Honda Rebel 450 (model 1987) , cmx450c

Status
Niet open voor verdere reacties.
psst rob, je vergeet Anke ...
oh en tja als er nu toch een heel stel naar die megameeting gaan .. stel dat we er heen zouden gaan, hoe vinden we onze realmetalbikes tussen al dat plastic daar?
 
ja dat had ik ook zo in gedachten en terug kan als het moet over een snelweg dan zijn we ook weer snel weg ;)
 
psst rob, je vergeet Anke ...
oh en tja als er nu toch een heel stel naar die megameeting gaan .. stel dat we er heen zouden gaan, hoe vinden we onze realmetalbikes tussen al dat plastic daar?
OEIII, Mea Culpa!!! Anke, nartuurlijk ook goeienavond!! :]
 
ja dat had ik ook zo in gedachten en terug kan als het moet over een snelweg dan zijn we ook weer snel weg ;)

Gewoon afspreken op een nabijgelegen P-plaats o.i.d. en van daaruit naar MFMM :]
We moeten even de mobiele nummertjes uitwisselen, kunnen we altjd contacten indien nodig. :)
 
Laatst bewerkt:
je zegt het zelf al realmetalbikes dat valt op maar we vinden elkaar vanzelf vorige keer haddden Goos en Lydia ons ook zo gevonden.

Zo we zijn over de 2500 heen volgens mij
 
Heb wat vraagjes:
1. wat is Kofferrek ?
2. hoe kan ik zien of er een privé-bericht is binnen gekomen. {sorry hoor, ben nog niet zo goed ingeburgerd op dit forum}.
1. Kofferrek is de moderator, (1 van de meerdere)
2. Onder overige acties naar <prive discussies> gaan.
 
"kofferrek" is de nicknaam van de moderator van dit forum, die zie je op de lijst waar je binnen kan komen in 'Brikken en klassiekers'

en als je een prive bericht krijgt, zie je dat bovenaan deze berichtenbladzijde, dan zit daar een regel extra. daar kun je op klikken en dan kom je ook bij de priveberichten

@Ton: ik zie dat de teller staat op 2482 berichten
 
Laatst bewerkt:
even wat anders: ik ben aan het bekijken of de beide zijkanten van het motorblok, die losse panelen waarachter enerzijds het vliegwiel zit en anderzijds de koppeling, om die te laten verchromen. heeft iemand een idee of dat wel kan en of dat wel heel erg kitcherig zou staan, mij lijkt het mooi. en als het aan mij lag, doe ik ook het kleppendekstel!

ik heb ooit een special edition gezien van de 250 rebel en daar waren de kleppen deksel en de beide carburateurdekseltjes verguld, of zo leek dat . was heel mooi
 
Laatst bewerkt:
even wat anders: ik ben aan het bekijken of de beide zijkanten van het motorblok, die losse panelen waarachter enerzijds het vliegwiel zit en anderzijds de koppeling, om die te laten verchromen. heeft iemand een idee of dat wel kan en of dat wel heel erg kitcherig zou staan, mij lijkt het mooi. en als het aan mij lag, doe ik ook het kleppendekstel!

ik heb ooit een special edition gezien van de 250 rebel en daar waren de kleppen deksel en de beide carburateurdekseltjes verguld, of zo leek dat . was heel mooi
Zal vast wel mogelijk zijn, je hebt het over verguld, bladgoud erop......? Is vast mooi, maar is het ook een beetje weer bestendig..... Ik bedoel zand, regen etc. :]
Als je die amerikaans gebouwde machines bekijkt, daar zit een en al chroom op, ook het blok en zo. Sommige bladen hebben daar ook voorbeelden van, Lees "Big Twin" maar eens. :]
 
Laatst bewerkt:
Big Twin ... ehhh ... daar bedoelen ze toch meer dan alleen de tweecilinders mee ;) :o ?
 
Laatst bewerkt:
Goede avond allemaal ik kom me ook maar even melden ik hoef Don niet meer achter de PC weg te jagen ik heb zelf nu een laptoppie. Is wel gezellig wat meer vrouwvolk.
 
hai Ton en Anneke en Ankie! we zitten op plannetjes te broeden ... voor een tochie heen en weer naar rob ("oudje"). de megameeting ben ik wat huiverig voor om tussen in al dat testosterongeweld te rijden ... mmmm ...ik twijfel

Peter daar hoef je niet tussen te rijden je komt daar zelf aanrijden en er worden meestal foto's gemaakt die je sávonds meestal al kan downloaden als je het zat bent ga je gewoon weer weg zo doen wij dat ook.
 
Laatst bewerkt:
ah okay dus dan rijden we ergens heen (waar?) en dan weer weg .. leuk ...
maar een lekker stoeltje en een geurend bakje koffie voor mijn neus zou ik wel waarderen!

wat betreft het verchromen: er is een topic hier:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/76942/0/Verchromen-1.html

@anneke: ah wat jammer dat je de negentiende niet kan, zou je er graag eens samen met Ton weer eens bij hebben. En wat als we een weekje later prikken?
 
Laatst bewerkt:
de negentiende dat is toch op vrijdag helaas dan zit ik twee jaar elke week op school.
maar de 14 sep eerst koffie hier en dan naar de megameeting in veenedaal is dat wat?
hoi anke ben je er nog?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan