Honda sh 300 optimaal tunen hoe doe je dat

HondaDH

Rookie
27 mrt 2022
22
3
Ik heb een sh 300 uit 2016
Ik heb een Malossi vario gekocht met witte drukveer
Malossi koppelings met schaal
Malossi V-snaar
En een K&N filter

Heb bij die Malossi vario 12 gram en 14 gram rollen gekregen en heb er 12 gram in
Ik vind niet dat die optimaal optrekt en ze top bereikt die ook maar langzaam
Ik heb een ander sh gehad waar ik alleen Malossi vario in deed met 12 rollen en die was sneller iemand een oplossing
 
welkom op MF.
er is een apart topic voor de SH300 waar o.a bulldozer zitten die hier wel wat nuttigs over kunnen zeggen en je misschien zo gek krijgen een andere nokkenas te monteren ;)
 
ik lees op internet dat ze oude modellen sh 300 meer pk s hebben dan de nieuwe modellen 3 pk meer wie weet of dit klopt
Bedankt aan @Old Scoot voor de verwijzing.
De nieuwe 350 zal ook wat meer trek kracht/ koppel hebben en het design vind ikzelf ook opvallend anders. Dat zou voor mij meer doorslaggevend zijn dan 3 pk. Ik zal geen heel verhaal ophangen van die reis naar Italië en terug waarbij ik maar 2 keer ben ingehaald. Ik ben zeker geen Valentino Rossi, maar een oude zak die opeens laat kon remmen door het lage gewicht en het ABS.
Shit, toch weer een heel verhaal 😜, als je de 350 mooi vind qua design, het geld er voor hebt en keyless fijn vind/ kan waarderen, zou ik dat doen. Anders een Tmax kopen als PK heilig is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan