Irritant !!! Baksteen Hellup!!

Sharkster

Die hard MF'er
27 mei 2003
652
0
Varsseveld
Rij ik na 't werk om 18:25 terug naar huis over de A27 :} , tuurlijk langzaam rijdend verkeer. Loopt er zo'n irritante %#$ :( 7@& :( Porsche 911 (zwart, kenteken04-RD-XL) achter me te douwen.

Nog effe en ik zat op de motorkap. Dus ikke handgebaar maken dat ie stukje terug moest, mooi nax dus, gewoon nog dichterbij proberen te komen. :(
Ik dus zachtjes even rem aantikken 8-) scheurt die $@.&..*#.$ rechts langs me heen en plakt dat blik pal voor me neus, VOL in de ankers dus. :?

Net een nieuwe achterband dus glibberen met die hap.
Ik laten afzakken... hij ook, vol in de remmen en gewoon blijven doorgaan :( :( :( De hele rij auto's achter me idem in de ankers, hoop getoeter.
Dus ik in een gaatje naar rechts gedoken dacht nu raak ik 'm wel kwijt mooi niet @#&*%$

Auto voor me trekt weg toen het een beetje door reed, ik afzakken want hij zat er nog. Porsche weer vol voor me in de ankers, ik uitwijken naar de vluchtstrook, hij idem. En hij zat nog nog te bellen ook dus 1 hand aan stuur.

Wat moet je met die gasten, IDIOOT :( , is maar 1 woord voor ....... Maar je kan zo lekker veel als je op 2 wielen rijd, als je je eigen veiligheid wil borgen.
Was ik effe blij dat ik er bij Hilversum vanaf kon en hij gelukkig door ging.

Maar wat kun je doen in zulke situaties? Iemand advies? Baksteen hellup !!
Heb het wel vaker gehad maar dit was toch echt in het extreme..............
't is da'k hier nie wil schelden }) maar euh als mijn helm kon praten was er weinig goeds overgebeven :X En euuhhh moet je hier nu wel of niet aangifte van doen? Heeft weinig zin denk ik........

Toeti Sharky
 
Sjonge, kneep jij 'm niet? Dat klinkt als poging tot doodslag o.i.d. Volgens mij kun je aangifte proberen je hebt immers z'n kenteken, maar een paar getuigen zou ook handig zijn. Wat een k****z**!!!
 
Als ik je signature lees ben je niet veel beter dan die kloothommel in die Porsche :?
 
He', herken ik daar het kenteken van een collega??? }) :X :+


Tja, :} voor je reactie's en je nette gedrag.
En da's het beste advies......zorg voor jezelf.
Zielig en "erg vervelend" dat dat soort gasten er zijn :( :( |(

Aangifte doen is mogelijk, maar zorg dan wel dat je getuigen hebt...dan moet je dus al meerdere kentekens onthouden en dat word moeilijk, zeker in zo'n situatie....Wel is het mogelijk om langs te gaan op een politieburo, op sommige buro's(grotere en drukkere) zullen ze je misschien "uitlachen" en wegsturen en op andere buro's zullen ze als uiterste de kentekenhouder opbellen en een vermanend gesprek met 'm aangaan.
Meer zit er zo zonder getuigen niet in, voor het zelfde geld ben je tenslotte een boze ex, of wat dan ook die zo probeerd om het iemand moeilijk te maken.
 
Ik kneep um flink ja en gas open ging niet die hele snelweg was vol met koekblikken wat moet je dan?
Anders had ik hem echt wel in het stof achter gelaten. 'k heb hem tenminste nog kunnen verblinden met groot licht })
 
Als ik je signature lees ben je niet veel beter dan die kloothommel in die Porsche :?
je hebt woorden en daden....

Kunt altijd aangifte proberen, maar ik weet niet of de politie er daadwerkelijk iets mee doet.....

edit: Baksteen gaf het antwoord al
 
Joe Tosh


Gas open en dan eerst gelijk nog eens waaien 8-) (of de vinger geven)

Works for me! })

Gas open???? tijdens de spits zeker<- Joe tosh :? Lijkt mij dat je aangifte moet doen gasten met een Porsche hebben doorgaans toch het ID dat ze god of allah op de weg zijn!! Verder is het gewoon een piep piep ***** piep hé getsie censuur :9

* Shiva denkt dat Mister Loser in Porsche zeer goed mag oppassen om en nabij hillywood O-) maar ik zeg verder nietss
 
rij ik lekker over de A27 in me Porsche, rijdt er zo'n halve randdebiel op een bromfiets met een meerderwaardigheidscomplex tegen 75/u voor me wielen, ik in de remmen, maar zat al vlak op em.... gaat ie ook nog zwaaien naar me?! |( maar toen had ik al geen zin meer in vriendelijk doen, dus ben ik er maar rechts langs gereden... ebn hij mij maar volgen en proberen op te fokken he....






:+
 
Gas open???? tijdens de spits zeker<- Joe tosh :?

Tuurlijk wel !!

In de spits des te meer, dan ben je (zelfs met een CB125) toch gewoon weg tussen de rij auto's :? Geen enkele auto kan je toch volgen in de spits :? |(

wat is daar nu raar of moeilijk aan?
 
Op maandag 13 oktober 2003 23:23 schreef Duc het volgende:
rij ik lekker over de A27 in me Porsche, rijdt er zo'n halve randdebiel op een bromfiets met een meerderwaardigheidscomplex tegen 75/u voor me wielen, ik in de remmen, maar zat al vlak op em.... gaat ie ook nog zwaaien naar me?! |( maar toen had ik al geen zin meer in vriendelijk doen, dus ben ik er maar rechts langs gereden... ebn hij mij maar volgen en proberen op te fokken he....
==========================================================================


Was je verdwaald ????? :P
Helemaal vanuit Belgie? Wahahaha :Z
 
Irritant die eikel :r

Misschien wilde ie wel je kontje (of dat van je mooie VFR) bekijken })

Gelukkig heb je het er zonder kleerscheuren/vallen/schade vanaf gebracht :}

Als mede-hilversummer weet ik dat je waarschijnlijk wel extra lekker (hard O-) ) de afrit hebt genomen !
 
Ook een keer zo'n maloot gehad die doordat er vrij veel ruimte naast de doorgetrokkenstreep van de linkerbaan (waar ik op reed) gewoon links langs kwam op dezelfde strook :( , had hem niet zien aankomen, was erg druk, schrok me helemaal te pleuris, had toen ook zeer hard de neiging om z'n spiegel deraf te trappen oid, gelukkig maar ff ingehouden :( tering leiers zijn het.
 
Als er voor hem ruimte genoeg was om er rechts voorbij te gaan, dan had ik hem er al veel eerder voorbij gelaten.
Ook al rij je dan met de stroom mee, en misschien is dit niet de mannier om met bumperklevers om te gaan, maar ik heb zo'n eikel liever voor dan achter me.
 
yeah right :P ik heb un porsche... neej die zouk gauw inruilen voor 1 of andere geile tweewieler....

ff serieus, ik zou ook zitten daveren op mijn motor van woede/schrik... stomme eikels zijn et, en ik hoop dat ie een groepje oplettende MF'ers passeert, of dat zijn porsche geparkeerd staat op de parking van de McD tijdens de volgende mega-meeting :P Dát moet mooi beelmateriaal opleveren !
 
He', herken ik daar het kenteken van een collega??? }) :X :+


Tja, :} voor je reactie's en je nette gedrag.
En da's het beste advies......zorg voor jezelf.
Zielig en "erg vervelend" dat dat soort gasten er zijn :( :( |(

Aangifte doen is mogelijk, maar zorg dan wel dat je getuigen hebt...dan moet je dus al meerdere kentekens onthouden en dat word moeilijk, zeker in zo'n situatie....Wel is het mogelijk om langs te gaan op een politieburo, op sommige buro's(grotere en drukkere) zullen ze je misschien "uitlachen" en wegsturen en op andere buro's zullen ze als uiterste de kentekenhouder opbellen en een vermanend gesprek met 'm aangaan.
Meer zit er zo zonder getuigen niet in, voor het zelfde geld ben je tenslotte een boze ex, of wat dan ook die zo probeerd om het iemand moeilijk te maken.

Sja die getuigen heb ik dus niet. En 1 kenteken vond ik wel genoeg.
Wahahahaha Boze ex gehehe Zou ik van die gast nooit willen zijn.
Maar bedankt voor je reactie. En dit geld ook voor de rest Thanks :}
 
Ik kan alleen maar zeggen dat deze acties kloten zijn , en hopen dat het niet weer gebeurd. Ben alleen bang dat dat een ijdele hoop is.

Maarre sterkte ermee iedergeval.
 
Aangifte doen is mogelijk, maar zorg dan wel dat je getuigen hebt...dan moet je dus al meerdere kentekens onthouden en dat word moeilijk, zeker in zo'n situatie....

Wat een ontiegelijk hufterige randdebiel in de Porsche zeg! :(

Ik vrees toch dat het met die kentekens een moeilijk verhaal wordt, aangezien het genoemde kenteken 04-RD-XL (nog) niet bestaat. Momenteel is de RDW nummers aan het uitreiken die beginnen met **-NJ-**. De reeks met RD moet dus nog komen.
Het kan natuurlijk zijn dat die zwarte Porsche met valse platen rond rijdt. Dat betekent dan weer een extra uitdaging voor Baksteen en zijn collegae.
 
Wat een ontiegelijk hufterige randdebiel in de Porsche zeg! :(

Ik vrees toch dat het met die kentekens een moeilijk verhaal wordt, aangezien het genoemde kenteken 04-RD-XL (nog) niet bestaat. Momenteel is de RDW nummers aan het uitreiken die beginnen met **-NJ-**. De reeks met RD moet dus nog komen.
Het kan natuurlijk zijn dat die zwarte Porsche met valse platen rond rijdt. Dat betekent dan weer een extra uitdaging voor Baksteen en zijn collegae.

Damm heb ik ut in mijn woede toch niet goed onthouden maar zal die IDIOOT vast nog wel vaker tegen komen daar igg. Was toch echt zeker van mezelf dacht ik :? wellicht was het dan ND...
 
Sjonge, kneep jij 'm niet? Dat klinkt als poging tot doodslag o.i.d. Volgens mij kun je aangifte proberen je hebt immers z'n kenteken, maar een paar getuigen zou ook handig zijn. Wat een k****z**!!!

In dit geval zal het geen poging tot doodslag zijn. Maar artikel 5 van de Wegenverkeerswet 1994. Dit artikel luid.
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
Bij overtreding van dit artikel kan weinig gedaan worden als iemand aangifte doet. Zo'n bestuurder kan worden uitgenodigd worden voor een gesprek.

Het beste is als de verbalisanten dit op heterdaad zien.
Dan wordt er proces-verbaal tegen de bestuurder opgemaakt en beslist de Officier van Justitie wat er gaat gebeuren.

Greetings
 
Tuurlijk wel !!

In de spits des te meer, dan ben je (zelfs met een CB125) toch gewoon weg tussen de rij auto's :? Geen enkele auto kan je toch volgen in de spits :? |(

wat is daar nu raar of moeilijk aan?

dat soort dingen doe je toch niet als fatsoenlijke burger? O-) ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan