Italiaans of toch Japans?

Italiaans design en Japanse betrouwbaarheid?? Ik zeg Cagiva Raptor
full
 
Haha het klopt dat ik enorm twijfel.
Testritje gebeurd zodra het weer beetje mee gaat werken zodat ik toch wel een mooi rondje kan rijden.
Het blijft trouwens tussen de ktm superduke, truimph speed triple of kawasaki z750/1000 en heb mn budget opgerekt tot 6000,-

Alle voors en tegens heb ik zon beetje op een rijtje dus het zal nu dus een kwestie van beleven worden.
Ktm kan een beetje nukkig zijn maar door zn v twin vergeef ik het um waarschijnlijk wel. Triumph lijkt me eigenlijk tussen italiaans en japans inzitten. 3cilinder ipv 2 of 4, onderhoud van een jap maar wel een machine met karakter. En kawasaki eigenlijk als een machine wat weinig omkijken behoeft. En bovenal vind ik ze alledrie er bloedmooi uitzien! 8-)

KTM *O*
klik
nogeenkeerklik

beide zijn van forum leden die ook in het superduke topic aanwezig zijn, voor details over die motoren kun je altijd daar even kijken ;)

nukkig zijn ze zeker wel ja, al is dat op snelheid en als je harder wilt juist het tegen over gestelde, dan is het een perfecte motor! :Y
maar ook dit nukkige is veel aan te doen en het nieuwere type (zal te duur zijn) is ook al aangepast om dit minder erg te hebben
 
Terug
Bovenaan Onderaan