Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Engelse onderdelen engels personeel, dat is zo ongeveer beroerder dan Italie.
Het doet me pijn om te zeggen maar voor de betrouwbaarheid kocht ik toch een Jap.
En dan in mijn ogen bij voorkeur een Honda. Dat is van die leeftijd en prijsklasse de
top in betrouwbaarheid en levensduur.
Dat kan niet.Ja, maar als je de Speed Triple niet mooi vind houd het op toch?
Oeps je hebt gelijk eerst bij de 1000 en dan 12,2436,48 dus om de 12KNope, olie en filter hoeft pas bij 12
mocht de moto morini lekker rijden dan kan ik m'n budget nog een beetje oprekken.
alleen weinig zin om eens per maand (of per 2 maanden) onderhoud uit te moeten voeren.
een eenmalige uitgave kan wel hoog zijn maar de 'vaste' lasten wil ik liever wat lager houden.
en daartussen weet ik niet echt het verschil tussen italiaans of japans.
kan ik met de jap een hele zomer doorrijden zonder onderhoud en sta ik bij een italiaan elke maand het een en ander te vervangen?
beetje gevoel(italiaan) vs. verstand(japans) deze keuze..
Ik heb de 999 nu anderhalf jaar en qua onderhoud is ze ongeveer gelijk aan de CBR die ik had.
Alleen zo'n 40% duurder ongeveer
Tussen de beurten van 12.000km in hoef ik alleen de ketting te smeren, bandjes te kopen en misschien de ketting spannen.
Oh, en natuurlijk heel veel wassen.
Ik weet niet hoe het zit met de 748 maar de 999/749 zit bij mij perfect in de uitsparingen met mijn 1,94 (ik heb lange benen). Daarnaast zijn er een aantal verschillende standen voor de stepjes en drie standen waarop je de tank en het zit gedeelte kan verlengen/korten t.o.v. het stuur. (ik gok 7 cm van uiterste tot uiterste).
De 999/749 is alleen niet voor iedereen. Veel vinden haar een beetje lelijk.
Misschien is deze daarom niet zo heel duur meer.
Mijn woonwerk Honda is een bepekeld taai ding, bijna zonder onderhoud tussen de beurten in.
Het heeft dan ook een cardan en is geen snelheidsmonster of sensatiefiets.
Dank voor de vele bruikbare reacties!
De speed triple zal ik ook nog eens naar kijken, ging er beetje vanuit dat deze te klein zou zijn.
Verder neig ik nu meer naar een Italiaan en dan de MM vooral!(los van de speedy, daar ga ik nog naar kijken), mits de onderhoudshistorie compleet is. Mocht ik geen geschikte kunnen vinden dan wordt het voor nu Kawasaki. Dit omdat ik dit seizoen wil rijden, en er in de toekomst dan wel een keer een italiaan komt. Alleen het geluid van zon Italiaan is al het aanschaffen waard.
Engelse onderdelen engels personeel, dat is zo ongeveer beroerder dan Italie.
Het doet me pijn om te zeggen maar voor de betrouwbaarheid kocht ik toch een Jap.
En dan in mijn ogen bij voorkeur een Honda. Dat is van die leeftijd en prijsklasse de
top in betrouwbaarheid en levensduur.
Weg met die rotzooi,
maakt verder niet uit wat je kiest, maar kies altijd Suuuuuuuuuuuzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukiiiii!
behalve Sradjes
zie techniektopic.
Nee die Savage is betrouwbaar..Weg met die rotzooi,
maakt verder niet uit wat je kiest, maar kies altijd Suuuuuuuuuuuzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukiiiii!
Als dat de leidraad is, dan kies je zeker Ducati, die komen er namelijk zo goed als niet in voor
Als dat de leidraad is, dan kies je zeker Ducati, die komen er namelijk zo goed als niet in voor
openingspost aangepast.
Nog even verder gekeken (helaas nog niet kunnen rijden ivm het weer).
De italianen vallen toch af. Het onderhoud weerhoudt mij voorlopig er van. Als tweede motor worden ze een goede kanshebber maar als eerste motor toch te hoog gegrepen.
De kawasaki blijft nog over.
Daarbij komt wel de KTM Superduke en Triumph speed of street triple die mijn aandacht hebben getrokken.
Kortom het zijn nog steeds 3 kanshebbers.
Omdat Ducati niet kapot gaat? Of omdat Duc rijders niet kunnen sleutelen?
Oh no he did'nt!
Ja, want dat is kwaliteit....Weg met die rotzooi,
maakt verder niet uit wat je kiest, maar kies altijd Suuuuuuuuuuuzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukiiiii!