Jerryt's eigenbouw deel 9

Staat het frame nog in de grondverf omdat je nog niet weet welke kleur hij moet worden? :P
 
Gerard, is het mogelijk om het linksysteem van mijn SV650S '99 met VFR achterbrug aan te laten passen? De ZX6R schokdemper die er nu in zit loopt blijkbaar ietwat aan. Wil je mij een PB sturen met een eventueel kostenplaatje? :P
 
Gerard, is het mogelijk om het linksysteem van mijn SV650S '99 met VFR achterbrug aan te laten passen? De ZX6R schokdemper die er nu in zit loopt blijkbaar ietwat aan. Wil je mij een PB sturen met een eventueel kostenplaatje? :P

hey danton. dat kan, maar je kan ook een stukje uit de brug halen. dit is ook gedaan bij mijn rsv mille brug. jouw brug is netjes gecoat, maar het zou wel beter zijn voor je vering dat dit hetzelfde blijft. er zijn altijd meerdere oplossingen, maar dat kan je alleen maar zien op de brug :P
 
hey danton. dat kan, maar je kan ook een stukje uit de brug halen. dit is ook gedaan bij mijn rsv mille brug. jouw brug is netjes gecoat, maar het zou wel beter zijn voor je vering dat dit hetzelfde blijft. er zijn altijd meerdere oplossingen, maar dat kan je alleen maar zien op de brug :P

Je bedoelt hetzelfde (originele) linksysteem? :)

Dat zou dan inderdaad ook een optie zijn, ik heb liever dat het goed functioneert dan mooie coating. Die binnenkant kan ik wel met een spuitbus ofzo bijwerken.

Was even vergeten dat Gerard in Friesland woont/werkt...? :$
 
Laatst bewerkt:
Danku vdm racing,en rijd ook nog eens fantastisch. :+
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt hetzelfde (originele) linksysteem? :)

Dat zou dan inderdaad ook een optie zijn, ik heb liever dat het goed functioneert dan mooie coating. Die binnenkant kan ik wel met een spuitbus ofzo bijwerken.

Was even vergeten dat Gerard in Friesland woont/werkt...? :$


Ja,hij zit heeeeeelemaal in Friesland!
 
Yes😄eindelijk mf vernieuwd en rechtstreeks van de ihpone hier pics plaatsen👍
 
Uitlaatsysteem voor een zrx1100 en een alutank voor een hadee caferacer gefabriekt.
 

Bijlagen

  • 7E7B6B13-A559-4D3D-8C0E-3702E8F9E20C.jpeg
    7E7B6B13-A559-4D3D-8C0E-3702E8F9E20C.jpeg
    890,8 KB · Weergaven: 70
  • 5DC20F50-8141-4870-B760-7C7E49B57C1D.jpeg
    5DC20F50-8141-4870-B760-7C7E49B57C1D.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 68
Eindelijk normaal weer pics kunnen plaatsen maar de animo op deze rubriek is aardig afgekalfd😬
Faceboek ja......
 
Terug
Bovenaan Onderaan