig is?, kan beter gewoon normaal rond rijden heb je ook geen gedoe
 
Terug
Bovenaan Onderaan