Jurgen in de SBK!!!

Wat lopen jullie allemaal te zijken hij heb een goeie fiets kent assen als ze broekzak en hij rijdt weer mee op een goeie fiets hij kiest niks voor niks hier voor. Hij kiest niet zomaar een team uit wees blij dat hij weer mee doet. Moeten geen wonderen verwachten maar ik ga zeker heen alla.punt

Ehh..de laatste 2 supersportraces waren nou niet bepaald een succes
voor Jurgen. Hoop wel dattie het goed doet, hij verdiend het wel!
 
JvdG,s eerste echte SBK dag

Heeft hij er recht op hier te rijden?

p23 is niet zo geweldig toch??

Wat vinden de experts hier er van?? 8-)

toch ga ik hem aanmoedigen,het blijft super;een hollander die meekomt in de SBK (ok beetje meekomt,morgen afwachten maar)
Nivo ligt toch stuk hoger dan d SSklasse,lees:de motoren zijn concurrerender dan die ver*&%$$^600 cc. TK Honda klasse 8-)
 
ff n plaatje van de beste man:
full
 
JvdG,s eerste echte SBK dag

Heeft hij er recht op hier te rijden?

p23 is niet zo geweldig toch??

Wat vinden de experts hier er van?? 8-)

toch ga ik hem aanmoedigen,het blijft super;een hollander die meekomt in de SBK (ok beetje meekomt,morgen afwachten maar)
Nivo ligt toch stuk hoger dan d SSklasse,lees:de motoren zijn concurrerender dan die ver*&%$$^600 cc. TK Honda klasse 8-)
mss was ie vandaag gewoon druk met afstellen en gaat ie morgen naar plaats 20 :P

de suzuki waar ie op rijd: 163 kg en 210 pk 8-) :]

anyway
hij vertelde vandaag dat er plannen zijn voor een suzuki sbk-team met bazaa en hijzelf
 
ik ben echt een jurgen fan en ik hou nog een slag om de arm voor wat betreft de trainingen van vandaag maar in eerste instantie vallen mij de trainingstijden van hem tegen. kans is groot dat ie natuurlijk de meeste tijd gebruikt voor hetafstellen maar aan het einde van een kwalificatie wil je natuurlijk ook even voor jezelf weten waar je staat en dan valt de huidige positie gewoon tegen.
morgen maar heeeeel hard *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
ik ben echt een jurgen fan en ik hou nog een slag om de arm voor wat betreft de trainingen van vandaag maar in eerste instantie vallen mij de trainingstijden van hem tegen. kans is groot dat ie natuurlijk de meeste tijd gebruikt voor hetafstellen maar aan het einde van een kwalificatie wil je natuurlijk ook even voor jezelf weten waar je staat en dan valt de huidige positie gewoon tegen.
morgen maar heeeeel hard *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Tja, wat wil je? Hij rijdt voor 't eerst in de WSBK en voor 't eerst op een Suzuki. Dus wat mag je van 'm verwachten he... :?

Wat een BS allemaal. Een 23e tijd is gewoon slecht. Zal mij benieuwen wat ie met z'n grootspraak (of is de WSBK ook geen uitdaging meer voor 'm) allemaal klaar maakt morgen.

Volgens mij is dit gewoon zijn plek in het internationale motorrijden... Gezien de prestaties in de eerdere trainingssessies kan ie gewoon niet harder dan dit.

Hoeveel afstelling wil ie gaan doen??? Hij heeft al eerder trainingssessies gedaan met de Soes en nu heeft ie ook weer een sessie of wat gedaan. Bovendien zou ie het circuit moeten kennen als z'n broekzak. Dus daar heeft ie een behoorlijk voordeel...
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat Veneman dit zeker ook kan laten zien wat Jurgen heeft neergezet.

Maar goed ,morgen de wedstrijden.
 
Hier een paar foto's van Jurgen waar in de eerste training van zaterdag.
Later ging het gelukkig een stuk beter met hem


En wie loopt hier nou nog te zaniken over inzet/houding etc.
Ben je er zelf wel eens zo afgegaan?

AUW en AUW in het kwadraat,en dan gewoon weer gaan rijden, :}

Heb net het boek uitgelezen van Aaron Slight; ''you do,nt know the half of it'' en wat mij betreft is dat 100% waar!
Wij weten echt niet waar we over praten,des te meer reden om morgen te juichen *O* *O* *O* *O* *O*
 
En wie loopt hier nou nog te zaniken over inzet/houding etc.
Ben je er zelf wel eens zo afgegaan?

