Jouw 'droommotor'

Of deze CB750 met de vrouw er bij :)
full
 
Aprilia rsv mille haga edition! maar 300 van gemaakt O-)

Misschien dat ik hem van mijn oom kan overnemen :$
full
 
Laatst bewerkt:
hij moet sturen als een 600cc racer, flinke actieradius hebben, zuinig zijn,kilometers kunnen vreten ,wat bagage mogelijk hebben.

tot nu toe komt een 2002 fazer 600 in de buurt maar het kan beter!

misschien een honda hawk gt met ongeveer 75pk ,6bak,22liter tank. :9~ :9~ :]
 
Mijn droommotor is altijd toch wel een R6 vanaf 2007 geweest, maar daar is toch echt verandering in gekomen!
Ik zat te twijfelen tussen een R6 of een Z750 vanaf 2007........... Het is toch de Z750 geworden! Tevens ook mijn favoriet!
 
Ooit een poster in de Performance Bikes gehad... hangt op mijn kamer, kwijl elke morgen effetjes voor ik op de trein naar school stap :9~

De MV Agusta Brutale Cannonball (oke, de naam is stom... maar DAMN! :} :9~ )

(+2010+)+MV+AGUSTA+BRUTALE+1090RR.PNG
 
Laatst bewerkt:
Ducati 996 RS :9~

Maar totdat ik het geld daarvoor heb houd ik het maar bij z'n kleine broertje, de 748 *D Al sinds ik de eerste foto er van zag als 8-jarig jochie ben ik fan geweest van dit model, en ik zal ook altijd één van deze motoren blijven houden (748, 916, 996 of 998, al dan niet in speciale S, R, SP, SPS of RS versie)

En als ik het geld heb voor een echte fabrieks 996 RS heb ik waarschijnlijk ook wel het geld voor zo'n dikke Desmocedici *D :+
 
Ducati 996 RS :9~

Maar totdat ik het geld daarvoor heb houd ik het maar bij z'n kleine broertje, de 748 *D Al sinds ik de eerste foto er van zag als 8-jarig jochie ben ik fan geweest van dit model, en ik zal ook altijd één van deze motoren blijven houden (748, 916, 996 of 998, al dan niet in speciale S, R, SP, SPS of RS versie)

En als ik het geld heb voor een echte fabrieks 996 RS heb ik waarschijnlijk ook wel het geld voor zo'n dikke Desmocedici *D :+
:^ same here

alleen moet de 916 er nog komen -O-
en de desmocedici mogen ze houden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan