Kat Motoren Noordwijkerhout

Ik moet zeggen dat die Motoport (Hillegom) ook niet echt een slechte zaak is, ze zijn er best wel serieus bezig en vriendelijk. Krijg er regelmatig goed advies, zelfs over poets- en schoonmaakmiddelen, en de voelermaatjes voor het controleren van de klepspeling zijn altijd gratis.

Ik kan niets zeggen over het onderhoud bij ze, maar ik ben er ook een paar keer geweest en kreeg de indruk dat het wel prettig werkt daar.
 
Ik vind ze (motorport hillegom) zelf niet zo.

Paar keer gebeld voor shimmetjes. Had de maten doorgegeven. Krijg je zo'n kut antwoord "kom maar even langs, dan kijken we er naar". Daar bel ik niet voor. Als ik had gewild dat hun het onderhoud uitvoeren dan had ik daar wel een afspraak voor gemaakt.
 
Hoi oma...

Blij dat ik dit topic heb gelezen.. klinkt als een goede betrouwbare zaak voor mn onderhoud...
ga er van het weekend maar eens langs rijden met mijn Kawa!
 
Kat motoren is in ieder geval een zaak waar ze je als klant nog serieus behandelen. Ik was laatst bij Motoport om een balhoofdmoersleutel te halen, kreeg ik als antwoord dat ze die niet verkochten omdat hun klanten er niet mee om zouden kunnen gaan ???
 
Vorige maand geweest voor een nieuwe achterband onder mijn R6. Goed geholpen en vriendelijk.
Vandaag langs geweest om mijn remvloeistof bij te vullen, gelijk maar vervangen en de olie ook. Wederom goed geholpen, ze nemen rustig de tijd om je vragen te beantwoorden en advies te geven.

Een stuk beter dan waar ik mijn motor 2 jaar geleden heb gekocht
 
Vorige maand geweest voor een nieuwe achterband onder mijn R6. Goed geholpen en vriendelijk.
Vandaag langs geweest om mijn remvloeistof bij te vullen, gelijk maar vervangen en de olie ook. Wederom goed geholpen, ze nemen rustig de tijd om je vragen te beantwoorden en advies te geven.

Een stuk beter dan waar ik mijn motor 2 jaar geleden heb gekocht


Hans moet de tijd wel nemen als hij iets gaat uitleggen ;)

Maar idd een super bedrijf.
Vandaag nog langs geweest voor het loshalen van de achternaaf om me ketting te spannen.

Niets hoeven betalen.
Dus de volgende keer word er even wat in de fooienpot gegooit bij hun :)
 
Hans moet de tijd wel nemen als hij iets gaat uitleggen ;)

Maar idd een super bedrijf.
Vandaag nog langs geweest voor het loshalen van de achternaaf om me ketting te spannen.

Niets hoeven betalen.
Dus de volgende keer word er even wat in de fooienpot gegooit bij hun :)

Een beetje hetzelfde als naar de tandarts gaan om je tanden te laten poetsen...
 
Gister bij KAT geweest om te vragen of hij tijd heeft voor onderhoud aan mn motor...

Hij heeft het heel druk, dus heb over een maand een afspraak staan vlak voordat ik op vakantie ga..

Hans was zeer behulpzaam en nam de tijd voor me... dus ik zet mijn motor daar met een goed gevoel neer...
hopelijk ben ik nog steeds zo positief na het onderhoud hahah, maar daar heb ik alle vertrouwen in!
 
Heb recentelijk een motorongeluk gehad. Berger heeft mijn Street Triple naar KAT gebracht en KAT regelt alles met de verzekering, repareert de motor (duh..) en bezorgt mijn motor weer thuis. Gewoon een goede zaak met goede service.
 
Terug
Bovenaan Onderaan