Jerryt's eigenbouw deel 9

Baas is zeer tevreden inderdaad })

Mooi laswerk aan de bochtenset en een supersterk zitje vervaardigd in alu exact zoals het gipsmodel! Kan niet beter :} :} :} Subframe voor het zitje ook supersterk met behoud van originele montagepunten; details maken de bike is het niet :Y _O- })
 
Mooiere pr kun je toch niet krijgen! :}
En wat een prachtige dikke klappen kwamen er uit die termies!. :+
Succes met het project,werd er toch wel wat hebberig van,maarja,een mens moet keuzes maken helaas. :X
 
Laatst bewerkt:
Ouwe Guzzi 1000 op de brug,een caferacertank in progress. :+
Beetje voorzichtig werken want de tank moet geborsteld alu worden.
full
 
Laatst bewerkt:
Jij het blok en de rest ik de velgen?
https://www.marktplaats.nl/a/motore...0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=5


http://www.speurders.nl/overzicht/ducati-900-supersport-bj-2000-167721875.html

Anders mag jij mijn circuit fiets ook wel kopen..... met 1000 ie blok. Tangentiaal uitlaatsysteem, power Commander, 5 spaaks velgen met full flaoters, ohlins achterveer, voorvork aangepast door rooske met ohlins setting, de echte brembo goldline remklauwen.Ik wil alleen de rem en koppelingspomp houden.
 
Jij het blok en de rest ik de velgen?
https://www.marktplaats.nl/a/motore...0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=5


http://www.speurders.nl/overzicht/ducati-900-supersport-bj-2000-167721875.html

Anders mag jij mijn circuit fiets ook wel kopen..... met 1000 ie blok. Tangentiaal uitlaatsysteem, power Commander, 5 spaaks velgen met full flaoters, ohlins achterveer, voorvork aangepast door rooske met ohlins setting, de echte brembo goldline remklauwen.Ik wil alleen de rem en koppelingspomp houden.

Heb hem zien staan ja die rooie maar heb er nog niet genoeg cash voor.
Die van jouw lijkt me ook wel wat ja,1000 ie blok past ook in mij frame?achterste cilinders mag absoluut niet hoger want de schokker ligt vlak boven de kop.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Kijk net alle reactie terug.....wat een vraag al niet doet.... _O-

Ik heb inderdaad een GTS1000 waar een vfr brug in kan, maar de ducati brug is gewoon heel mooi.
Ik moet zowieso de vering en link aanpassen, maar ik wil niet teveel inleveren aan achterbrug lengte.

De inbouw breedte is duidelijk, dit moet lukken. Wat over blijft is de volgende vraag: Wat is de lengte tussen hart pivot en hart wielhub? Dan weet ik of ik opzoek kan gaan naar een duc brug.

ps: Achterwiel wordt een GTS voorwiel, welke verbreed is en op de vfr hub past omdat het bout patroon overeenkomt. Ik zet daarom de VFR hub over als het de Duc achterbrug wordt.

pps: Wat bouw je toch een gave projecten :9~
 
De 999 met 1098 brug is de deur al uit,heb zelf geen maten meer maar als je wil dan pm ik je het 06 nr.van de eigenaar wel en dan moet je maar even contact met het opnemen.
En bedankt voor de complimenten!
 
Ja gaat passen.


Maar denk toch dat ik liever een complete ie koop met kenteken,moet ik ook nog hebben.
Wat ik al zei,als we wat kunnen regelen kwa centen dan koop ik het liefst de rooie,maarja,moet nog effe een paar weekjes doorsparen😁
 
Laatst bewerkt:
Heb vrijdag een ducati 900ss ie 2003 gekocht en die ligt nu al helemaal uit elkaar en blok en software gaan we gebruiken voor mijn eigen project.
De rest is allemaal al verkocht😄
Blok loopt goed en heeft maar 29000 km gelopen en leek me een goede basis.
 
Even de straat op en neer geweest bij de oude eigenaar en direct een schuivertje gemaakt door een vrouwtje dat mij zonodig moest snijden,ze had geluk want er zaten al krassen op het plaatwerk en er was alleen wat bijgekomen,had geen zin aan verzekeringsgedoe en de fiets ging toch uit elkaar.,dus het was haar lucky day. :+ Daar was ze zeer blij mee.

Maar wat zit zo'n fiets toch beroert met die kloteclipons,niet mijn ding. :N
Maat wat een geweldige klappen uit dat blok,ik ben nog meer om! *O*
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor,gewoon met nederlands kenteken en die had ik ook nog nodig😁
Wat ik nu aan onderdelen alweer verkocht heb,heb ik het aankoopbedrag alweer bijna terug,zat ook wat gewild spul op,scheelt ook weer uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan