Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Ik ben veertien jaar rechtop gebleven. Letterlijk. _O-

Professionele coureurs gaan elke drie tot negen dagen (race weekenden) wel een keer liggen in de training.
Maar dat zijn ook geen prutsers. Juist. :}

Ja,zo bleef ik 7 jaar zitten na in 2 jaar 2 keer plat te zijn gegaan,dan weer een keer plat( vooral kuipschade) toen de hendel er door.
Wat misschien ook scheelt is dat het puur een circuitfiets is ,noem het ding ook circuitslet, en ik altijd een karretje heb om het af te voeren.
Neem misschien,mede daardoor, meer risico's of heb gebrek aan talent 🤔
Aan plezier echter geen gebrek🤗
 
Ja,zo bleef ik 7 jaar zitten na in 2 jaar 2 keer plat te zijn gegaan,dan weer een keer plat( vooral kuipschade) toen de hendel er door.
Wat misschien ook scheelt is dat het puur een circuitfiets is ,noem het ding ook circuitslet, en ik altijd een karretje heb om het af te voeren.
Neem misschien,mede daardoor, meer risico's of heb gebrek aan talent 🤔
Aan plezier echter geen gebrek🤗
Vijf april kan je je racelicentie halen op Assen.
EN nog belangrijker, mij ontmoeten. ;)
 
Vijf april kan je je racelicentie halen op Assen.
EN nog belangrijker, mij ontmoeten. ;)
4 april ben ik,als het mag,op mettet,en ontmoet ik mijn maat Paul.(ja ,die met de hendel 🥺 )
Dus dat gaat het niet worden.
Assen ben ik zowiezo geen fan van,om zelf te rijden,Zandvoort daarintegen 👍
 
4 april ben ik,als het mag,op mettet,en ontmoet ik mijn maat Paul.(ja ,die met de hendel 🥺 )
Dus dat gaat het niet worden.
Assen ben ik zowiezo geen fan van,om zelf te rijden,Zandvoort daarintegen 👍
Meestal is het andersom, maar ik zie je nog op CPZ dit jaar. Even boeken bij MSL is grote garantie. :o :$
 
Meestal is het andersom, maar ik zie je nog op CPZ dit jaar. Even boeken bij MSL is grote garantie. :o :$

ja ik ben.......apart.
Rij ook niet voor niks een "tikkende ramp" op de openbare weg 🤗

Heb nu 2 dagen geboekt,maar boek nu even niks meer met het onbetrouwbare bestuur
 
:o
158076486_3993349984056955_8866093936243345581_n.jpg
 
Leuk van Miller, maar JL is toch een heel stuk succesvoller geweest.
Miller is toch wel een beetje de eeuwige belofte aan het worden....een soort Dovi, Pedrosa lookalike
 
Miller valt al jaren op, positief en negatief, maar heeft in een verder matig Ducati jaar toch wel het nodige laten zien.
Dit jaar krijgt hij echt de kans van zijn leven.
In de toekomst met twee jaar of langer bij het fabrieksteam moet de erelijst natuurlijk wel een stuk groter zijn. :)
 
Dat Lorenzo zich in het verleden voor camera’s en op het podium zuur gedroeg was al lang duidelijk. Sommigen deden dit gedrag nog af als zijnde dat hij wellicht wat introvert of niet zo mediageniek was en daarom al die camera’s maar lastig vond. Dan zou je verwachten dat hij bij het ouder worden, ook wat volwassener wordt. Maar niets is minder waar. Wat een zuur en sneu figuur is het en blijft het toch. Gelukkig heeft een nieuwe generatie hem inmiddels vervangen.
 
Dat Lorenzo zich in het verleden voor camera’s en op het podium zuur gedroeg was al lang duidelijk. Sommigen deden dit gedrag nog af als zijnde dat hij wellicht wat introvert of niet zo mediageniek was en daarom al die camera’s maar lastig vond. Dan zou je verwachten dat hij bij het ouder worden, ook wat volwassener wordt. Maar niets is minder waar. Wat een zuur en sneu figuur is het en blijft het toch. Gelukkig heeft een nieuwe generatie hem inmiddels vervangen.

Precies, George denkt echt dat hij god is omdat hij een paar titels heeft. Maar dat is tot zover wel het enige stokje waarmee die kan slaan.
 
Het zal vast raar voelen dat Crutchlow nu de testcoureur is en Jorge bedankt werd voor zijn diensten.
Afgelopen jaar zou Jorge kans hebben op een aantal wildcards.
Maar door Corona werd die mogelijkheid geschrapt, evenals de nodige testen.
De ene test was ook voor Jorge een verrassing, en daar was hij inderdaad niet fit. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan