Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als ze maar niet die lelijke uitlaat van een GP aanhouden
Als ze maar niet die lelijke uitlaat van een GP aanhouden
D16 is toch de GP machineZelfde idee als een D16 toch?
Gezien via het BMW S1000RR topic:
Prachtige paddock-stand
het wordt gewoon een twin zover de welingelichte bronnen weten.... dit lijkt me een patent van het GP-model
[afbeelding]
Nergens last van
Heb zelf een 1098 maar heb ook eens 2 dagen 500 km met een 848 gemaakt.
848 is een heerlijke fiets voor op straat; waar de 1098/1198 weer net te veel van t goeie is.
848 is minder bokken; beter doseren; maar natuurlijk zit er verschil in koppel/vermogen.
Daar je van een 4 in lijn komt; en dus gewend bent wat hogere toeren te rijden,
is een 848 waarschijnlijk al een openbaring
Op het circuit kun je met een 1098 goed uit te voeten; Heerlijke fiets; zeker op een baan als Assen
komt ie fantastisch tot zijn recht. Op de wat kortere baantjes; heb ik mezelf best wel eens afgevraagd
of ik met een 848 niet sneller was geweest; omdat ik het vermogen van de 1098 gewoon niet kwijt kan.
Het belangrijkste natuurlijk; ga met beide eens rijden voordat je je keuze maakt!
Gr,
te koop bij racing4fun.de en hier op het forum moet er nog een topic zijn waar hij in Engeland wordt aangeboden voor iets minder.Gezien via het BMW S1000RR topic:
Prachtige paddock-stand
en de geruchten gaan verder....
[afbeelding]
http://www.motorfreaks.nl/motor-nieuws/gerucht-200-pk-ducati-superbike-in-2012.html
als er iemand intresse moest hebben in een 848 ?
foto's te zien in mijn motorsstek
ik vinnetmaarnix die rode wielen
ik vinnetmaarnix die rode wielen