AUW en AUW in het kwadraat,en dan gewoon weer gaan rijden, :}

Heb net het boek uitgelezen van Aaron Slight; ''you do,nt know the half of it'' en wat mij betreft is dat 100% waar!
Wij weten echt niet waar we over praten,des te meer reden om morgen te juichen *O* *O* *O* *O* *O*
:^

een hoop gezeik over die gozert :r

wees gewoon blij dat een nederlander meerijdt :Y
al dat geouwehoer van: hij kan het niet, rijdt geen deuk in een pakje boter, teveel praatjes etc

heerlijke nederlandse eigenschap.... :r
 
Tja, wat wil je? Hij rijdt voor 't eerst in de WSBK en voor 't eerst op een Suzuki. Dus wat mag je van 'm verwachten he... :?

Wat een BS allemaal. Een 23e tijd is gewoon slecht. Zal mij benieuwen wat ie met z'n grootspraak (of is de WSBK ook geen uitdaging meer voor 'm) allemaal klaar maakt morgen.

Volgens mij is dit gewoon zijn plek in het internationale motorrijden... Gezien de prestaties in de eerdere trainingssessies kan ie gewoon niet harder dan dit.

Hoeveel afstelling wil ie gaan doen??? Hij heeft al eerder trainingssessies gedaan met de Soes en nu heeft ie ook weer een sessie of wat gedaan. Bovendien zou ie het circuit moeten kennen als z'n broekzak. Dus daar heeft ie een behoorlijk voordeel...

Tuurlijk....3 maanden geen motor aangeraakt en nu in internationaal topgezelschap
die er bijna een volledig seizoen op hebben zitten. Wees eens reeel man!
En grootspraak van Jurgen? Interview in Motor al gelezen?
 
Tuurlijk....3 maanden geen motor aangeraakt en nu in internationaal topgezelschap
die er bijna een volledig seizoen op hebben zitten. Wees eens reeel man!
En grootspraak van Jurgen? Interview in Motor al gelezen?
De fans willen hem voorin zien rijden......
Buiten dit zijn de verwachtingen hoog,wat wil je met zijn ervaring.
Het is verdomd jammer dat het alleen bij Assen blijft '(

Gezien de foto's is hij er vervelend afgegaan...phooeh.
 
En wie loopt hier nou nog te zaniken over inzet/houding etc.
Ben je er zelf wel eens zo afgegaan?

AUW en AUW in het kwadraat,en dan gewoon weer gaan rijden, :}

Heb net het boek uitgelezen van Aaron Slight; ''you don't know the half of it'' en wat mij betreft is dat 100% waar!
Wij weten echt niet waar we over praten,des te meer reden om morgen te juichen *O* *O* *O* *O* *O*
:^ Na z'n val, die gelukkig geen blessure opleverde, ben ik een aantal malen langs z'n pitbox gelopen en echt..of 't nou Jurgen, Patrick of de monteurs van het team betrof..allemaal gedreven! :}
Natuurlijk is zo'n val niet goed voor je vertrouwen, des te bewonderenswaardig was/is het om te zien dattie 'gewoon' weer opstapt en dezelfde rondetijden rijdt.
Overigens was de val deels te wijten aan zand op de baan, opgeworpen door kneedowns..
Wel jammer want zonder die val had 'ie misschien wel bij de eerste 16 kunnen zitten, nu scheelde 't 0.5 sec.
Als 'ie een goede start heeft en hij kan finishen bij de eerste 15 dan heeft 'ie 't goed gedaan.
Dat er vooraf werd geroepen dat 'ie bij de eerste 5 kon komen of een podiumplaats zou kunnen scoren was 'wishfullthinking', daar is dit veld te sterk voor, mist hij teveel ritme en kent hj de motor niet goed genoeg.
 
kagayama en muggeridge gingen ook onderuit(niet zo hard maar toch) en reden daarna in de superpole zelfs nog sneller, Ik vind dat het er gewoon bij hoort,
dat Vallen en opstaan, en als je valt zoek je uit hoe dat kwam en probeer je dat de volgende keer te voorkomen. (was volgens mij idd ook zand van kneedown van een andere rijden.. daardoor waren vandaag volgens mij alle valpartijen in de gt) maar je hele vertrouwen er door in laten zakken vind ik wel wat ver gaan.
Tis logies dat het weer wat langzamer gaat in het begin, omdat alles weer even afgesteld moet worden. Maar daarom heb je de ook 2 dezelfde fietsen.

Als je op de grens probeerd te vinden kun je er ook wel een keer overheen gaan, maar dan kijk je de eerste paar keer ff uit en ga je dan weer rijden.
Om snel te gaan moet je gewoon wel eens risico nemen..

Dan heb ik meer respect voor menzen en een paar andere nederlanders, die zonder fabrieksmateriaal ook redelijk goed meekomen *O* (vind ik dan)
 
Als 'ie een goede start heeft en hij kan finishen bij de eerste 15 dan heeft 'ie 't goed gedaan.
Dat er vooraf werd geroepen dat 'ie bij de eerste 5 kon komen of een podiumplaats zou kunnen scoren was 'wishfullthinking', daar is dit veld te sterk voor, mist hij teveel ritme en kent hj de motor niet goed genoeg.

Dat is nou precies wat Jurgen zelf ook zegt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan