Jah hoor, ongeluk gehad gisteren!

ik vind het k*t voor je. + je word aan je lot over gelaten door de veroorzaker(s)
Das nog veel rotter. de motor is slechts materie waar nog een zelfde x aantal exemplaren van rondtoert. van jou is er maar 1.

Maar wat ik me toch weer afvraag.........
Waarom gaf je nou gas na die eerste skoetah -O-
Keek je de eerste lichtelijk geïrriteerd na terwijl je al weer gas gaf?

Sterkte

ik keek niks na :? de andere had geen licht op!
 
De mensen die denken dat het me geen FUCK interesseert wat met mijn motor is gebeurd vind ik een beetje naief. Okay het komt misschien zo over, maar wat voor zin heeft het om te wachten en te blijven treuren? Ik vind het zwaar klote wat er gebeurd is hoor, en vind het echt niet leuk, maar ik heb nog wel een XR250 staan jah, maar die is als pekelfiets (niet echt betrouwbaar of fijn voor lange stukken).

Maar wat heeft het voor zin om te blijven treuren over een motor die er helaas niet meer is? De daders zijn niet te vinden, etc? Okay er zijn goeie tips bij op het forum wat ik kan doen, en heb ook al wat mensen ingeschakeld om eens wat rond te vragen. Maar ik ben niet verplicht om te wachten totdat de daders gevonden zijn he :P En ik ben nou eenmaal motorverslaafd, heb geen ander rijbewijs/vervoer dan motors, en dus is dat de reden dat ik snel graag een nieuwe wou.

En er zat zoveel werk in die zxr dat ik het zeker echt super klote vond, en wou hem ook mega graag opknappen, maar toen ik zag dat ook carter naar de klote was had ik zoiets van, fuck, dat word niks meer.

Vandaar dat ik voor mezelf heb besloten maar een nieuwe te halen en alles in onderdelen te verkopen.
En wat voor zin heeft het nou om voor zoeen motorjunk als ik om 3 maanden te wachten met het kopen van een nieuwe, als het ook in 3 dagen kan?

En dat het lijkt dat ik meer bezig ben met een nieuwe motor kopen, dan het regelen van de schade, dat is ook maar iets dat lijkt. Maar ik wil het gewoon er niet de hele tijd over hebben over de andere zxr, want daar word ik ook niet vrolijker van, en dit geeft me weer iets om naar uit te kijken, en dat doet de pijn verzachten.

Ik hoop dat jullie het nu een beetje begrijpen.

Bedankt voor alle positieve reacties op dit forum :} :} :}

Maar mensen, er is ook goed nieuws!!
Jaja, ik heb vandaag een nieuwe motor gekocht!

Het is een Kawasaki ZXR 750 uit 1995 met 40700 op de klok toen ik hem kocht (nu alweer 41070 omdat het nogal een stukkie rijden was :P ).

Dit is hem:
zxr1.jpg

zxr2.jpg

zxr4.jpg


snappen jullie nu dat dit de pijn een beetje doet verzachten :9 }) :]

Ik zal morgen wat foto's maken buiten in het licht, kan iedereen het wat beter zien :P
 
Mooi dat je weer kunt rijden en toppie dat je weer een zxr hebt gekocht :}
Hoe zit dat trouwens, als ik je leeftijd zie dan denk ik 25kW. Kan een zxr wel op 25 kW?
 
Mooi dat je weer kunt rijden en toppie dat je weer een zxr hebt gekocht :}
Hoe zit dat trouwens, als ik je leeftijd zie dan denk ik 25kW. Kan een zxr wel op 25 kW?

jah hoor, andere had ik ook op 25kw, deze word ook deze week begrenst.

Heb hem alleen even onbegrenst terug moeten rijden, maarjah, was wel ff smulle van het vermogen natuurlijk :9

ben er ook erg blij mee!!
 
jah hoor, andere had ik ook op 25kw, deze word ook deze week begrenst.

Heb hem alleen even onbegrenst terug moeten rijden, maarjah, was wel ff smulle van het vermogen natuurlijk :9

ben er ook erg blij mee!!
Is dan toch een behoorlijke tik tegen je hoofd geweest....
:X
:P
 
:? waar doelt dat op? Dat je de motor niks vind ofwat? :? noujah boeit mij ut ik ben er blij mee :P
Nee het op een onbegrensde motor rijden met je 25 kw rijbewijs. Je hebt mazzel dat er niet om iedere hoek een snorfietsmongool je opstaat te wachten.

Maar goed sterkte met afhandeling en tracering van die ettertjes en veel plezier met je nieuwe bike. ;)
 
:? waar doelt dat op? Dat je de motor niks vind ofwat? :? noujah boeit mij ut ik ben er blij mee :P

Hij doelt er waarschijnlijk op dat je zo stom bent om vol vermogen te rijden met een 25kw rbw.
Ach ik zou hetzelfde hebben gedaan hoor en je zei zelf al dat je hem volgende week 25kw maakt. Iig veel plezier en veilige km's toegewenst namens mij ;) .

Edit: Iemand was me te snel af (Kzat tijdens typen ff op msn :+ )
 
Nee het op een onbegrensde motor rijden met je 25 kw rijbewijs. Je hebt mazzel dat er niet om iedere hoek een snorfietsmongool je opstaat te wachten.

Maar goed sterkte met afhandeling en tracering van die ettertjes en veel plezier met je nieuwe bike. ;)


ahzo, sorry dan van mijn reactie ik dacht dat je me wat aan het afkrake was :P (ook dat was je eigen mening dusjah :P )

Nee maar ik heb hem alleen onbegrenst naar huis gereden, ik rij er verder niet op totdat ie begrenst is.

Duss... alles komt goed hoor ;)
 
Scootahtuig rijdt vrijwel standaard door na ongeval... :(

Succes met de afhandeling. En laat jezelf goed checken!

[edit]brommertuig ook trouwens, al is de kans dat het een gejatte brommer is toch kleiner, dus misschien valt deze nog te traceren.
 
Laatst bewerkt:
ahzo, sorry dan van mijn reactie ik dacht dat je me wat aan het afkrake was :P (ook dat was je eigen mening dusjah :P )

Nee maar ik heb hem alleen onbegrenst naar huis gereden, ik rij er verder niet op totdat ie begrenst is.

Duss... alles komt goed hoor ;)
Het was niet mijn reactie hoor maar ik begreep wel waar diegene het meteen over had. *D

En met een hersenschudding zou ik toch eventjes wat rustiger aangedaan hebben, vaak gehoord dat het fout gaat omdat het toch onderschat word.
Ik kan me nog een aantal topics herinneren van iemand waarbij duidelijk te merken was dat door de hersenschudding nog niet alles op een rijtje stond.
 
Het was niet mijn reactie hoor maar ik begreep wel waar diegene het meteen over had. *D

En met een hersenschudding zou ik toch eventjes wat rustiger aangedaan hebben, vaak gehoord dat het fout gaat omdat het toch onderschat word.
Ik kan me nog een aantal topics herinneren van iemand waarbij duidelijk te merken was dat door de hersenschudding nog niet alles op een rijtje stond.

het is gelukkig goed gegaan allemaal!

En alles op een rijtje had ik toch al niet }) :9 haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan