Zoals in de titel aangegeven gaat het om een Kawasaki ER5 uit 2004.
Ik heb helaas moeten constateren dat mijn motor benzine lekt bij het verbindingsrubber tussen luchtfilter en carburateur dit gebeurt zodra ik de motor probeer te starten of brandstofkraan op 'pri' zet. .
Een paar tikken tegen de vlotterbak hebben helaas geen effect gehad dus ik heb de carburateur maar los gehaald.
De vlotternaald vertoont geen schade en sluit goed af ( getest door te blazen op benzine toevoer slang en de vlottergewicht op en neer te bewegen ).
Heeft er iemand een idee wat er nog meer gecontroleerd kan worden?
Ik heb helaas moeten constateren dat mijn motor benzine lekt bij het verbindingsrubber tussen luchtfilter en carburateur dit gebeurt zodra ik de motor probeer te starten of brandstofkraan op 'pri' zet. .
Een paar tikken tegen de vlotterbak hebben helaas geen effect gehad dus ik heb de carburateur maar los gehaald.
De vlotternaald vertoont geen schade en sluit goed af ( getest door te blazen op benzine toevoer slang en de vlottergewicht op en neer te bewegen ).
Heeft er iemand een idee wat er nog meer gecontroleerd kan worden?