Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is ergens ook wel logisch; de werking van WC eend zit hem in het zuur waarmee je roest weghaalt. Maar als er geen roest op zit dan heeft Belgom inderdaad meer nut.Eerst het (zogenaamde) wondermiddel WC eend geprobeerd, ik vond het niets, daarna met Belgom met een kwartier twintig minuten schoon, het is de moeite waard geweest.
Opzich niet een hele speciale hoor. Maar ik wilde graag een groene met traveller pack (zijkoffers enzo) en deze kwam van 1e eigenaar met een mooie lage kilometerstand en historie.
Financieel zal het vast wel iets gescheeld hebben, maar op dit soort bedragen gaat dat om kleine verschillen. Dat was het doel niet direct.
hier dus ff zonder koffers , heb niet echt vele fotos bij de hand.
Domme vraag misschien maar welke Belgom heb je gebruikt?Eerst het (zogenaamde) wondermiddel WC eend geprobeerd, ik vond het niets, daarna met Belgom met een kwartier twintig minuten schoon, het is de moeite waard geweest.
MvG Ed
Aluminium deze doet ook chroom ijzer e.dDomme vraag misschien maar welke Belgom heb je gebruikt?
En als een extraatje, ik ga van zodra de motorhandelaars weer open mogen mijn nieuwe Versys 650 halen. Wat suggesties zijn er om de motor degelijk in te rijden?
Super, bedankt!Aluminium deze doet ook chroom ijzer e.d
Hoe hoog is det ruitje en van welk merk? Ben zelf ook aan het kijken naar een hogere ruit, zit toch nog niet helemaal uit de rijwind.
Merk onbekend. Het is de goedkoopste die ik op Ali kon vinden, iets meer dan 40 euro. Hoogte is 47 cm.Hoe hoog is det ruitje en van welk merk? Ben zelf ook aan het kijken naar een hogere ruit, zit toch nog niet helemaal uit de rijwind.
Verbruik: eerder meldde ik 1/20. Tegenwoordig is dat 1/18. Inmiddels een 17500 km mee gereden. Ik snap werkelijk niet hoe sommigen bij 1/24 komen, volgens een test bij Moto zelfs 1/27. Bergaf zeker?
Met of zonder Boosterplug?
Ik rijd zelf ook zo 1 op 17/18 met Boosterplug. Wel alleen "buitenspelen" geen woonwerk ofzo. en zij koffers eraan (dat helpt echt niet)
Zonder boosterplug rond de 19/20 dus kan me voorstellen dan zonder boosterplug, en met een voorzichtige rechterhand op langere afstanden 1:24 haalbaar moet zijn.
Zonder, die heb ik er niet op. Trek gemiddeld op tot 6 a 8500 toeren. Heb er wel een Akrapovic onder, maar met DBkiller en katalysator.Met of zonder Boosterplug?
Ik rijd zelf ook zo 1 op 17/18 met Boosterplug. Wel alleen "buitenspelen" geen woonwerk ofzo. en zij koffers eraan (dat helpt echt niet)
Zonder boosterplug rond de 19/20 dus kan me voorstellen dan zonder boosterplug, en met een voorzichtige rechterhand op langere afstanden 1:24 haalbaar moet zijn.
Hmmm, heb nu zo’n kleine 15 duizend km op de teller staan en de boordcomputer geeft aan gem. 1:21,7. Zelf houd ik de dagteller en aantal getankte liters ook bij en kom dan op ca 1:23,4. Mijn rijstijl is een mix van relaxt tot lekker stevig door knallen, maar wellicht rij jij nog een stukje sportiever SergioVerbruik: eerder meldde ik 1/20. Tegenwoordig is dat 1/18. Inmiddels een 17500 km mee gereden. Ik snap werkelijk niet hoe sommigen bij 1/24 komen, volgens een test bij Moto zelfs 1/27. Bergaf zeker?
Nee, ik rijd normaal en met regen zelfs voorzichtig.Hmmm, heb nu zo’n kleine 15 duizend km op de teller staan en de boordcomputer geeft aan gem. 1:21,7. Zelf houd ik de dagteller en aantal getankte liters ook bij en kom dan op ca 1:23,4. Mijn rijstijl is een mix van relaxt tot lekker stevig door knallen, maar wellicht rij jij nog een stukje sportiever Sergio
Ik probeer juist zo vloeiend mogelijk te rijden; niet remmen voor de bochten maar een zo hoog mogelijke snelweg in de bocht.Maar 1:23 klinkt mij in de oren alsof je pols stuk is, en maar een heel klein beetje gas kan geven
Op chroom moet je dat niet gebruiken,het is namelijk een grof polijstmiddel,gebruik je datAluminium deze doet ook chroom ijzer e.d