Jurgen in de SBK!!!

Ben ik: de 23e plaats is waar ie thuis hoort vrees ik :XAls je zegt dat er geen uitdaging meer is in de WSS en er vervolgens na 2/3 races het bijltje er bij neer gooit vind ik dat grootspraak ja... :r

Wanneer het volgend jaar doorgaat in de WSB , rijdt hij toptien.
Die weddenschap durf ik wel aan!


Pfff..genoeg over gezegd/geschreven....
 
Jammer dat Arie die 8e plek niet kon vasthouden, maar evengoed heel goed gereden :}

Dat in tegenstelling tot Jurgen, maar goed (voor mij) niet echt onverwacht natuurlijk }) }) }) :W
 
Jammer dat Arie die 8e plek niet kon vasthouden, maar evengoed heel goed gereden :}

Dat in tegenstelling tot Jurgen, maar goed (voor mij) niet echt onverwacht natuurlijk }) }) }) :W
Arie reed voor het eerst op die fiets

....en dan is het ook nog eens een tweedehansje van vorig jaar
 
full













kijk jurgen met zn superbike,live gefotografeerd in assen.
 
Jammer dat Arie die 8e plek niet kon vasthouden, maar evengoed heel goed gereden :}

Dat in tegenstelling tot Jurgen, maar goed (voor mij) niet echt onverwacht natuurlijk }) }) }) :W


beetje jammer dit, waarschijnlijk niet gekeken ofzo, hij heeft in de eerste race nogal een aardig gat dichtgereden, en nog wat mensen gepakt, en de tweede race was hij ook lekker bezig.
 
Vos reed een wedSTIJD,jurgen een toerist ritje :W :W
Inderdaad, met rondje 2:07/2:08 ben je aan het toeren. Dat Menzen, Folkertsma, Withag en Mooijman het hele weekend die tijden niet hebben gehaald komt natuurlijk omdat zij rijp zijn voor het ONK Rollatorraces.
 
Inderdaad, met rondje 2:07/2:08 ben je aan het toeren. Dat Menzen, Folkertsma, Withag en Mooijman het hele weekend die tijden niet hebben gehaald komt natuurlijk omdat zij rijp zijn voor het ONK Rollatorraces.

Jurgen reed natuurlijk wel op een echte Superbike (waarmee WSB races te winnen zijn denk ik) en de wildcardrijders op showroommodellen met aangepaste vering.
 
Jurgen reed natuurlijk wel op een echte Superbike (waarmee WSB races te winnen zijn denk ik) en de wildcardrijders op showroommodellen met aangepaste vering.
Troy Corser lukte 't ook niet..tenminste, op Assen ;)
De vering op de Rizla-Gixxer is ook 'aangepast', maar die is alleen al een showroommodel waard.. 8-)
Als Menzen een paar kilo zou afvallen en zich de avond voor de race niet zo zou 'uitleven' :+ dan zou 'ie ook niet zo'n gevecht met Mooijman aan hoeven gaan..had 'ie een gat getrokken van een paar seconden! :P
 
Troy Corser lukte 't ook niet..tenminste, op Assen ;)
De vering op de Rizla-Gixxer is ook 'aangepast', maar die is alleen al een showroommodel waard.. 8-)
Als Menzen een paar kilo zou afvallen en zich de avond voor de race niet zo zou 'uitleven' :+ dan zou 'ie ook niet zo'n gevecht met Mooijman aan hoeven gaan..had 'ie een gat getrokken van een paar seconden! :P
Menzen is helemaal een beetje een "wild boy" heb ik het idee; publieksvermaker #1 (ook wat waard!!!) met zijn wheelies, burnouts en rollende stoppies. Maar wat doet ie voor een race zoal dan??
 
Vos reed een wedSTIJD,jurgen een toerist ritje :W :W
Ik vond Jurgen zijn prestatie ook matigjes. Ik had geen top 10 verwacht, maar nu voldeet hij slechts aan de meest minimale verwachting; voor de andere Nederlanders blijven. Maar "vechtlust" zat er niet echt in. Hij lag 2e manche voor Bussei, die liep op hem in, haalde hem in, hij is er ergens nog 1x voorbij gegaan, daarna haalde Bussei heb op dezelfde plek weer in (GT) en Jurgen keek achterom en zag daar niemand meer. Het leek alsof ie het wel best vond en kon ook de aansluiting met bussei niet houden..
Kortom het was geen groot fiasco maar ook geen prestatie waarvan je zegt "die jongen wil ik nou echt graag in mijn team"...
Ik zou Barry wel eens een keer een wildcardje SBK willen geven! Denk dat die verder komt.
(De 8 uren van Suzuka hebben dat min of meer al bewezen).
 
Ik had nog zo gezegd: "Gas geven en niet vallen!"

full


Geen top 10 finish, maar wat wil je. Het Superbikeveld is ontzettend breed en sterk. Zelfs mannen als Chili en McCoy moeten alle zeilen bijzetten om bij de eerste 15 te komen. Dan kun je echt niet verwachten dat Jurgen eventjes richting podium rijdt! Volgend jaar gaat hij heus wel wat laten zien.
 
Jurgen reed natuurlijk wel op een echte Superbike (waarmee WSB races te winnen zijn denk ik) en de wildcardrijders op showroommodellen met aangepaste vering.
:^

alle respect voor die jongens :}

ze hebben iig lol gehad 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan